بهترین ها

اکانت قبلی من در اینستاگرام را نصب کنید اینستاگرام را مجددا نصب کنید

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. بدون شک می دانید که برای ورود به اینستاگرام نیاز به ایجاد یک حساب شخصی منحصر به فرد است. گاهی اوقات برخی از کاربران به دلایل مختلف تصمیم به حذف اکانت اینستاگرام خود می گیرند و در هنگام ورود مجدد به اکانت قبلی خود با مشکل مواجه می شوند. از جمله این مشکلات می توان به فراموشی رمز ورود و یا فراموشی اطلاعات حساب کاربری اشاره کرد. در این مقاله راه های ورود به اکانت قبلی اینستاگرام خود را آموزش می دهیم (مقاله نصب مجدد واتس اپ برای شما هم جالب است). پس از این به شما آموزش می دهیم که چگونه اینستاگرام قبلی را برای برخی از گوشی های قدیمی که نسخه های جدید این برنامه را به درستی پشتیبانی نمی کنند، دانلود و نصب کنید.

راه های دسترسی به اکانت قبلی اینستاگراماینستاگرام را دوباره نصب کنید حذف شده

شما می توانید از سه روش مختلف برای ورود به اکانت اینستاگرام حذف شده از گوشی خود یا برای ورود به اکانت اینستاگرام خود با یک گوشی جدید استفاده کنید. در زیر به بررسی این روش ها می پردازیم. قبل از پرداختن به این موارد، پیشنهاد می کنیم در صورت عدم آشنایی با این برنامه، آن را دانلود کرده و حساب کاربری خود را بسازید. حتی اگر به فکر کسب درآمد از این اپلیکیشن هستید، حتما مقاله بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام را ببینید.

با استفاده از ایمیل نصب قبلی اینستاگرام خود وارد اینستاگرام شوید

نصب قبلی در اینستاگرام

باید بدانید که هنگام ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام معمولاً باید ایمیل وارد کنید (اگر ایمیل ندارید می توانید با استفاده از مقاله ساخت ایمیل ایمیل بسازید). همچنین در مواردی که کاربران با استفاده از شماره موبایل خود وارد اینستاگرام شده و سپس از قسمت تنظیمات ایمیلی را برای حساب کاربری خود انتخاب کرده اند، می توانند با استفاده از ایمیل اکانت خود را بازیابی کنند.

به همین دلیل می توانید هنگام ورود به اینستاگرام از ایمیل خود به عنوان نام کاربری استفاده کنید و سپس رمز عبور خود را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید تا به راحتی وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. اما در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید باید بر روی گزینه Get help logging in کلیک کنید و سپس ایمیل یا شماره تلفنی که با آن اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید را وارد کرده و گزینه Forgot password را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید. یک کد تایید به ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود. همچنین در صورتی که با شماره تلفن خود وارد حساب کاربری خود شوید، کد تایید رمز عبور از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

با شماره موبایل خود وارد اینستاگرام شوید

همانطور که گفته شد، کاربران می توانند به جای وارد کردن ایمیل برای ورود به اینستاگرام، شماره تلفن خود را به عنوان نام کاربری وارد کنند. اگر در حین ساخت اکانت اینستاگرام یا پس از ایجاد حساب کاربری از قسمت تنظیمات اینستاگرام، حساب کاربری خود را به این شماره تلفن مرتبط کرده اید، می توانید از شماره تلفن برای بازیابی حساب کاربری خود و بازیابی رمز عبور استفاده کنید. برای این کار کافی است شماره تلفن مرتبط با حساب کاربری را وارد کنید، سپس رمز عبور خود را وارد کرده و در نهایت گزینه ورود را انتخاب کنید. در صورتی که مانند روش قبل رمز عبور خود را فراموش کرده اید، باید بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا کد تایید رمز عبور به ایمیل یا شماره تلفن همراه شما ارسال شود.

با استفاده از نام کاربری | وارد اینستاگرام شوید پین قبلی من در اینستاگرام

در ابتدای راه اندازی اینستاگرام امکان ساخت اکانت شخصی و ورود به اینستاگرام تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وجود داشت، اما پس از اضافه شدن قابلیت ورود به ایمیل و شماره تلفن، این روش کمتر مورد استقبال قرار گرفت. اگر کاربران ایمیل یا شماره تلفنی را که برای ایجاد اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده اند به خاطر نمی آورند، باید از نام کاربری خود برای ورود به اکانت اینستاگرام خود استفاده کنند.

برای این کار لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید. بدیهی است که اگر نام کاربری خود را فراموش کردید، ابتدا باید سعی کنید آن را پیدا کنید. برای یافتن نام کاربری خود باید با صفحه فعال اینستاگرام وارد قسمت Explore شوید و نام احتمالی صفحه خود را جستجو کنید تا بتوانید نام کاربری صفحه خود را از بین صفحات موجود پیدا کنید. اگر نام کاربری خود را به خاطر ندارید، باید صفحه خود را از طریق فالوورهای خود پیدا کنید.

واضح است که هر کاربر با حساب خود افراد را فالو کرده است. بنابراین می تواند با مراجعه به لیست فالوورهای خود پیج آیدی خود را پیدا کند. پس از یافتن نام کاربری در صورتی که کاربر رمز عبور خود را فراموش کرده باشد باید همانند روش های قبلی بر روی گزینه دریافت کمک برای ورود به سیستم کلیک کرده و پس از وارد نمودن نام کاربری گزینه Next را انتخاب نمایید. در چنین حالتی یک کد تایید رمز عبور برای او ارسال می شود.

چگونه اکانت اینستاگرام قبلی خود را (قبل از آپدیت) نصب کنم

اینستاگرام اولین بار در سال 2010 به دنیا معرفی شد و از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در ظاهر و قابلیت های خود ایجاد کرده است. طراحان اینستاگرام هر ساله آپدیت های مختلفی را برای این نرم افزار ارائه کرده اند و در این آپدیت ها امکانات مختلفی به اینستاگرام اضافه می شود. از جمله این ویژگی های اضافه شده می توان به امکان اشتراک گذاری Stories، امکان ارسال ویدیوهای IGTV، امکان اشتراک گذاری Reels، امکان اشتراک گذاری ویدیوهای 15 ثانیه ای و … اشاره کرد. با این حال، واضح است که با افزایش ویژگی‌های اینستاگرام و به‌روزرسانی این نرم‌افزار، ممکن است در برخی از گوشی‌های هوشمند قدیمی که از دستگاه‌های اندروید پایین‌تر پشتیبانی می‌کنند، به درستی کار نکند. بنابراین کاربرانی که از این گوشی ها استفاده می کنند ترجیح می دهند از آپدیت اینستاگرام خودداری کنند و برای سهولت استفاده از همان نسخه های قبلی استفاده کنند.

حال اگر کاربر بخواهد نسخه های قبلی اینستاگرام را دانلود کند می تواند به سایت های معتبری که نسخه های مختلف این نرم افزار را ارائه می کنند مراجعه کند. در زیر به بررسی ویژگی های هر نسخه از اینستاگرام می پردازیم تا کاربرانی که قصد دانلود و نصب نسخه های قبلی این نرم افزار را دارند بتوانند به راحتی نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ویژگی های اینستاگرام نسخه 2019

نصب قبلی در اینستاگرام

نسخه 2019 اینستاگرام شامل نسخه های 76 تا 123 این برنامه است. از جمله قابلیت هایی که در نسخه 2019 اینستاگرام اضافه یا بهبود یافته است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رفع نشدن ویدیوهای IGTV
  • امکان افزودن محصولات و قیمت یکپارچه روی آنها

ویژگی های اینستاگرام نسخه 2018 | پین قبلی من در اینستاگرام

نصب قبلی در اینستاگرام

نسخه 2018 اینستاگرام شامل نسخه های 27 تا 75 این نرم افزار می باشد. ویژگی های این نسخه به شرح زیر است:

  • امکان اشتراک گذاری ویدیوهای IGTV بیش از 1 دقیقه
  • امکان آپلود ویدئوهای 10 دقیقه ای برای کاربران عادی و امکان آپلود ویدئوهای 1 ساعته برای کاربران محبوب و تایید شده اینستاگرام

ویژگی های اینستاگرام نسخه 2017

نصب قبلی در اینستاگرام

انتشار اینستاگرام 2017 شامل نسخه های 10 تا 26 این اپلیکیشن می باشد. از جمله امکاناتی که به این نسخه اینستاگرام اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • توانایی برجسته کردن داستان ها
  • امکان آرشیو کردن پست ها
  • امکان ایجاد فروشگاه و نام گذاری محصولات
  • امکان ایجاد پست های آلبوم

ویژگی های اینستاگرام نسخه 2016 | پین قبلی من در اینستاگرام

نصب قبلی در اینستاگرام

نسخه اینستاگرام 2016 نسخه ای بود که تغییرات زیادی در نسخه اولیه اینستاگرام ایجاد شد. در همان سال لوگو و ظاهر اینستاگرام نیز دستخوش تغییراتی شد. از جمله امکاناتی که به نسخه 2016 اینستاگرام اضافه شد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان آپلود فیلم های یک دقیقه ای
  • امکان به اشتراک گذاری داستان
  • امکان ذخیره پست ها
  • امکان افزودن استیکر به داستان
  • امکان ادامه زندگی
  • ویژگی های جدیدی به Insights اینستاگرام اضافه شده است
  • موقعیت جغرافیایی کاربران را اضافه کنید
  • برداشت های اضافه شده

ویژگی های اینستاگرام نسخه 2015

نصب قبلی در اینستاگرام

در سال 2015، اینستاگرام نسخه های 6 و 7 به روز شد. از جمله امکاناتی که در این نسخه به اینستاگرام اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش امکانات تبلیغاتی در اینستاگرام
  • امکان اشتراک گذاری ویدیوهای 30 ثانیه ای
  • قابلیت Bounce اضافه شد

ویژگی های اینستاگرام نسخه 2014 نصب قبلی من در اینستاگرام

نسخه 2014 اینستاگرام شامل نسخه های 5 و 6 این نرم افزار می باشد. از جمله ویژگی های این نسخه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابزارهای جدید ویرایش عکس به اینستاگرام اضافه شد
  • ابزارهای کسب و کار به اینستاگرام اضافه شده است
  • ابزار Insights به اینستاگرام اضافه شده است

ویژگی های اینستاگرام نسخه 2013

انتشار سال 2013 اینستاگرام شامل نسخه های 3 و 4 این نرم افزار می باشد. تغییر اصلی اینستاگرام امسال اضافه شدن قابلیت لایو به این برنامه بود. امسال علاوه بر دایرکت، قابلیت اشتراک گذاری ویدیوهای 15 ثانیه ای و قابلیت تگ افراد در عکس ها نیز به اینستاگرام اضافه شد.

شاید به فکر خداحافظی با این اپلیکیشن افتاده باشید و به دنبال جایگزینی باشید. در این صورت پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین جایگزین اینستاگرام را در مجله دینگار مطالعه کنید.

نگاهی گذرا به پین ​​قبلی اینستاگرام من

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است که توسط کاربران بی شماری استفاده می شود. برای ورود به اینستاگرام نیاز به ایجاد یک حساب کاربری یا یک حساب شخصی است که نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارد. در مواقعی که کاربران این دو مورد را فراموش می کنند، می توانند از روش های مختلفی مانند استفاده از ایمیل یا شماره موبایل برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود استفاده کنند. همچنین در مواردی که کاربران امکان استفاده از نسخه های جدید و به روز اینستاگرام را ندارند، می توانند نصب قبلی اینستاگرام خود را با استفاده از وب سایت های معتبر دانلود کنند.

آیا شما از طرفداران پر و پا قرص این برنامه هستید یا گاهی اوقات فقط برای سرگرمی از آن بازدید می کنید؟ نظر شما در مورد بهترین ویژگی و قابلیت های اینستاگرام چیست؟ برای نصب اینستاگرام قبلی چه روش هایی بلدید؟ از تجربیات و نظرات خود برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای شما مفید بود برای دوستان خود ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا