بهترین ها

بهترین آژانس مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا محسوب می شود و هر ساله داوطلبان زیادی را برای مهاجرت به آن جذب می کند. مهاجرت به کانادا می تواند برای اهداف مختلفی مانند مهاجرت مادام العمر، مهاجرت تحصیلی و یا مهاجرت کاری انجام شود. افزایش تعداد داوطلبانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، بسیاری از آژانس های مهاجرتی را بر آن داشته تا در زمینه مهاجرت به ویژه مهاجرت به کانادا فعالیت کنند. با توجه به عدم آشنایی داوطلبان ایرانی با قوانین و شرایط زندگی در کانادا، مشورت با مشاوران متخصص مهاجرت ضروری است. بنابراین برای دریافت ویزا و دریافت مشاوره قبل از مهاجرت باید بهترین اداره مهاجرت کانادا را جستجو کنند.

در این مقاله با برخی از بهترین موسسات مهاجرتی به کانادا آشنا می شویم اما قبل از آن بد نیست با ویژگی های بهترین اداره مهاجرت به کانادا آشنا شوید. شاید شما هم به فکر مهاجرت به کانادا هستید پس قبل از اقدام مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مزایای بهترین آژانس مهاجرتی کانادا

یک آژانس مهاجرت با تجربه باید فاکتورهای زیر را داشته باشد تا بتواند در لیست بهترین آژانس های مهاجرت به کانادا شناخته شود.

فعالیت های زیر نظر وزارت علوم

موسساتی که برای مهاجرت تحصیلی به کانادا کار می کنند باید مورد تایید وزارت علوم باشند و نام آنها باید در لیست سالانه موسسات مهاجرتی تایید شده موجود در سایت وزارت علوم منتشر شود.

داشتن مجوز فعالیت از بهترین اداره مهاجرت در کانادا

یک آژانس مهاجرتی خوب باید دارای مجوز و مجوز فعالیت حقیقی و حقوقی در زمینه امور مهاجرتی باشد و لازم است مجوز فعالیت برای همه آزاد باشد. واضح است که یک عمل کاملا قانونی مانند مهاجرت بدون اخذ مجوز فعالیت قابل انجام نیست.

از وکلای خبره بهره مند شوید

از آنجایی که مهاجرت به کانادا یک امر کاملا قانونی است که به دانش حقوقی بستگی دارد، باید توسط متخصص در این زمینه انجام شود. بنابراین، آژانس های مهاجرتی کانادا باید از وکلای دارای مجوز و متخصص در این زمینه استفاده کنند. وکلای دارای مجوز باید اعضای انجمن حقوقی استانی و سرزمینی کانادا یا اعضای دفتر اسناد رسمی استان کبک در کانادا باشند که اعضای اتاق نوتایر کبک هستند. این وکلا نیز می توانند از میان مشاوران شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا انتخاب شوند.

داشتن هویت و برند بهترین اداره مهاجرت در کانادا است

یک آژانس مهاجرتی با کیفیت باید یک وب سایت و شماره تلفن ثابت داشته باشد و باید یک آرم معتبر و یک وب سایت قابل اعتماد را در نظر بگیرد. کاملاً واضح است که کاری به بزرگی مهاجرت را نمی توان با استفاده از صفحه اینستاگرام یا تلفن همراه انجام داد.

مشاوره بی قید و شرط ارائه دهید

متقاضیان برای مهاجرت به کانادا باید بر اساس شرایط و امکانات خود انتخاب و تصمیم بگیرند. بنابراین، موسسات مهاجرتی باید توصیه های منطقی و صادقانه ای را به نامزدها ارائه دهند. مشاوره ارائه شده باید متناسب با نیازهای متقاضی باشد.

عملکرد به روز شده بهترین اداره مهاجرت در کانادا

یک آژانس مهاجرتی خوب باید با وجود فعالیت طولانی مدت در زمینه مهاجرت، به آخرین قوانین و اطلاعات مهاجرت نیز دسترسی داشته باشد. در واقع این موسسات باید از قوانین و شرایط مهاجرت و شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور مقصد که می تواند بر روند مهاجرت متقاضیان تاثیرگذار باشد آگاه بوده و متقاضیان را از این شرایط مطلع کنند.

مهاجرت به کانادا را تجربه کنید

مهمترین فاکتوری که یک آژانس مهاجرتی کانادا باید داشته باشد، تجربه در زمینه مهاجرت به این کشور است.

بهترین اداره مهاجرت در کانادا

اکنون که با ویژگی های بهترین موسسات مهاجرتی کانادا آشنا شدیم، نوبت به معرفی برخی از این موسسات رسیده است. بسته به موقعیت مکانی خود می توانید به هر یک از این دفاتر مراجعه کنید. تمام موسساتی که برای شما لیست کرده ایم معتبر هستند و شما می توانید با خیال راحت مراحل مهاجرت خود را با آنها ادامه دهید.

موسسه مهاجرتی اودیسه در کانادا

اداره مهاجرت کانادا

Odyssey Immigration Canada که با نام West Coast Odyssey Enterprise Inc. نیز شناخته می شود یکی از معتبرترین موسسات در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد که از کارشناسان مهاجرت، مشاوران حقوقی و همچنین وکلای رسمی اعضای سازمان کانادایی استفاده می کند. انجمن مهاجرت این سازمان ابتدا در سال 2004 در ونکوور تأسیس شد و سپس یک دفتر بین المللی در تهران برای تسهیل در ارائه خدمات مهاجرت افتتاح کرد.

موسسه مهاجرتی اودیسه دارای دفاتر معتبر بسیاری در شهرهایی مانند دبی، مشهد، شیراز، اصفهان، تورنتو و … است و علاوه بر مهاجرت به کانادا در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی به کشورهایی مانند آلمان، استرالیا، آمریکا نیز فعالیت می کند. ، مجارستان و یونان.

موسسه مهاجرت به کانادا خط آخر (اردن). بهترین اداره مهاجرت در کانادا

اداره مهاجرت کانادا

یکی از موفق ترین موسسات مهاجرتی کانادا در تهران یکی دیگر از موسسه های مهاجرتی SEM کانادا است که در کمتر از 5 سال بیش از 2000 پرونده موفق در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا دارد. مشاوران فعال موسسه مهاجرتی سیم دیگر با توجه به سوابق تحصیلی به دانشجویان مشاوره رایگان می دهند و در انتخاب بهترین رشته و دانشگاه به آنها کمک می کنند. امور مهاجرت تحصیلی نیز تا پایان کار توسط این موسسه قابل پیگیری است. واضح است که پیگیری امور توسط بنیاد لاست وایر می تواند در تسریع امور و تسهیل در روند مهاجرت موثر باشد.

ویزای موندیال موسسه مهاجرتی کانادا

اداره مهاجرت کانادا

یکی از شرکت های کانادایی ثبت شده در استان کبک کانادا موسسه مهاجرتی ویزا موندیال می باشد. زمینه فعالیت این موسسه ارائه خدمات استخدامی و بورسیه بین المللی و بهره مندی از کارشناسان متخصص در زمینه امور مهاجرت می باشد. ویزا موندیال مهاجرت به کانادا علاوه بر اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی از اکثر نقاط جهان، در زمینه مهاجرت کاری و همچنین کاریابی و ثبت نام متقاضیان در دانشگاه های خارجی نیز فعال است. این موسسه اگرچه شعبه فعالی در ایران ندارد اما با بسیاری از موسسات ایرانی همکاری نزدیک دارد و علاوه بر ایران به متقاضیان مهاجرت از هند، نپال، ترکیه و ایتالیا به کانادا نیز کمک می کند.

موسسه مهاجرتی کانادا بهترین اداره مهاجرت در کانادا است

اداره مهاجرت کانادا

یکی از متخصص ترین و مجرب ترین موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرت به کانادا، پاد مهاجرت به کانادا می باشد که توسط وکلای متخصص مهاجرت اداره می شود. در این موسسه مهاجرتی وکلای موسسه مهاجرتی پاد به متقاضیان در اخذ انواع ویزا، اخذ اقامت دائم، اخذ اقامت موقت و سایر امور مربوط به مهاجرت به کانادا کمک می کنند.

مهاجر به کانادا Baldano (خیابان فردوس)

اداره مهاجرت کانادا

از دیگر موسسات معتبر فعال در زمینه مهاجرت به کانادا می توان به موسی بلدانو اشاره کرد که دفتر اصلی آن در کانادا تاسیس و ثبت شده است اما دفاتر رسمی آن در ایران در خیابان بهشتی تهران واقع شده است. از خدمات ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی بالدانو می توان به خدمات اخذ پذیرش تحصیلی، اخذ انواع ویزا، ثبت شرکت، تاسیس شعبه در کانادا، اخذ مجوزهای کاری مانند پیشنهاد شغلی و خرید تجاری اشاره کرد. مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی بالدانو در زمینه امور مهاجرتی به متقاضیان مشاوره صادقانه می دهند و پس از اجرای موفقیت آمیز هر مرحله هزینه ها را به صورت پلکانی دریافت می کنند. این آژانس مهاجرتی دو دهه تجربه در زمینه ویزا دارد و از وکلای رسمی با سوابق مهاجرتی طولانی مدت استفاده می کند.

موسسه مهاجرتی گنجی در کانادا بهترین اداره مهاجرت در کانادا می باشد

اداره مهاجرت کانادا

یکی از آژانس های مهاجرتی معتبر به کانادا موسسه مهاجرتی گنجی می باشد که توسط آقای گنجی که یکی از وکلای رسمی مهاجرت به کانادا می باشد مدیریت می شود. این موسسه دارای موارد موفق بسیاری در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد که روند مهاجرت را برای متقاضیان تسهیل می کند. مدیر موسسه مهاجرتی گنجی از اعضای سازمان مهاجرت کانادا بوده و موفق به ثبت شرکت در ایران و کانادا شده است.

مهاجرت به کانادا ITC

اداره مهاجرت کانادا

یکی از معتبرترین موسسات برای مهاجرت به کانادا موسسه ITC می باشد که در زمینه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت و پاسپورت این کشور و سایر کشورها فعال می باشد. این شرکت در سال 1998 فعالیت خود را در تورنتو آغاز کرد و به عنوان یکی از فعال ترین دفاتر مهاجرت در جهان شناخته می شود. کارشناسان شاغل در موسسه مهاجرتی مرکز تجارت بین المللی (ITC) دارای تخصص و تجربه زیادی در زمینه امور مهاجرتی هستند که می توانند روند مهاجرت را برای متقاضیان ایرانی و سایر ملیت ها آسان کنند.

موسسه مهاجرت به کانادا بهترین اداره مهاجرت در کانادا است

اداره مهاجرت کانادا

یکی از بهترین موسسات برای مهاجرت به کانادا موسسه الیا می باشد که در ایران و کانادا فعالیت قانونی دارد. این سازمان با موفقیت مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه دریافت کرده و طبق قوانین اداره مهاجرت کانادا نیز بصورت قانونی فعالیت می کند. از خدمات ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی ایلیا می توان به اخذ پذیرش، کمک به متقاضیان برای رسیدن به شغل مورد نظر با حقوق مناسب، سرمایه گذاری، کارآفرینی و … اشاره کرد.

انتخاب بهترین اداره مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است که هر ساله متقاضیان زیادی را از ایران و سایر کشورها به خود جذب می کند. مهاجرت به کانادا یک فرآیند کاملا قانونی است که نیاز به کمک کارشناسان مهاجرت را افزایش می دهد. افزایش روزافزون متقاضیان مهاجرت به کانادا باعث شده است تا آژانس های مهاجرتی زیادی در زمینه مهاجرت به کانادا راه اندازی شود.

قصد مهاجرت به کدام کشور را دارید؟ آیا برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده اید یا در ابتدای راه هستید و به دنبال یک موسسه معتبر هستید؟ به نظر شما بهترین مزیت یک اداره مهاجرت حرفه ای کانادا چیست؟ آیا در مراجعه به موسسات نامعتبر تجربه منفی داشته اید و از آن رنج برده اید؟ چالش ها و تجربیات خود را برای ما بنویسید و اگر دوستانتان نیز به دنبال یک دفتر مهاجرتی قابل اعتماد هستند، این مقاله را برایشان ارسال کنید تا بهره مند شوند.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا