بهترین ها

بهترین املاک برای خرید ملک در ترکیه

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری این روزها خرید ملک است و ترکیه یکی از بهترین کشورها برای خرید ملک و سرمایه گذاری به حساب می آید. از آنجایی که خرید ملک در ترکیه می تواند منجر به اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه توسط سرمایه گذار شود، افراد زیادی برای خرید ملک در این کشور اقدام می کنند.. از آنجایی که خرید ملک در کشوری غیر از ایران می تواند با ریسک همراه باشد، سرمایه گذاران باید قبل از انجام این سرمایه گذاری، همه جوانب را در نظر بگیرند.

در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین مناطق ترکیه برای خرید ملک آشنا می کنیم و شما را با تعدادی از بهترین مشاوران املاک برای خرید ملک در ترکیه مانند مقاله خرید ملک در دبی آشنا می کنیم. اما قبل از آن لازم است نکات مهمی که در هنگام خرید ملک باید مورد توجه قرار گیرد را ذکر کرده و از مزایای خرید ملک در ترکیه و مراحلی که فرآیند خرید طی می کند مطلع شوید. با ما بمان.

توصیه های مهم برای خرید ملک در ترکیه

همانطور که گفته شد خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری است که البته ممکن است با ریسک هایی همراه باشد. بنابراین سرمایه گذاران باید قبل از خرید ملک در ترکیه نکات اساسی را در نظر بگیرند تا بتوانند سرمایه گذاری سودآور و مفیدی را به دست آورند. از جمله نکاتی که در خرید ملک در ترکیه باید مورد توجه قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

با قوانین خرید ملک برای خارجی ها آشنا شوید

هنگام خرید ملک در ترکیه باید بدانید که این کشور نیز مانند سایر کشورها قوانین خاصی در خصوص خرید ملک برای افراد غیر شهروند دارد. از جمله این قوانین این است که ارزش ملک خریداری شده باید بیش از 250 هزار دلار باشد تا خریدار بتواند اقامت و پاسپورت این کشور را دریافت کند. بنابراین، قبل از خرید باید ارزش ملک خریداری شده را بررسی کنید.

آشنایی با مراحل خرید ملک خرید ملک در ترکیه

قبل از خرید ملک در ترکیه، باید اطلاعات لازم را در خصوص فرآیند خرید ملک داشته باشید. از جمله مراحلی که در هنگام خرید ملک باید طی شود می توان به شرایط ثبت سند، نحوه انتقال سند و موارد دیگر اشاره کرد. سرمایه گذاران بدانند که سند رسمی و قانونی ملک را می توان پس از انجام مراحل خرید به صورت حضوری از اداره ثبت اسناد و املاک دریافت کرد.

منطقه مناسب را برای خرید ملک انتخاب کنید

ترکیه یکی از زیباترین و مدرن ترین کشورهای آسیا محسوب می شود و هر کدام از شهرهای آن در خرید ملک جذابیت خاص خود را دارند. بنابراین سرمایه گذاران قبل از خرید ملک باید با توجه به نیاز و بودجه خود منطقه ای را که ملک در آن قرار دارد انتخاب کنند. یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک و سرمایه گذاری برای ایرانیان استانبول است.

بررسی وضعیت ملک خریداری شده خرید ملک در ترکیه

نکته دیگری که در هنگام خرید ملک باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد، وضعیت ملک خریداری شده است. سرمایه گذاران قبل از خرید ملک و سرمایه گذاری باید استعلامات لازم را از ادارات دولتی در مورد ملکی که خریداری خواهند کرد دریافت کنند. این به سرمایه گذار اجازه می دهد تا اطمینان حاصل کند که ملکی که قصد خرید آن را دارد با مشکل قانونی مواجه نمی شود. بنابراین سرمایه گذار می تواند از افراد دارای تجربه و تخصص در این زمینه کمک بگیرد.

نکات مهم هنگام خرید ملک در حال ساخت

اگر ملکی که قصد خرید آن را دارید تقریبا کامل است و در حال تکمیل است، هنگام خرید باید به نکات زیر توجه کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که سازنده ملک از شهرت خوبی برخوردار است.
  2. زمان تحویل ملک را بررسی کنید.
  3. شرایط قرارداد را بررسی کنید.
  4. نظارت و پیگیری پیشرفت پروژه در طول ساخت و ساز.
  5. بررسی مشخصات فنی پروژه
  6. برای مشاهده ارزش افزوده ملک، برنامه های بلند مدت را بررسی کنید.

مزایای خرید ملک در ترکیه

ترکیه یکی از جذاب ترین کشورها برای سرمایه گذاری و خرید ملک به حساب می آید. از مزیت های خرید خانه در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با خرید ملک امکان سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد و سرمایه گذاران می توانند اقامت و تابعیت ترکیه را دریافت کنند.
  • هنگام خرید خانه در ترکیه امکان پرداخت اقساطی خانه در حالی وجود دارد که سند به نام شماست.
  • هزینه های جاری در ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر است.
  • هزینه های زندگی شامل هزینه های خوراک، پوشاک، تحصیل، مسکن، ماشین، حمل و نقل، اینترنت، مالیات و … زیاد نیست.
  • ترکیه دارای مراکز گردشگری و تفریحی زیادی است.
  • روند خرید خانه در ترکیه سریع است و شما در خرید ملک در کشورهای دیگر دچار تاخیر نمی شوید.
  • خرید انواع خانه از جمله خانه های ساحلی، ویلا و آپارتمان در ترکیه امکان پذیر است.
  • ترکیه مجهز به سیستم حمل و نقل مدرن است که به راحتی برای همه قابل دسترسی است.

خرید ملک در ترکیه

مراحل خرید ملک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه یکی از سرمایه گذاری هایی است که قبل از اقدام باید انجام شود. از جمله اقداماتی که برای خرید خانه در ترکیه باید انجام شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قبل از خرید ملک در ترکیه، اولین قدم ارائه پاسپورت به دفتر اسناد رسمی برای ترجمه است.
  • پس از آن باید قراردادهایی بین خریدار و فروشنده امضا شود. البته ذکر این نکته ضروری است که این قرارداد صرفاً به فروش ملک اشاره دارد و رسمی نیست. برای تکمیل قرارداد و اخذ سند مالکیت باید از طریق وکیل مراحل لازم طی و به مراجع ذیصلاح ارجاع شود.
  • خریدار باید مبلغ مورد نیاز را به حساب فروشنده واریز کند.
  • پس از آن اداره مالیات در یکی از بانک های ترکیه برای خریدار حساب باز می کند.
  • سپس شماره مالیات خریدار ثبت شده در شهرداری گرفته می شود.
  • در مرحله آخر خریدار و فروشنده باید هزینه های مربوط به عوارض و مالیات را پرداخت کنند.

از آنجایی که خرید ملک در کشوری غیر از ایران انجام می شود، ارائه مدارکی نیز الزامی است. از جمله مدارکی که باید قبل از خرید ملک تهیه شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • داشتن کد مالیاتی محلی
  • در یکی از بانک های معتبر ترکیه حساب باز کنید
  • ارائه مدارک مربوط به اقامتگاه قبلی مانند فاکتورهای مختلف
  • عکس 3*4 توسط خریدار و فروشنده
  • سند مالکیت را نشان داده و تأیید کنید
  • ارائه برگه پایان کار ساخت و برگ تسویه تعرفه
  • ارائه بیمه نامه زلزله
  • ارائه پاسپورت توسط فروشنده
  • ارائه ترجمه رسمی پاسپورت
  • وجود وکالتنامه رسمی برای وکیل

بهترین مکان ها برای خرید ملک در ترکیه

همانطور که قبلا اشاره کردیم، همه شهرهای ترکیه جاذبه ها و امکانات خاص خود را دارند و این خریداران هستند که باید در شهرهای مختلف خانه بخرند و با توجه به بودجه و نیاز خود سرمایه گذاری کنند. اگر بخواهیم بهترین مناطق و شهرها را برای خرید ملک بشناسیم می توانیم به شهرهای زیر مراجعه کنیم.

استانبول

شهر استانبول یکی از بهترین مکان ها برای خرید خانه در ترکیه به حساب می آید، چرا که همیشه یک ملک فعال برای خرید وجود دارد و هر ساله سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. وجود آپارتمان های بزرگ و امکانات مدرن و پیشرفته مانند فروشگاه ها، مراکز آموزشی و درمانی، پارک ها، استخرها، سالن های ورزشی و … استانبول را به یکی از محبوب ترین شهرها برای خرید ملک تبدیل کرده است. در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در مرکز شهر 40800 لیر و قیمت خرید آپارتمان خارج از مرکز شهر 20200 لیر است.

ازمیر

اگر سابقه تاریخی و فرهنگی، وجود سواحل زیبای گردشگری و امکانات گردشگری و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل برایتان مهم است، بهتر است به سراغ خرید ملک در ازمیر بروید. خرید ملک در ازمیر می تواند فرصت مهاجرت به ترکیه را برای شما فراهم کند. ازمیر دارای آپارتمان های مختلف کوچک و بزرگ و همچنین ساختمان های مجلل است و ویلاهای لوکس با چشم انداز دریا از جمله املاک مورد تقاضا برای خرید هستند. تنوع گسترده املاک فعال ارائه شده برای خرید در ازمیر، سرمایه گذاران زیادی را به خرید ملک در این شهر سوق داده است. قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر ازمیر 16700 لیر است و این قیمت به 10000 لیر برای هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر کاهش می یابد.

آنکارا

خرید ملک در آنکارا، پایتخت ترکیه، می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد، اما یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها است. ویلاها و آپارتمان های نوساز زیادی در آنکارا وجود دارد که با توجه به موقعیت منطقه و امکانات اجتماعی، آموزشی و شهری که در اختیار شهروندان قرار می دهد، با قیمت های بالا متمایز می شوند. البته باید توجه داشت که سبک معماری و سبک ساخت ساختمان های مسکونی و تجاری در آنکارا کاملا اروپایی است اما هزینه آن بسیار کمتر از زندگی در کشورهای اروپایی است.

آنتالیا

از شهرهای معروف ترکیه که برای سرمایه گذاری و خرید ملک مناسب هستند می توان آنتالیا را نام برد. این شهر یکی از تفریحگاه های ساحلی ترکیه به شمار می رود و یکی از ارزان ترین شهرها برای سرمایه گذاری و خرید ملک مسکونی به شمار می رود. از آنجایی که این شهر دومین مقصد گردشگری ترکیه محسوب می شود، سرمایه گذاری و خرید ملک در آن می تواند بسیار سودآور باشد. قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز آنتالیا 18 هزار لیر است و برای خرید آپارتمان خارج از مرکز این شهر باید مبلغی در حدود 10 هزار لیر هزینه کنید.

سلام

اگر به دنبال خرید ملک ارزانتر هستید، بهتر است در یالوا ملک بخرید. این شهر که یک ساعت با استانبول فاصله دارد، محیطی دلپذیر برای زندگی و دور از شلوغی است. قیمت هر متر آپارتمان در مرکز این شهر 9000 لیر و قیمت هر متر آپارتمان خارج از مرکز یلفا 7500 لیر است.

بازار

از دیگر شهرهای ترکیه مناسب برای خرید خانه و سرمایه گذاری می توان به شهر بورسا اشاره کرد. بورسا یکی از شهرهای مهم سرمایه گذاری برای ساکنان کشورهای خاورمیانه محسوب می شود. بورسا را ​​می توان یکی از بهترین شهرها برای زندگی و کار دانست. قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز این شهر 15500 لیر یا برای خرید ملک خارج از مرکز شهر 11000 لیر است.

بهترین مشاوران املاک در ترکیه

همانطور که قبلا اشاره کردیم، از آنجایی که خرید خانه در ترکیه ریسکی است، سرمایه گذاران باید برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه با کارشناسان متخصص مشورت کنند و تمام مراحل را با دقت و دقت بالا اجرا کنند. به همین دلیل لازم است به مجرب ترین مشاوران املاکی که در زمینه خرید ملک در ترکیه فعالیت می کنند مراجعه کنید. از جمله مشاوران املاک معتبر برای خرید ملک در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شرکت خرید خانه

خرید ملک در ترکیه

از مشاوران املاک معتبر در ترکیه می توان به Bay Homes اشاره کرد که دارای 8 سال سابقه در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه می باشد. مشاوران و متخصصان این شرکت به زبان های فارسی، ترکی و انگلیسی تسلط کافی دارند و بزرگترین آرشیو خرید ملک در ترکیه را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.

شرکت کلید طلایی

خرید ملک در ترکیه

اگر به دنبال شرکتی مطمئن برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت این کشور هستید، بهترین گزینه شرکت کلید طلایی است. این شرکت دارای کادری مجرب و آگاه در زمینه مشاوره خرید ملک و دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید مسکن در ترکیه و اخذ اقامت این کشور می باشد.

شرکت ماکسیموس

خرید ملک در ترکیه

از دیگر شرکت های مشاور املاک برای خرید خانه در ترکیه می توان به ماکسیموس اشاره کرد. این شرکت در سال 2005 در استانبول تاسیس شد و در زمینه خرید زمین و آپارتمان در ترکیه فعالیت گسترده ای دارد. استانبول، آنتالیا و بدروم از جمله شهرهایی هستند که این شرکت عمدتاً در آنها املاک و آپارتمان های مدرن خرید و فروش می کند.

شرکت رفیق الدوله

خرید ملک در ترکیه

اگر به دنبال شرکتی هستید که علاوه بر خرید و فروش املاک و مستغلات بتواند به شما به عنوان یک مشاور مورد اعتماد برای مشاوره در زمینه سرمایه گذاری در ترکیه کمک کند، State Companion یکی از بهترین گزینه ها است. این شرکت چندین سال فعالیت در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه و مشاوره در این زمینه دارد.

به گروه آسمان بپیوندید

خرید ملک در ترکیه

از شرکت های مجرب مشاور املاک می توان به گروه ذن اشاره کرد که علاوه بر خرید و فروش ملک در ترکیه، در زمینه خرید و فروش ملک در دبی نیز فعالیت دارد. این شرکت در سال 1382 تاسیس شد و همواره خدمات مختلفی از جمله مشاوره خرید خانه در ترکیه، ارائه طرح های توجیهی سرمایه گذاری، فروش و مدیریت پروژه های سرمایه گذاری بزرگ، مشاوره اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، مشاوره در خصوص پروژه های تجاری و اداری را ارائه کرده است. پروژه ها، زیرا آپارتمان ها و ویلاها را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد.

آیا آماده خرید خانه در ترکیه هستید؟

خرید ملک یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری است که افراد زیادی برای این منظور به سرمایه گذاری در کشورهای دیگر روی می آورند. ترکیه یکی از کشورهای خوب برای سرمایه گذاری و خرید ملک محسوب می شود. خرید ملک در شهرهای مختلف ترکیه باید با توجه به نیاز و بودجه سرمایه گذار انجام شود.

آیا تجربه خرید خانه در ترکیه را دارید؟ به نظر شما بهترین مشاوران املاک و فروش در حال حاضر چه کسانی هستند؟ مشاوران املاک در ترکیه را تا چه حد قابل اعتماد می دانید و از نظر شما شرکت فعال در این زمینه چه مزیت هایی دارد؟ از تجربیات و چالش های خود برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای شما مفید بود، آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا