بهترین ها

بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

امروزه با دیجیتالی شدن بسیاری از موارد و رونق کسب و کار آنلاین، افراد زیادی در تلاش هستند تا تجربه لازم را برای راه اندازی کسب و کار در دنیای گسترده مجازی بیاموزند. یکی از پرطرفدارترین رشته ها در دنیای کسب و کار آنلاین دیجیتال مارکتینگ است که هر ساله متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب می کند. دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین است و البته نیاز به آموزش، مهارت و تجربه دارد. بنابراین بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ برای علاقه مندان به حساب می آید. در این مقاله با برخی از بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال آشنا می شویم. اما قبل از آن بهتر است بدانید دیجیتال مارکتینگ چیست و یک دوره دیجیتال مارکتینگ مناسب چه ویژگی هایی دارد. پس با ما همراه باشید تا با بهترین دوره بازاریابی دیجیتال آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ در زبان فارسی به گروهی از بازاریابی های آنلاین گفته می شود که برای تبلیغ محصولات، تبلیغ خدمات اینترنتی و تبلیغات فروش تلفن همراه و سایر ابزارهای دیجیتال استفاده می شود. برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال، بهتر است از برخی ابزارهای تخصصی و فعالیت های خاص استفاده کنید. به عبارت دیگر، تبلیغات را می توان از طریق ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، ایمیل، MMS یا پیامک انجام داد. اگر بخواهیم تعریفی مختصر و مفید از دیجیتال مارکتینگ ارائه دهیم، باید گفت دیجیتال مارکتینگ گروهی از بازاریابی است که از ارتباطات دیجیتال برای تبلیغات استفاده می کند.

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم علاقه زیاد کاربران زیادی به دیجیتال مارکتینگ باعث شده افراد زیادی در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ شروع به فعالیت کنند. هر دوره دیجیتال مارکتینگ توسط اساتید مختلف تدریس می شود که هر کدام روش تدریس خاص خود را دارند. برای اینکه علاقه مندان بتوانند بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنند و در این رشته پرطرفدار آموزش ببینند، باید معیارها و فاکتورهایی را هنگام انتخاب در نظر بگیرند. از جمله معیارهای یک دوره خوب دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پوشش تمامی موضوعات دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ این است که این دوره تمامی مباحث مرتبط با دیجیتال مارکتینگ را پوشش می دهد. از مهمترین سرفصل های دوره های دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اصول بازاریابی دیجیتال
  • روش های صحیح بازاریابی
  • استراتژی ها و قوانین فروش
  • ارتباط با مردم
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات در رسانه های دیجیتال
  • بازاریابی پیامکی
  • بازاریابی ایمیلی
  • استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو
  • آموزش وردپرس
  • تبلیغ مناسب در گوگل
  • مدیریت کسب و کار آنلاین و راهکارها
  • مسائل حقوقی مرتبط با تجارت آنلاین
  • بازاریابی صوتی، تصویری و پادکست

بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

دوره های جامع و با کیفیت بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

از آنجایی که دیجیتال مارکتینگ قسمت های زیادی را شامل می شود، بهتر است علاقه مندان در دوره های جامع شرکت کنند تا تمامی مباحث آموزش داده شود. یکی از مزیت های شرکت در دوره های جامع این است که این دوره ها انسجام بیشتری دارند و یادگیری موضوعات مختلف با هم ممکن است مطلوب تر باشد. از سوی دیگر، اگر علاقمندان در یک دوره جامع دیجیتال مارکتینگ شرکت کنند، نسبت به آموزش هر بخش دیجیتال مارکتینگ به صورت جداگانه، نیاز به صرف هزینه و زمان کمتری دارند. البته اگر قصد دارید تنها در یک قسمت از بازاریابی دیجیتال مانند سئو به طور کامل تخصص داشته باشید، می توانید در دوره تخصصی آن شرکت کنید.

آموزش تئوری و عملی

بسیاری از بخش‌های بازاریابی دیجیتال نیاز به آموزش عملی دارند و از طریق تمرین و تکرار آموخته می‌شوند. بنابراین یک دوره دیجیتال مارکتینگ خوب باید شامل درس های آموزشی عملی برای برخی از موضوعات دیجیتال مارکتینگ از جمله تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل، تولید محتوا، کنسول جستجو، گوگل ادز و غیره باشد. همچنین در برخی از دوره ها علاوه بر آموزش عملی موضوعات مختلف دیجیتال مارکتینگ، تمرین هایی نیز برای تمرین سرفصل های آموزش داده شده به دانشجویان داده می شود. این امر باعث می شود دانش آموزان از اشتباهات و مشکلات خود آگاه شوند و نسبت به رفع آنها اقدام لازم را انجام دهند.

ارائه آموزش حضوری و آنلاین بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

برخی از بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ دوره هایی هستند که در ارائه آموزش حضوری و آنلاین فعال هستند. از آنجایی که دوره های حضوری یا آنلاین هیچ تاثیری بر روند آموزشی دانش آموزان ندارد، دانشجویان بسته به نیاز و شرایط خود می توانند بین این دو انتخاب کنند.

مدت دوره

از آنجایی که موضوعات بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده است، نمی توان همه آنها را در یک دوره کمتر از 50 یا 60 ساعت پوشش داد. بنابراین، یک دوره دیجیتال مارکتینگ خوب و مناسب معمولا بین 50 تا 200 ساعت طول می کشد تا تمام مباحث دیجیتال مارکتینگ به درستی پوشش داده شود.

سوابق و دستاوردهای مدرسین دوره بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

تجربه و مهارت معلم دوره در فرآیند آموزش بسیار مهم است. از آنجایی که مباحث دیجیتال مارکتینگ بیشتر جنبه کاربردی و مرتبط با رشد کسب و کار آنلاین دارد، مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ باید تجربه ایجاد و مدیریت کسب و کار آنلاین و همچنین موفقیت در فرآیند تبلیغات و گسترش کسب و کار را داشته باشد. و این اتفاق افتاد

هزینه های دوره

از آنجایی که دوره های دیجیتال مارکتینگ دوره های سودآور و سودمندی هستند، صرف هزینه برای آنها ارزشمند است. اما قیمت ارائه شده برای دوره های دیجیتال مارکتینگ باید مناسب و متناسب با آموزش های ارائه شده باشد تا تمامی علاقه مندان با هر بودجه ای بتوانند در این دوره ها شرکت کنند.

هدف از یادگیری دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال یکی از مهارت های مفیدی است که می تواند برای علاقه مندان سودآور باشد. بر این اساس، بسیاری از افراد سعی می کنند این مهارت گسترده را آموزش دهند. از مزایای آموزش دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از آنجایی که دیجیتال مارکتینگ یک حوزه در حال تکامل است، جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد.
  • افرادی که در بازاریابی دیجیتال تخصص دارند حقوق بالایی دارند.
  • مشاغل زیادی وجود دارند که به بازاریابی دیجیتال نیاز دارند، به این معنی که برای افرادی که در بازاریابی دیجیتال کار می کنند، مشاغل وجود دارد.
  • با آموزش بازاریابی دیجیتال، پتانسیل کارآفرینی برای افراد ایجاد می شود.
  • از آنجایی که بازاریابی دیجیتال شامل کلاس های مختلفی می شود، کسانی که علاقه مند به یافتن تخصص در هر کلاس هستند، می توانند چندین گزینه شغلی داشته باشند.

ما بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه می دهیم

اکنون که با دیجیتال مارکتینگ، مزایای یادگیری آن و ویژگی های یک دوره خوب دیجیتال مارکتینگ آشنا شدیم، وقت آن است که تعدادی از بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال فعال را به شما معرفی کنیم. در اینجا تعدادی از بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در ایران آورده شده است.

دوره آموزشی عادل طالبی در دیجیتال مارکتینگ

بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

عادل طالبی مدرس مجرب در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که در زمینه برگزاری دوره های آموزشی در زمینه دیجیتال مارکتینگ حضوری و آنلاین فعالیت می کند. دوره های دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی به صورت هفتگی برگزار می شود که هر هفته شامل یک جلسه ویدیویی 1.5 تا 3 ساعته می باشد. در پایان هر جلسه تمرین هایی برای علاقه مندان ارائه می شود تا بتوانند درس های ارائه شده را بهتر یاد بگیرند. مدت این دوره یک ساله و شامل 150 ساعت آموزشی می باشد.

از آنجایی که دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی آنلاین است، دانشجویان می توانند در هر زمانی از شبانه روز مطالعه کنند. از جمله سرفصل های ارائه شده در دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی می توان به مبانی دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا، بازاریابی پیامکی، فایل های صوتی، تصویری و پادکست، مبانی ایجاد وب سایت، ایمیل مارکتینگ، بهبود وب سایت اشاره کرد. نرخ تبدیل، شبکه بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات گوگل، گزارش تبلیغات و تبلیغات کلیکی.

دوره دیجیتال مارکتینگ از آکادمی نوا بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال است

بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

از دوره های جامع دیجیتال مارکتینگ می توان به دوره دیجیتال مارکتینگ نوا اشاره کرد که با کمک متخصصین این حوزه مفاهیم نظری و عملی دیجیتال مارکتینگ را به متقاضیان آموزش می دهد. هر دوره دیجیتال مارکتینگ ارائه شده توسط آکادمی نوا به مدت 5 ماه طول می کشد و دوره ها به صورت هفتگی در 3 جلسه و هر هفته 3 ساعت برگزار می شود. و از آنجایی که آموزش ها به صورت کلیپ می باشد علاقه مندان می توانند به صورت دائمی به تمامی آموزش ها دسترسی داشته باشند.

از جمله موضوعاتی که در دوره نوا دیجیتال مارکتینگ مطرح می شود، مبانی دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا، طراحی سایت وردپرس، بازاریابی شبکه های اجتماعی، آشنایی با بازی، کار با گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر، طراحی و پیاده سازی کمپین های دیجیتال می باشد. ، تبلیغات آنلاین تبلیغات گوگل، گزارش تبلیغات، کلیک تبلیغات، درآمد بازاریابی و اتوماسیون بازاریابی ذکر شد. در پایان این دوره 3 گواهینامه موفقیت به هنرجویان اعطا خواهد شد.

آکادمی اینفوگرام

بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

از دیگر دوره های آموزشی در زمینه دیجیتال مارکتینگ می توان به دوره برگزار شده توسط آکادمی اینفوگرام اشاره کرد. این آکادمی دوره های دیجیتال مارکتینگ را به صورت جداگانه برگزار می کند، دوره مبانی دیجیتال مارکتینگ یک دوره 42 ساعته، دوره شبکه های اجتماعی یک دوره 18 ساعته، دوره تولید محتوای متنی و سئو 41 ساعته و دوره تولید محتوای گرافیکی و تصویری است. طول دوره 40 ساعت و دوره تجارت الکترونیک 20 ساعت است.

دوره های آموزشی این آکادمی آنلاین بوده و شامل موضوعاتی مانند بازاریابی دیجیتال، تحقیقات بازاریابی، تولید محتوای متنی، گرافیکی و ویدئویی، بهینه سازی موتورهای جستجو، طراحی سایت، بازاریابی محتوا، تجزیه و تحلیل وب سایت، تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از اکسل، تبلیغات رسانه های اجتماعی و کار با این ابزارهای گوگل مانند گوگل ادز، گوگل ترندز، بازاریابی ایمیلی، موشن گرافیک و فتوشاپ را پوشش می دهد. در پایان این دوره از آزمون تشریحی گرفته شده و گواهینامه اعطا خواهد شد.

دوره بازاریابی دیجیتال Green Manager بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

از دیگر دوره های معتبر دیجیتال مارکتینگ در ایران می توان به دوره برگزار شده توسط مدیر شرکت مدیر سبز اشاره کرد که در آن آموزش در قالب 25 ویدیو هر کدام 1.5 ساعت به علاقه مندان ارائه می شود. این دوره بیشتر تئوری است و شامل مباحثی مانند مبانی بازاریابی دیجیتال، سئو، تبلیغات آنلاین، تحلیل وب سایت، کپی رایتینگ، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون کمپین آنلاین می باشد. تنها ایراد این دوره را می توان عدم پشتیبانی آموزشی و نداشتن راهنما دانست.

دوره بازاریابی دیجیتال از کالج تاپسل

بهترین دوره در بازاریابی دیجیتال

از دیگر دوره های دیجیتال مارکتینگ موجود در ایران می توان به دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار شده توسط کالج تپسایل که یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغات دیجیتال در ایران است اشاره کرد. این دوره دیجیتال مارکتینگ یک دوره 55 ساعته است که شامل آموزش های تئوری، عملی و کاربردی می باشد. ویدئوهای آموزشی در مورد اصول مختلف بازاریابی دیجیتال برای علاقه مندان در طول هفته در دسترس است و وبینارهای پرسش و پاسخ در پایان هفته برگزار می شود. از جمله موضوعاتی که در دوره دیجیتال مارکتینگ در کالج تاپسل مطرح می شود، می توان به مبانی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا، تبلیغات آنلاین درون سایت، تبلیغات آنلاین درون اپلیکیشن، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی، پیگیری و جمع آوری رویدادها، بازاریابی ایمیلی، طراحی کمپین و تبلیغات گوگل… علاوه بر اعطای مدرک به دانشجویان، کالج تپسل بهترین افراد را نیز برای این دوره جذب می کند.

در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید

گسترش هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات دارد و در دنیای امروز و دیجیتالی شدن بسیاری از موارد، این تبلیغات به بهترین شکل به صورت دیجیتالی و آنلاین انجام می شود. دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی آنلاین گفته می شود که برای تبلیغ محصولات و خدمات مختلف استفاده می شود. کار در دیجیتال مارکتینگ نیاز به آموزش و مهارت دارد، به همین دلیل دوره های بازاریابی دیجیتال زیادی برای علاقه مندان طراحی شده است. علاقه مندان باید در انتخاب دوره های دیجیتال مارکتینگ تمامی جوانب را در نظر بگیرند و بهترین را برای آموزش دیجیتال مارکتینگ از بین این دوره ها انتخاب کنند.

آیا تا به حال در بهترین دوره بازاریابی دیجیتال شرکت کرده اید؟ به نظر شما چه کسی برای شرکت در دوره های بازاریابی دیجیتال بهتر است؟ به نظر شما مهمترین ویژگی های دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا برای شرکت در دوره هایی که در این مقاله ارائه کردیم آماده هستید؟ از تجربیات و چالش های خود برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای شما مفید بود، حتما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا