بهترین ها

بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای

این روزها که بازار سود آنلاین بسیار داغ است، بسیاری از افراد سعی می کنند با طراحی یک وب سایت، اولین گام ها را برای راه اندازی یا توسعه کسب و کار خود بردارند. طراحی سایت یکی از رویه هایی است که هرکسی از عهده آن برنمی آید و ترجیحاً کار را به یک طراح متخصص بسپارید. افراد زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند و شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. در این مقاله تعدادی از بهترین شرکت های طراحی سایت حرفه ای را به شما معرفی می کنیم. اما قبل از آن بهتر است ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب را بدانید. برای آشنایی با بهترین شرکت طراحی وب سایت حرفه ای با ما همراه باشید.

ویژگی های یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای

یک شرکت طراحی سایت باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند بهترین شرکت طراحی سایت نامیده شود. در زیر به تعدادی از ویژگی های مهم یک شرکت طراحی سایت اشاره می کنیم.

تجربه در طراحی سایت

مهمترین چیزی که یک شرکت طراحی سایت را متمایز می کند، داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی سایت است. در واقع این شرکت باید کارشناسانی را در زمینه طراحی سایت استخدام کند که تمامی مراحل ایجاد یک وب سایت خوب را بدانند و بر اساس نظر کارفرما بتوانند خروجی باکیفیت ارائه دهند.

شرکت طراحی وب حرفه ای مهارت برنامه نویسی

یک شرکت طراحی وب خوب باید برنامه نویسان با تجربه و حرفه ای را استخدام کند. زیرا برنامه نویسی مناسب می تواند تاثیر مستقیمی در توسعه وب سایت و بازخورد بالا داشته باشد. هنگام انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب، افراد باید توانایی های تیم برنامه نویسی شرکت را بررسی کرده و تعدادی از وب سایت های طراحی شده توسط این برنامه نویسان را بررسی کنند.

– دانش کافی در زمینه مدیریت طراحی وب سایت

افرادی که در یک شرکت طراحی کار می کنند باید بدانند که طراحی یک وب سایت کاربردی مناسب برای یک کسب و کار به تجربه و مطالعه کافی در زمینه طراحی سایت و البته تحقیقات مرتبط با کسب و کار مربوطه بستگی دارد. یک شرکت طراحی سایت خوب باید در تمام مراحل طراحی و پیاده سازی به عواملی مانند چیدمان المان های وب سایت، رنگ و سبک وب سایت توجه کند و تا حد امکان این عناصر را متناسب با کسب و کار مربوطه انتخاب کند.

خدمات پشتیبانی شرکت طراحی وب سایت حرفه ای

یک شرکت طراحی سایت خوب باید ارتباط خود را با مشتریان حفظ کند تا در صورت بروز مشکل در وب سایت بتواند در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل کند.

انعطاف پذیری در پروژه

یک شرکت طراحی سایت خوب باید در پذیرش پروژه ها انعطاف پذیر باشد و نظرات و خواسته های مشتری را تا حد امکان در وب سایت طراحی شده پیاده کند. تیم طراحی وب سایت نیز باید بتواند تغییرات را به درستی و با توجه به نیاز مشتری در صورت نیاز به ایجاد تغییرات در طراحی وب سایت اعمال کند.

شرکت طراحی وب سایت حرفه ای با قیمت مناسب

بدیهی است که قیمت مناسب می تواند یک شرکت طراحی سایت را به یکی از بهترین گزینه هایی که مشتریان می توانند انتخاب کنند تبدیل کند. هزینه های طراحی سایت باید با توجه به نوع طراحی انجام شده و خروجی کار تعیین شود. به عبارت دیگر یک شرکت طراحی سایت خوب قیمت های مناسب و نه پایینی دارد.

به زمان احترام بگذار

تعهد زمانی را می توان یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب دانست. پس از پذیرش پروژه، شرکت طراحی سایت می بایست زمان تعیین شده را رعایت کرده و در موعد مقرر کار را به مشتری تحویل دهد.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران که در ایران فعال هستند

اکنون که با ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب آشنا شدیم، وقت آن است که تعدادی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران که در ایران فعال هستند را معرفی کنیم.

شرکت طراحی سایت آوینا پرداس

شرکت طراحی سایت حرفه ای

یکی از شرکت های تخصصی در زمینه طراحی سایت، آونا برداز می باشد که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد.این شرکت طراحی سایت با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و طراحی سایت تاسیس گردیده و طراحی شده است. بر اساس روش ASP-Net مایکروسافت. طرح های ساخته شده توسط آوینا پرداز با استفاده از برنامه نویسی و قالب های آماده کاملا انحصاری بوده و در طراحی ها از CMS استفاده نشده است. از دیگر مزایای این شرکت عدم محدودیت برای افزودن امکانات جدید و انحصاری به وب سایت ها می باشد. آوینا برداز یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران است.

شرکت طراحی سایت کارلنسر یک شرکت طراحی سایت حرفه ای است

شرکت طراحی سایت حرفه ای

کارلینسر را باید یک فریلنسر دانست نه یک شرکت طراحی وب. این سایت در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و علاوه بر طراحی سایت در زمینه طراحی اپلیکیشن، بهینه سازی موتورهای جستجو، تولید محتوا، برنامه نویسی، طراحی گرافیک، ترجمه و … نیز فعالیت می کند. از مزایای این سایت می توان به مقرون به صرفه بودن هزینه های طراحی وب سایت، تعیین هزینه به صورت توافقی، امکان ارتباط مستقیم با طراحان، امکان پرداخت اقساطی پروژه ها، پشتیبانی از سیستم پرداخت امن و واریز هزینه پس از آن اشاره کرد. که تایید کارفرما و غیره

شرکت طراحی سایت کاریک

شرکت طراحی سایت حرفه ای

یکی از حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت فعال در ایران شرکت کاریک می باشد که در زمینه طراحی سایت انحصاری برای شرکت های بزرگ فعالیت می کند. این سایت ساختاری کاملاً منعطف دارد و از آنجایی که از تیم برنامه نویسی خبره استفاده می کند، می تواند سایتی را که نزدیک ترین سایت به نیاز کارفرما باشد ارائه دهد. از خدمات این شرکت می توان به طراحی انحصاری وب سایت، تحویل سریع پروژه ها، کدنویسی انحصاری شبکه، برنامه نویسی سفارشی، تولید ساختار خودکار داده، پیاده سازی وب سایت به زبان های مختلف و … اشاره کرد. وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت از قابلیت افزودن امکانات سفارشی و همچنین انتقال منبع سایت به سرورهای دیگر پشتیبانی می کنند.

شرکت طراحی وب کاسپد یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای است

شرکت طراحی سایت حرفه ای

یکی از باتجربه ترین شرکت ها در زمینه طراحی سایت شرکت کاسپید می باشد که نزدیک به 20 سال سابقه در این زمینه دارد. این شرکت علاوه بر فعالیت در زمینه طراحی سایت بومی، در زمینه بین المللی نیز فعال است و خدماتی مانند طراحی اپلیکیشن موبایل، بهینه سازی سایت، طراحی سایت، طراحی استارت آپ و … را ارائه می دهد.

شرکت طراحی وب

شرکت طراحی سایت حرفه ای

یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران شرکت وبکده می باشد که فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است.وبکده با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای بیش از 400 طراحی سایت موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. از جمله مزایای انتخاب شرکت طراحی سایت می توان به طراحی سایت بر اساس قوانین گوگل، طراحی سایت با هویت بصری متناسب با نوع کسب و کار، استفاده از جدیدترین روش های بهینه سازی موتورهای جستجو، ارائه خدمات پشتیبانی سایت، استفاده از گرافیک مناسب اشاره کرد. و فونت با نوع برند و با استفاده از علائم و ..

شرکت طراحی سایت وبسیما یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می باشد

شرکت طراحی سایت حرفه ای

از دیگر شرکت های طراحی سایت حرفه ای فعال در ایران می توان به شرکت وبسیما اشاره کرد که از سال 90 در زمینه طراحی سایت فعالیت می کند وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت از نظر ظاهری بسیار متفاوت از سایر وب سایت ها بوده و طراحی آنها کاملاً می باشد. انحصاری. این شرکت طراحی های خود را بر اساس استانداردهای جهانی و بر اساس فاکتورهای مهم سئو پیاده سازی می کند و همچنین طراحی های سفارشی UX و UI را برای کارفرمایان انجام می دهد. این شرکت تا به امروز مقالات آموزشی تخصصی بسیاری را علاوه بر 5 کتاب معتبر در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) منتشر کرده و کارگاه های آموزشی مختلفی را نیز برگزار کرده است. بهره مندی از تیم مجرب و حرفه ای عامل اصلی موفقیت این شرکت است.

شرکت طراحی سایت حامد

شرکت طراحی سایت حرفه ای

از دیگر شرکت های با سابقه فعال در زمینه طراحی سایت می توان به شرکت طراحی سایت حامد اشاره کرد. این شرکت در سال 1382 هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان اولین سایت ارائه دهنده سامانه ثبت آگهی شناخته می شود. این شرکت برای طراحی وب سایت سفارشی از آخرین تکنولوژی های جهانی استفاده کرده و نمونه های موفق زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است. بهره مندی از متخصصین در زمینه طراحی وب سایت و عملکرد حرفه ای موجب رضایت مشتری گردید. شرکت طراحی سایت حامد بر اساس آخرین تغییرات سئو سایت طراحی می کند و به صورت انحصاری قالب وب سایت را طراحی می کند. این شرکت در زمینه توسعه اپلیکیشن موبایل و طراحی موبایل نیز فعال بوده و دارای پشتیبانی حرفه ای می باشد.

در نهایت باید گفت که…

در دنیای امروزی، یکی از اولین قدم ها برای شروع یا رشد یک کسب و کار، ایجاد یک وب سایت مرتبط با کسب و کار است. درخواست شرکت طراحی سایت حرفه ای امری تخصصی است و باید توسط افراد متخصص و متخصص در این زمینه انجام شود. بر همین اساس شرکت های طراحی سایت بسیاری در ایران تاسیس شده اند که علاوه بر طراحی سایت حرفه ای، در زمینه تولید محتوا، سئو، توسعه اپلیکیشن و … نیز فعالیت دارند.

آیا شما یک برنامه نویس هستید یا به دنبال یک تیم حرفه ای و ماهر برای مدیریت سایت هستید؟ نظر شما در مورد بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای در ایران چیست؟ آیا تا به حال تجربه بدی از کار با شرکت های طراحی وب داشته اید؟ به نظر شما تیم طراحی وب سایت درجه یک چه مزایایی دارد؟ حتما تجربیات و نظرات خود را به ما بگویید و اگر این مقاله را دوست داشتید برای دوستان خود ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا