بهترین ها

بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو در تهران

شاید شما هم به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در تهران باشید. داشتن موهای زیبا و پرپشت یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند به طور مستقیم بر زیبایی و جذابیت چهره تاثیر بگذارد. این همان چیزی است که بسیاری از افراد را پس از شروع ریزش مو احساس اضطراب می کند و آنها به انجام روش های درمانی مختلف برای کاهش ریزش مو یا بازگرداندن موهای از دست رفته فکر می کنند. بهترین و دائمی ترین راه برای رشد مو کاشت مو است. کاشت مو به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته می شود و بنابراین باید در کلینیک های تخصصی پوست و مو انجام شود.

در این مقاله تعدادی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران را معرفی خواهیم کرد. اما قبل از آن بد نیست با نحوه انجام عمل کاشت مو و روش های آن آشنا شوید و با ویژگی های یک کلینیک کاشت مو خوب آشنا شوید. پس برای بازدید از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران با ما همراه باشید.

نحوه انجام کاشت مو

همانطور که اشاره کردیم کاشت مو یک جراحی زیبایی است که باید در کلینیک های تخصصی پوست و مو توسط متخصصین انجام شود. بسته به اندازه ناحیه درمان، این فرآیند ممکن است بین ۲ تا ۸ ساعت طول بکشد و در برخی موارد ممکن است در دو یا چند مرحله انجام شود. کاشت مو عمدتاً با استفاده از آرام بخش و بی حسی موضعی انجام می شود و دو روش اصلی برای انجام آن به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

روش FUT

اولین روش کاشت مو، کاشت واحد فولیکولی یا FUT است که به روش کاشت مو نیز معروف است. در طی این کار، نواری از پوست و مو از ناحیه سالم برداشته شده و به ناحیه مورد نظر پیوند زده می شود. این روش عمدتا برای درمان ریزش مو استفاده می شود.

روش چیدن

روش دوم کاشت مو، استخراج واحد فولیکولی یا FUE است که طی آن واحدهای فولیکولی نه به صورت نواری، یکی یکی از هم جدا می شوند و به ناحیه مورد نظر منتقل می شوند. علاوه بر سر، از کاشت موی FUE برای درمان ریزش مو در ریش و بدن نیز استفاده می شود.

تفاوت روش FUT و FUE

همانطور که اشاره کردیم روش های FUT و FUE از جمله معروف ترین و پرکاربردترین روش های کاشت مو هستند که علاوه بر روش انجام عمل فوق، تفاوت های دیگری نیز با یکدیگر دارند. از تفاوت های روش های FUT و FUE می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کنترل نتیجه در روش FUE بسیار بالاتر است. از آنجایی که در این روش فولیکول های مو یکی یکی از هم جدا می شوند، بنابراین جراح می تواند موهایی را انتخاب کند که بیشترین شانس رشد را برای انتقال و کاشت دارند.
  • در روش FUE نیازی به بخیه نیست و جای زخم مشخص نیست. در حالی که روش FUT یک اسکار نازک بر جای می گذارد.
  • در کاشت مو FUE لازم است قبل از جراحی کل سر با تیغ تراشیده شود در حالی که در روش FUT فقط ناحیه ای که تار مو از آن برداشته شده اصلاح می شود.

مزایای بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو در تهران

افزایش تقاضا برای جراحی کاشت مو باعث ایجاد کلینیک ها و مراکز تخصصی کاشت مو در تهران و شهرستان ها شده است. از آنجایی که کاشت مو یک عمل بسیار تخصصی و دقیق است، انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام این عمل بسیار مهم است. برای انتخاب یک کلینیک کاشت مو خوب باید عواملی را در نظر گرفت. موارد زیر از جمله مزایای یک مرکز کاشت مو خوب است.

کادری متخصص، کارکشته و با تجربه

یک کلینیک کاشت مو خوب باید دارای یک تیم پزشکی مجرب و متخصص باشد تا عمل کاشت مو را با بهترین دقت انجام دهد. پزشکان شاغل در یک مرکز معتبر کاشت مو باید دارای گواهینامه پزشکی معتبر بوده و این اطلاعات و سوابق پزشکان در اختیار مراجعین قرار گیرد تا بتوانند از تجربه و مهارت پزشکان اطمینان حاصل کنند.

تاریخچه کلینیک

یکی از مهم ترین ویژگی های یک مرکز کاشت مو خوب، سابقه آن است. هر چه کلینیک تجربه بیشتری در انجام کاشت مو داشته باشد به این معنی است که تجربه بیشتری در زمینه کاشت مو دارد و از این طریق می تواند به مراجعه کنندگان اطمینان دهد. سابقه طولانی این کلینیک همچنین به مراجعین اجازه می دهد تا به نظرات بیماران قبلی دسترسی داشته باشند و در نتیجه از کیفیت کار کلینیک اطمینان حاصل کنند. نکته مهم دیگر در رابطه با سابقه کلینیک این است که زمانی که یک مرکز کاشت مو سابقه طولانی دارد به این معنی است که مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت اخذ کرده است.

ارائه درمان های مختلف

همانطور که قبلا اشاره کردیم، روش های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارد که محبوب ترین آنها روش های FUT و FUE هستند. یک کلینیک کاشت مو خوب باید در اجرای تمامی روش های درمانی علمی تخصص داشته باشد و بتواند روش کاشت مو مناسب را با توجه به شرایط مشتری انتخاب کند.

مشاوره رایگان

از آنجایی که کاشت مو یک جراحی زیبایی است، ضروری است که مشتریان قبل از انجام آن، تمام اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کنند. مشاوران یک کلینیک کاشت مو خوب نیز باید به مراجعین تایید کنند که آیا کاشت مو بهترین گزینه برای ریزش مو است یا باید از روش های دیگری برای کنترل ریزش مو استفاده کنند. در این جلسه مشاوره، مراجعان باید از علت ریزش موی خود آگاه شوند و بر اساس آن روش درمانی مناسب را انتخاب کنند.

جزئیات برنامه کشت را ارائه دهید

کلینیک های تخصصی و قابل اعتماد کاشت مو باید لیستی از انتظارات مشتریان را تهیه کنند و تمام اقداماتی را که برای آنها انجام می شود به طور دقیق در اختیار آنها قرار دهند. قبل از انجام کاشت مو باید نحوه مراقبت از محل کاشت، پیگیری های لازم، داروهای مورد نیاز و تاریخ های پیگیری مشخص شود. این منجر به زمان بهبودی سریع تر و نتیجه مطلوب تر می شود.

تصاویر قبل و بعد از کاشت

یکی از مهم ترین عواملی که یک کلینیک کاشت مو خوب باید داشته باشد، عکس های قبل و بعد از سایر مراجعین است. مشتریان با نمایش این تصاویر می توانند از نحوه انجام عمل کاشت مو و نتایج کار مطلع شوند و از موفقیت کلینیک در عمل کاشت مو آگاه شوند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

اکنون که با فرآیند کاشت مو آشنا شده ایم و ویژگی های یک کلینیک تخصصی کاشت مو را می شناسیم، وقت آن است که با تعدادی از بهترین کلینیک ها و مراکز کاشت مو در تهران آشنا شویم. و بد نیست بدانید که این لیست بر اساس رتبه خاصی تنظیم نشده است و بسته به موقعیت مکانی و سلیقه خود می توانید به هر یک از آنها مراجعه کرده و با خیال راحت عمل های زیبایی خود را انجام دهید.

درمانگاه دکتر رضایی (القیطریه)

کلینیک کاشت مو در تهران

یکی از معروف ترین و تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در تهران، کلینیک دکتر رضایی است که بیشترین میزان رضایت مشتریان را به خود اختصاص داده است. این کلینیک در زمینه ارائه روش های مختلف کاشت مو با بالاترین کیفیت فعالیت دارد و می تواند کاشت مو را با بالاترین تراکم و خط رشد کاملا طبیعی ارائه دهد. این کلینیک از نظر تجربه و مهارت یکی از برجسته ترین کلینیک های کاشت مو در تهران محسوب می شود و مجهز به تجهیزات مدرن و تخصصی می باشد.

کلینیک آمون (میرداماد) | کلینیک کاشت مو در تهران

کلینیک کاشت مو در تهران

از دیگر کلینیک های معروف تخصصی کاشت مو در تهران می توان به کلینیک آمون اشاره کرد که یکی از بهترین و برجسته ترین کلینیک های کاشت مو در تهران به شمار می رود. این کلینیک فعالیت خود را از سال 1397 در زمینه مراقبت های تخصصی پوست و مو آغاز کرد و توسط دکتر پروین میتوسلیان به عنوان موسس و مسئول فنی و دکتر علی رضایی یارکلی به عنوان مدیر اداره می شود. این کلینیک دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد و به دلیل تخصص و مهارت بالا در انجام امور زیبایی و استفاده از تجهیزات تخصصی و مدرن به عنوان یکی از معروف ترین کلینیک های زیبایی شناخته می شود.

کلینیک کاشت مو ایران ویت (ولیسار)

کلینیک کاشت مو در تهران

کلینیک کاشت مو ایران ویت به عنوان اولین مرکز کاشت مو در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرد.این کلینیک شامل تیمی مجرب و متخصص در زمینه پوست، مو و امور مرتبط با زیبایی می باشد. لازم به ذکر است کاشت موی طبیعی به روش FIT برای اولین بار در کلینیک کاشت مو ایران FIT انجام شد. از افتخارات این کلینیک می توان به سابقه 20 ساله آموزش و اجرای روش های بین المللی کاشت موی طبیعی علاوه بر بیشترین تعداد عمل کاشت موی طبیعی اشاره کرد.

کلینیک آسمان (تجریش) | کلینیک کاشت مو در تهران

کلینیک کاشت مو در تهران

از دیگر کلینیک ها و مراکز تخصصی کاشت مو در تهران می توان به کلینیک آسمان اشاره کرد که به لطف بهره گیری از تیمی حرفه ای و مجرب و استفاده از تکنیک ها و تجهیزات روز به موفقیت های زیادی در زمینه کاشت مو دست یافته است. در این کلینیک از انواع تکنیک های میکروگرافت استفاده می شود و علاوه بر مو، کاشت ریش نیز انجام می شود. کلینیک آسمان با 10 سال سابقه در انجام عمل های تخصصی پوست و مو، دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و دارای بالاترین کیفیت کار می باشد.

کلینیک کاشت مو الگانت مو (خیابان کشاورز)

کلینیک کاشت مو در تهران

از دیگر کلینیک های کاشت مو در تهران می توان به کلینیک الگانت مو اشاره کرد که به عنوان یکی از گران ترین کلینیک های تخصصی کاشت مو شناخته می شود. این کلینیک در مرکز شهر تهران واقع شده است و 14 سال سابقه در زمینه کاشت مو دارد. این کلینیک اگرچه از نظر تجربه، مهارت پزشکان و تجهیزات در مقایسه با کلینیک های ذکر شده پایین تر است، اما توانسته رضایت کامل مشتریان را جلب کند.

کلینیک کاشت مو کاخ سفید (اردن). کلینیک کاشت مو در تهران

کلینیک کاشت مو در تهران

یکی از مجهزترین کلینیک های کاشت مو در تهران، کلینیک خانه سفید است که بالاترین میزان رضایت مشتریان را دارد. کیفیت کار کلینیک کاخ سفید بسیار بالاست که همین امر باعث شده است که کاشت مو و سایر عمل های زیبایی که در این کلینیک انجام می شود قیمت بالایی داشته باشد. این کلینیک دارای جدیدترین تجهیزات زیبایی و دارای تیمی متعهد و ماهر می باشد.

به نظر شما بهترین مرکز کاشت مو در تهران کدام است؟

یکی از مهمترین ویژگی های زیبایی و جذابیت موهای پرپشت است. این موضوع باعث می شود بسیاری از افراد وقتی می بینند موهایشان نازک شده است به فکر کاشت مو بیفتند. کاشت مو یک عمل زیبایی تخصصی است که باید در کلینیک های تخصصی کاشت مو انجام شود. بسیاری از کلینیک های تخصصی کاشت مو در تهران و شهرستان ها وجود دارند که خدمات تخصصی مختلفی در زمینه پوست، مو و آرایشی و بهداشتی ارائه می دهند.

آیا تجربه کاشت مو دارید؟ به نظر شما این روش برای خانم هایی که از ریزش مو رنج می برند مناسب است؟ به نظر شما بهترین مرکز کاشت مو در ایران کدام است؟ آیا شما یک شهروند به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در تهران هستید؟ به نظر شما کلینیک تخصصی کاشت مو چه مزایایی دارد؟ حتماً تجربیات خود را برای ما بنویسید و سوالات خود را از ما بپرسید. همچنین اگر دوستانتان به دنبال کلینیک حرفه ای هستند این مطلب را برایشان ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا