بهترین ها

بهترین پیام رسان های داخلی

در دنیای امروز که بسیاری از چیزها دیجیتالی و الکترونیکی شده اند، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از طریق اینترنت و برنامه های پیام رسانی مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا حضوری. پیام رسان های زیادی در سراسر جهان وجود داشته است که از جمله معروف ترین آنها می توان به تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و … اشاره کرد. می دانیم که این روزها برخی از این پیام رسان ها فیلتر شده و یا بسیاری از امکانات آن ها برای کاربران ایرانی قفل شده است و تعداد زیادی از ایرانی ها در تلاش هستند تا از بهترین پیام رسان های داخلی استفاده کنند. مهندسان فناوری و ارتباطات ایرانی چندین برنامه پیام رسانی داخلی طراحی کرده اند که هر کدام دارای قابلیت های متفاوتی از جمله امکان ارسال متن، صوت، پیام های تصویری و … هستند.

در این مقاله با تعدادی از بهترین گزارشگران داخلی و ایرانی آشنا خواهیم شد. اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از اپلیکیشن های داخلی هستید، با این مقاله همراه باشید.

بهترین پیام رسان های ایرانی

از جمله محبوب ترین و کاربردی ترین برنامه های پیام رسان داخلی می توان به موارد زیر اشاره کرد. این لیست به ترتیب خاصی چیده نشده است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را نصب و استفاده کنید.

بهترین برنامه پیام رسان داخلی ETA

برنامه ETA

یکی از محبوب ترین پیام رسان های موجود در حال حاضر مسنجر ایتا است که محیطی مشابه واتس اپ و تلگرام را برای کاربران ایرانی فراهم می کند. این نرم افزار به راحتی بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود و محیط داخلی امنی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از مزیت های پیام رسان آیتا می توان به سرعت بالای آن و استفاده کم هزینه از اینترنت اشاره کرد. این پیام رسان قابلیت کار بر روی سیستم عامل های مختلف را دارد و به کاربران این امکان را می دهد که چندین حساب کاربری مختلف ایجاد کنند و برای هر حساب رمز عبور تعیین کنند.

از دیگر ویژگی های این پیام رسان می توان به امکان استفاده از فضای ابری و امکان ایجاد کانال های درختی اشاره کرد. پیام رسان ایتا به یک ربات هوشمند نیز مجهز شده است. لازم به ذکر است که کاربران می توانند با استفاده از نرم افزار ایتا نیز پرداخت های بانکی خود را انجام دهند. با وجود تمامی این ویژگی ها، ایتا قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری را ندارد.

پیام رسان فراز

مرتب سازی پیام رسان

فراز اس ام اس را می توان از دیگر پیام رسان های محبوبی نام برد که برای ارسال اس ام اس به صورت گروهی استفاده می شوند. این نرم افزار امکان ارسال پیامک انبوه یا ارسال پیامک انبوه را در اختیار کاربران قرار می دهد که از طریق آن می توانید به بانک مشاغل و اصناف پیامک ارسال کنید، پیامک بر اساس کد پستی و … ارسال کنید. از دیگر ویژگی های این پیام رسان می توان به امکان ارسال پیامک به تفکیک شهر و شهرستان و امکان ارسال پیامک از طریق فایل اکسل اشاره کرد.

شایان ذکر است که با استفاده از پیام رسان فراز می توانید به شماره های مسدود شده و لیست سیاه نیز پیامک ارسال نمایید. از دیگر قابلیت های این پیام رسان امکان ارسال پیامک با استفاده از خط سیم کارت سامانتل است.

سروش پلاس بهترین پیام رسان داخلی است

برنامه سروش پلاس

از جمله برنامه های پیام رسان داخلی کاملا رایگان که امکانات و قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند می توان به سروش پلاس اشاره کرد. از مزیت های برنامه سروش پلاس که تا حدودی آن را نسبت به برنامه ایتا برتری می دهد، می توان به امکان چت و چت و همچنین امکان برقراری تماس صوتی و تصویری اشاره کرد. برنامه سروش پلاس از امنیت بالایی برخوردار است و می توان از آن برای انجام پرداخت های بانکی استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان دسترسی به رادیو و تلویزیون، امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض، امکان استفاده از فضای ابری شخصی، امکان دریافت وجه و پرداخت درون برنامه ای و … اشاره کرد.

ویژگی برنامه سروش پلاس سرعت بالا در ارسال پیام است و با نصف قیمت در اینترنت کار می کند. در این برنامه امکان ساخت و فروش استیکر و همچنین ایجاد گروه هایی با حداکثر 500 عضو وجود دارد. در سروش پلاس نیز می توانید فروشگاه های مجازی ایجاد کرده و کسب و کار راه اندازی کنید. پیام رسان سروش پلاس همچنین خدماتی مانند سرویس آب و هوای محلی، زمان بندی اسلامی و دزدگیر نماز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنامه قاصدک

برنامه قاصدک

سامانه پیامکی کسادک یک سامانه پیامکی است که برای دریافت، ارسال و پردازش پیام های کوتاه استفاده می شود. تمامی افراد و سازمان ها می توانند از این نرم افزار برای ارسال پیامک و خدمات مرتبط استفاده کنند. پیام رسان قاصدک امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربران برای استفاده از آن نیازی به هیچ وسیله جانبی و دستگاهی ندارند. لازم به ذکر است استفاده از این پیام رسان بسیار آسان است و تنها با اتصال به اینترنت و دسترسی به این نرم افزار می توانید پیامک انبوه ارسال کنید.

از نرم افزار Dandelion می توان برای تجهیز وب سایت یا اپلیکیشن های خود به سامانه پیامکی استفاده کرد. همچنین در نسخه حرفه ای این پیام رسان می توانید به سیستم نظرسنجی، مدیریت کارکنان و … دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی های این پیام رسان می توان به امکان پیوند این سامانه با سایر برنامه ها برای دریافت و ارسال پیامک از طریق REST و SOAP اشاره کرد. پیام رسان کاسدک از تمامی اپراتورها مانند 021، 1000، 2000، 3000، 5000 و همچنین تمامی سیم کارت های رایتل، ایرانسل و همراه اول پشتیبانی می کند.

پیام رسان ملی اس ام اس بهترین پیام رسان های داخلی

پیام رسان ملی اس ام اس

از دیگر سامانه های محبوب پیامکی می توان به سامانه ملی پیامک اشاره کرد که عمدتاً برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت گروهی و انبوه استفاده می شود. این نرم افزار امکان ارسال پیامک بر اساس شهر، منطقه، محله، شغل، سن و جنسیت را ارائه می دهد و امکان ایجاد دفترچه تلفن برای تقسیم بندی مشتریان به منظور ارسال پیامک به صورت هدفمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این پیام رسان می توان به امکان تعامل با مشتریان از طریق اجرای آزمون ها، مسابقات و نظرسنجی ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که این پیام رسان قابلیت ارسال پیام صوتی را در صورت عدم تحویل پیامک دارد که طی آن پیامک ها را به صورت خودکار به صوتی تبدیل می کند.

برنامه چت

برنامه چت

از دیگر برنامه های محبوب پیام رسان داخلی می توان به پیام رسان گپ اشاره کرد که عملکرد باکیفیتی در زمینه برقراری تماس صوتی و تصویری دارد. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند گروه ها و کانال های مختلف ایجاد کرده و پیام های متنی، صوتی و تصویری را با سرعت بالا انتقال دهند. همچنین امکان پرداخت بانکی با استفاده از نرم افزار چت وجود دارد. اگرچه این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در ایران است، اما ممکن است عده ای در استفاده از آن تردید کنند زیرا تبلیغات زیادی را نمایش می دهد.

بله، برنامه بهترین پیام رسان داخلی است

برنامه بله

Yes Messenger یکی از پیام رسان هایی است که عملکرد بسیار مشابهی با WhatsApp دارد. با نرم افزار بله کاربران می توانند پیام های متنی، صوتی، تصویری و تصویری ارسال کنند و به انواع کانال های خبری، آموزشی، ورزشی، سرگرمی و … دسترسی داشته باشند. در Yes Messenger امکان ایجاد گروه با حداکثر ظرفیت 2048 کاربر وجود دارد و همچنین می توان از آن برای ایجاد مشاغل مجازی و تولید محتوا استفاده کرد. از دیگر ویژگی های بله می توان به امکان ایجاد ربات، امکان دریافت موجودی حساب بانکی، امکان مشاهده تراکنش های انجام شده، انجام امور بانکی مانند پرداخت کارت به کارت و مستقیم قبض و … اشاره کرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پیام رسان بله این است که پس از انتقال وجه، رسید انتقال به صورت آنی برای فرستنده و گیرنده ارسال می شود. لازم به ذکر است که هزینه استفاده از Yes Messenger نصف قیمت می باشد.

پیام رسان شیتزی

پیام رسان شیتزی

اگر در بین پیام رسان های ایرانی به دنبال پیام رسانی با استفاده از رابط کاربری تلگرام هستید، می توانید از پیام رسان چتزی استفاده کنید. پیام رسان چتزی امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد و امکان ایجاد گروه ها و کانال های مختلف نیز وجود دارد. از این برنامه می توان برای پیام های شرکتی، تجاری و خصوصی و ایجاد ربات برای مکالمات ناشناس استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های پیام رسان چتزی می توان به امکان دسترسی به چندین ربات اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان و امکان پرداخت امن با امکان استرداد وجه اشاره کرد. لازم به ذکر است که پیام رسان چتزی دارای حالت پریمیوم یا خصوصی نیز می باشد که با فعال سازی حساب کاربری خود می توانید از امکاناتی مانند ارسال نامحدود پیام در طول روز، دسترسی به ربات های سفارشی مانند ربات تغییر صدا و ارسال فایل با حجم بالا و سرعت بالا در دانلود فیلم و آهنگ به عضویت نامحدود در گروه ها و کانال های مختلف اشاره کرد.

بهترین پیام های داخلی از نظر شما چیست؟

از آنجایی که امروزه ارتباطات عمدتاً به صورت دیجیتالی و اینترنتی انجام می شود، پیام رسان های مختلفی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که برخی از این برنامه ها و پیام رسان ها برای کاربران ایرانی فیلتر هستند یا قابلیت های محدودی در اختیار آنها قرار می دهند، بسیاری از کاربران ایرانی سعی می کنند از پیام رسان های داخلی استفاده کنند. پیام رسان های داخلی زیادی برای ارتباط ایجاد شده اند و هر کدام از آنها ویژگی های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

آیا از طرفداران پیام رسانی محلی هستید یا ترجیح می دهید از اپلیکیشن های غیر ایرانی استفاده کنید؟ به نظر شما مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن پیام رسانی پریمیوم چیست؟ آیا تا به حال تجربه بدی در استفاده از برنامه های داخلی داشته اید؟ از تجربیات و چالش های خود برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای شما مفید بود، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا