بهترین ها

بهترین کلینیک بوتاکس در تهران

کمتر کسی دوست ندارد پوستی صاف، جوان و بدون چین و چروک داشته باشد. گذر زمان و افزایش سن به همراه عوامل محیطی و برخی عوامل درونی باعث می شود که عضلات صورت به تدریج آویزان شوند و پوست صورت دچار چروک و افتادگی شود. روش های مختلفی برای رفع چین و چروک صورت وجود دارد که یکی از محبوب ترین روش ها در بین خانم ها و آقایان بوتاکس است. در این مقاله قصد داریم با بوتاکس آشنا شویم و تعدادی از بهترین کلینیک های بوتاکس در تهران را به شما معرفی کنیم. پس اگر به فکر انجام آن در بهترین کلینیک بوتاکس در تهران افتاده اید، با ما همراه باشید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس ترکیبی سمی است که از سم بوتولینوم ساخته شده و باعث بوتولیسم می شود، اما استفاده از دوز کم به عنوان روش درمانی می تواند در جوانسازی صورت و کاهش چین و چروک موثر باشد. ورود سم بوتولینوم به زیر پوست باعث فلج موقت عضلات صورت و ناتوانی در حرکت می شود. این نیز باعث می شود ماهیچه ها سر جای خود بمانند و چین و چروک ایجاد نشود. البته بوتاکس علاوه بر زیبایی و ظاهر جنبه های درمانی دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به استفاده از بوتاکس برای کاهش تعریق به خصوص در فصل تابستان و درمان واژینیسموس در زنان اشاره کرد.

خواص بوتاکس خوب

همانطور که اشاره شد بوتاکس ترکیبی سمی است که از سم بوتولینوم ساخته شده و به بدن تزریق می شود و باعث فلج موقت عضلات می شود.. بنابراین مهم است که توسط متخصص انجام شود تا تاثیر مثبت داشته باشد. برای دریافت بوتاکس خوب باید به فاکتورهای زیر توجه کرد.

  • بوتاکس باید توسط جراح پلاستیک یا متخصص پوست انجام شود. دلیل این امر این است که متخصص می تواند مشکلات پوستی فرد را شناسایی کرده و حساسیت های فردی و دوز مورد نیاز بوتاکس را تعیین کند.
  • دوز بوتاکس باید با توجه به نیاز بیمار استفاده شود.
  • فرآیند بوتاکس باید در محیطی سالم و تخصصی انجام شود تا به بالاترین سطوح کیفیت و نتایج مثبت دست یابد.
  • بهتر است بوتاکس توسط یک متخصص با اخلاق خوب انجام شود تا بیمار با خیالی آسوده و با اطمینان از تجربه و مهارت خود استفاده کند.

بهترین کلینیک بوتاکس در تهران

تقاضای منحصر به فرد بسیاری از افراد برای روش درمانی بوتاکس برای جوانسازی پوست باعث ایجاد مراکز تخصصی بوتاکس بسیاری شده است. از معتبرترین و بهترین مراکز و کلینیک های بوتاکس در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مطب دکتر فیضه الامری (سادات آباد)

کلینیک بوتاکس

دکتر امیری یکی از متخصصین پوست و مو با تجربه در ایران است که با روش های نوین پیوند چربی را برای نواحی مختلف صورت مانند بینی، شقیقه، زیر چشم، گونه ها، پیشانی، زاویه فک، خط خنده، لب ها، چانه انجام می دهد. و… او این کار را می کند. در ضمن بسیاری از تکنیک های جوانسازی توسط دکتر العامری در این مطب انجام می شود که از جمله آنها می توان به بوتاکس، لیزر، کربوکسی تراپی، فیلر، آر اف فرکشنال، مزوتراپی و لیفت با نخ اشاره کرد.

مطب دکتر نادا بازوهی (میدان ولیعصر). بهترین کلینیک بوتاکس

کلینیک بوتاکس

از دیگر کلینیک های تخصصی بوتاکس و جوانسازی در تهران می توان به مطب دکتر نادا باجوحی اشاره کرد که با استفاده از جدیدترین روش های جوانسازی و استفاده از جدیدترین تجهیزات برای اصلاح فرم لب ها و سایر قسمت های صورت فعالیت می کند. این زمینه با تزریق بوتاکس و اصلاح فرم ابرو. از جمله خدماتی که در مطب دکتر نادا باجوحی ارائه می شود عبارتند از: بوتاکس در ناحیه پیشانی و دور چشم، درمان تخصصی جوش و لک، تزریق ژل روسی و طبیعی لب، مدلینگ و تزریق ژل صورت، مدل سازی صورت طبیعی، روسی و هالیوودی، تخصصی صورت و لیفت ابرو با نخ لیزر موهای زائد با استفاده از … دستگاه های مدرن مزوتراپی جوانسازی صورت مزوتراپی پیشگیری از ریزش مو و رویش مجدد مو جوانسازی صورت با نانو گرما لاغری شکم پهلو و شکم درمان با داروهای افسردگی.

کلینیک زیبایی و بوتاکس بلومون (سادات آباد)

کلینیک بوتاکس

مرکز بلومون یکی از مراکز تخصصی تزریق بوتاکس در تهران است که 10 سال سابقه در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی دارد. این کلینیک از تجهیزات و دستگاه های مدرن استفاده می کند و خدمات مختلف زیبایی توسط افراد مجرب و پزشکان متخصص ارائه می شود. از خدمات ارائه شده در این کلینیک تخصصی می توان به تزریق بوتاکس، تزریق ژل، مزوتراپی، آب درمانی، تزریق فیلر، تزریق مزوژل، پلاسما جت، تناسب اندام، مشاوره تغذیه و … اشاره کرد. لازم به ذکر است خدمات لیزر موهای زائد نیز در این کلینیک با استفاده از دستگاه های الکساندرایت، اندیاژ و دوو انجام می شود.

مرکز تخصصی زیبایی و بوتاکس دکتر علی رضا منوچهری (یوسف آباد). بهترین کلینیک بوتاکس

کلینیک بوتاکس

مرکز تخصصی دکتر علیرضا منوچهری یکی دیگر از مراکز تخصصی زیبایی در تهران است که 18 سال سابقه در ارائه خدمات مختلف زیبایی دارد. در این کلینیک تخصصی علاوه بر تزریق تخصصی بوتاکس برای جوانسازی پیشانی و اطراف چشم و همچنین تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق و خدماتی مانند تزریق فیلر زیر چشم، لب و بینی، بهبود خط لبخند و… تزریق چربی زیر چشم، چشم، صورت، عمل چانه، تزریق ژل، کاشت، مو و ابرو، کاشت ریش و سبیل، جراحی پلک بالا و پایین، بلفاروپلاستی، فتوتراپی و مزوتراپی نیز انجام می شود.

کلینیک زیبایی هلیا و مرکز تزریق بوتاکس (کامرانیه شمالی)

کلینیک بوتاکس

کلینیک زیبایی هلیا توسط دکتر الخراسانی راه اندازی شد. این کلینیک تخصصی با 15 سال سابقه در ارائه خدمات زیبایی به خصوص تزریق بوتاکس خدمات زیبایی مختلف را به مراجعین ارائه می دهد. وی خاطرنشان کرد: این خدمات شامل تزریق بوتاکس لب، گونه، پیشانی و زیر بغل، تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق فیلر، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، هیدروژن تراپی، جراحی پلاستیک پلک، کاشت مژه، مو و ابرو، تخصصی ریش است. و کاشت سبیل و لیزر موهای زائد. برداشتن غیر ضروری، شفاف شدن نقاط تیره و حساس بدن، جراحی، ایجاد خط مو و ریش دائمی.

کلینیک تخصصی زیبایی و تزریق بوتاکس دکتر ربابه غیبی (میدان شیخ بهایی). کلینیک بوتاکس

کلینیک بوتاکس

دکتر ربابه غیبی یکی از متخصصین زیبایی ایران با 20 سال سابقه در ارائه خدمات زیبایی می باشد. کلینیک زیبایی و بوتاکس دکتر غیبی با استفاده از جدیدترین تجهیزات و دستگاه ها خدمات زیبایی از جمله تزریق فیلر، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و چربی، درمان بیماری های پوستی در کمترین زمان، اشعه لیزر تخصصی پوست، هایفوتراپی، مزوتراپی را ارائه می دهد. ، پاکسازی و جوانسازی پوست، زاویه سازی صورت، کرایوتراپی، لیفت با نخ، بلفاروپلاستی، اسکار آکنه و درمان زگیل تناسلی.

کلینیک تخصصی گالریا (خیابان جردن)

کلینیک بوتاکس

اگر به دنبال یک کلینیک معتبر تزریق بوتاکس در شمال تهران هستید، کلینیک زیبایی گالریا یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این کلینیک بیش از 15 سال سابقه در ارائه خدمات زیبایی دارد و از کادری مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده می کند. در این کلینیک خدمات بوتاکس صورت، لب و پیشانی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و جدیدترین روش ها انجام می شود. این کلینیک علاوه بر خدمات بوتاکس در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی از جمله لیزر موهای زائد، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق فیلر، شفاف سازی لکه های تیره و حساس بدن، هایفوتراپی، مزوتراپی و … نیز فعال است. جراحی پلاستیک پلک و کانتورینگ.

مطب دکتر میرهاد موسوی (شهرک غرب). کلینیک بوتاکس

کلینیک بوتاکس

دکتر میرهاد موسوی جراح پوست، مو و زیبایی در تهران با 20 سال سابقه در ارائه خدمات تخصصی پوست و مو علاوه بر لیزر و کاشت مو می باشد. در مطب دکتر میراحد موسوی علاوه بر ارائه خدمات تزریق بوتاکس، انواع خدمات زیبایی از جمله لیفت صورت، بلفاروپلاستی، لیفت لب بالا، جوانسازی و لیفت صورت، جوانسازی و لیفت گردن، رفع چاقی های موضعی صورت و رفع چاقی صورت می باشد. افتادگی ناخواسته نیز انجام می شود.تزریق چربی، زاویه دهی به صورت، اصلاح فرم بینی با تزریق چربی و برجسته سازی صورت.

مطب دکتر محمد شمس (چهارراه دولت جنوبی و کاوه)

کلینیک بوتاکس

دکتر محمد شمس یکی از متخصصین پوست، مو و زیبایی با تجربه در ایران می باشد و در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی فعالیت دارد. از جمله خدمات ارائه شده در این مطب می توان به تسکین درد سرطان، رفع خال، فتوتراپی، اوزون تراپی، درمان درد سیاتیک، درمان دردهای سیاتیک، گردن، شانه، زانو، لگن و کمردرد، تزریق خط گونه، لب و لبخند، رادیوفرکانس و زاویه سازی صورت اشاره کرد. . مزوتراپی، جوانسازی و رفع خال، پیشگیری از ریزش مو، مزوتراپی شکم و صورت، تزریق ژل، فیلر و بوتاکس.

مطب دکتر میهیار ابیلی (میدان ونک). کلینیک بوتاکس

کلینیک بوتاکس

دکتر مهیار ابیلی متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک صورت و بینی می باشد و در زمینه ارائه خدمات زیبایی نیز فعالیت دارد. از خدمات زیبایی ارائه شده در این مطب می توان به جراحی پلاستیک صورت و بینی، چربی باکال، حفره گونه، تزریق ژل، لیفت لب و صورت و پلاستیک پلک اشاره کرد.

کدام کلینیک بوتاکس را انتخاب کنیم؟

یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست بوتاکس است که در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از خانم ها و آقایان قرار گرفته است. بوتاکس مخلوطی است که از سم بوتلونیوم تولید می شود. تزریق های کوچک می تواند به عنوان یک درمان موقت برای رفع چین و چروک صورت، کاهش اهمال کاری و درمان برخی بیماری ها مانند واژینیسموس استفاده شود. در واقع تزریق بوتاکس عضلات صورت را به طور موقت فلج می کند و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند زیرا ثابت و بی حرکت می ماند. بسیاری از کلینیک های تخصصی در زمینه تزریق بوتاکس فعال هستند. نکته مهم این است که تزریق بوتاکس توسط متخصصانی انجام می شود که دوز مناسب و محل تزریق صحیح را می دانند.

آیا تجربه بوتاکس دارید؟ به نظر شما بهترین متخصص و کلینیک بوتاکس در ایران کدام است؟ آیا از انجام بوتاکس در مراکز غیر معتبر پشیمان هستید؟ به نظر شما بهترین کلینیک بوتاکس چه مزایایی دارد؟ از تجربیات و اطلاعات خود برای ما بنویسید و اگر دوستانتان نیز علاقه دارند به چند سال قبل برگردند و از چهره زیبای خود در آینه لذت ببرند، این مطلب را برایشان ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا