بهترین ها

تبدیل PDF به Word بدون آشفتگی تبدیل PDF به Word

یکی از محبوب ترین فرمت ها برای تهیه مقاله و فایل های متنی PDF است. دلیل محبوبیت این فرمت این است که وقتی یک فایل PDF از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل می شود، تغییری در فرمت محتویات فایل ایجاد نمی شود و محتوای فایل با هم اشتباه نمی شود. با این حال، در برخی موارد، برخی از کاربران باید فایل های PDF خود را به فرمت Word تبدیل کنند تا تغییراتی در آنها ایجاد کنند. از آنجایی که فایل های PDF قابل تغییر و اصلاح نیستند، تبدیل PDF به Word ممکن است چندان آسان نباشد.

همچنین ممکن است مقاله ای در مورد تبدیل Word به PDF برای شما جالب باشد.

در این مقاله قصد داریم نحوه تبدیل فایل های پی دی اف به فایل های ورد بدون خطا را به شما آموزش دهیم. البته قبل از آن بهتر است نکاتی را در مورد تبدیل فایل های PDF به Word و محدودیت های آن بدانید. اگر شما نیز نیاز به تبدیل PDF به Word بدون هیچ گونه سردرگمی دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد تبدیل PDF به فایل Word

هنگام تبدیل فایل های PDF به فایل های Word باید به نکاتی توجه کرد. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فایل های PDF تنها با استفاده از ابزارهایی که از فناوری OCR بهره می برند و از زبان فارسی پشتیبانی می کنند به Word تبدیل می شوند. بنابراین برای تبدیل فایل های PDF به Word تنها از نرم افزارهای محدودی می توان استفاده کرد.
  • کاربران توجه داشته باشند که اگر در هنگام تبدیل فایل PDF به Word سردرگمی وجود داشته باشد، دلیل آن کیفیت پایین متن یا قرار دادن تصویر در فایل PDF است، هیچ راه حلی برای این امر وجود نخواهد داشت، کاربران باید فایل را بازنویسی کنند. محتوا.
  • همچنین لازم به ذکر است که اگر فایل های پی دی اف به صورت تصاویر بی کیفیت باشند، قابل تبدیل به فایل ورد نیستند.

روش های تبدیل PDF به Word از PDF به Word

اکنون که محدودیت های تبدیل فایل های پی دی اف به ورد را می دانیم، اگر فایلی که انتخاب می کنید کیفیت بالایی دارد و قابلیت تبدیل به ورد را دارد، می توانید از یکی از روش های زیر برای تبدیل آن به ورد استفاده کنید. لازم به ذکر است که برخی از این روش ها فقط برای سیستم عامل های ویندوز و مک و برخی از آنها برای سیستم عامل گوشی نیز طراحی شده اند.

تبدیل PDF به Word با استفاده از مرورگر گوگل کروم

افرادی که قصد دارند با استفاده از لپ تاپ و سیستم عامل ویندوز یا مک، فایل های PDF را به Word تبدیل کنند، می توانند از مرورگر گوگل کروم برای این منظور استفاده کنند. برای این کار کافی است گوگل کروم را باز کنید و فایل PDF فارسی را داخل گوگل کروم بکشید. سپس کافی است متن فارسی را انتخاب کرده و در فایل ورد کپی و پیست کنید. سپس متن پی دی اف بدون هیچ گونه سردرگمی و مشکلی به فایل ورد تبدیل می شود و پس از آن فقط نیاز به کمی ویرایش برای پیوند متون، تغییر فونت، تغییر اندازه، چینش خطوط و غیره دارد. با این روش می توان یک فایل PDF 10 صفحه ای متشکل از متن و اعداد را بدون هیچ گونه سردرگمی به فایل Word تبدیل کرد.

تبدیل PDF به Word با استفاده از Google Drive

یکی از راه های تبدیل فایل PDF به فایل Word که هم برای ویندوز و هم برای دستگاه های موبایل کاربرد دارد، استفاده از گوگل درایو است. گوگل درایو مجهز به قوی ترین برنامه تبدیل تصویر یا فایل پی دی اف به متن است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. برای این کار کافی است فایل پی دی اف خود را به گوگل درایو بکشید تا تصویر یا فایل پی دی اف به صورت خودکار به متن تبدیل شود. برای این کار کافیست یک حساب کاربری گوگل یا جیمیل داشته باشید.

تبدیل PDF به Word با استفاده از Word

ساده ترین راه برای تبدیل فایل های PDF به Word با استفاده از ویندوز، استفاده از خود Word است. برای این کار کافی است Word را باز کرده و از سمت چپ بالای برنامه بر روی گزینه Files کلیک کنید. سپس با استفاده از گزینه Browse فایل PDF مورد نظر را انتخاب کرده و روی OK کلیک کنید تا فایل PDF با فرمت Word باز شود. پس از آن باید تغییرات لازم در فایل باز شده اعمال شود و در نهایت فایل با فرمت ورد ذخیره شود. البته برای تبدیل یک فایل پی دی اف به ورد با استفاده از خود ورد می توانید روی فایل PDF کلیک راست کرده و پس از انتخاب گزینه Open With بر روی گزینه Word کلیک کنید تا فایل به صورت Word باز شود. سپس تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید و فایل را با فرمت Word ذخیره کنید.

بهترین سایت ها برای تبدیل PDF به Word

یکی از راه های تبدیل فایل های پی دی اف به ورد که هم برای تلفن های همراه و هم برای سیستم عامل ویندوز کاربرد دارد، استفاده از وب سایت ها و خدمات آنلاین است. سرویس های زیادی برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد وجود دارد و همه آنها عملکرد یکسانی دارند. در واقع کافی است فایل پی دی اف را در این سایت ها آپلود کنید و فرمت مورد نظر را برای تبدیل فایل پی دی اف انتخاب کنید. پس از آن سایت به صورت خودکار فایل PDF را به فرمت مورد نظر تبدیل می کند. پس از اتمام فرآیند تبدیل، لازم است فایل تبدیل شده را دانلود کنید. از جمله سایت های قابل استفاده برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد می توان به سایت های زیر اشاره کرد.

وب سایت PDF Online2

وب سایت PDF Online2 |  سایت تبدیل پی دی اف به ورد

برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد با استفاده از وبسایت Online2 PDF باید وارد وبسایت شوید و از قسمت انتخاب فایل فایل پی دی اف مورد نظر را انتخاب کنید. سپس از منوی Convert To گزینه Word را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Convert کلیک کنید تا فرآیند تبدیل فایل آغاز شود.

وب سایت Eboo.ir

وب سایت Eboo.ir

یکی از بهترین سایت های تبدیل پی دی اف به ورد که فارسی را پشتیبانی می کند Eboo.ir است. برای استفاده از این وب سایت لازم است فایل مورد نظر را از قسمت انتخاب فایل انتخاب و به فایل Word تبدیل کنید.

وب سایت PDF2Go

PDF2Go تبدیل pdf به word

از جمله سایت های مجهز به فناوری OCR می توان به PDF2Go اشاره کرد که برای استفاده از آن باید از قسمت Choose a file فایل PDF مورد نظر را انتخاب و در سایت آپلود کنید. سپس از قسمت Source Language فایل خود گزینه Arabic را انتخاب کرده و سپس دکمه Start را کلیک کنید.

وب سایت Smallpdf

وب سایت Smallpdf تبدیل PDF به word

سایر سایت هایی که می توان برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد که از فارسی پشتیبانی می کنند استفاده کرد Smallpdf، تبدیل F به Word و دانلود فایل تبدیل شده است.

برنامه ها تبدیل pdf به کلمه

اگر قصد دارید فایل های PDF را با استفاده از گوشی های اندروید یا IOS به Word تبدیل کنید، باید از نرم افزار تبدیل PDF به Word استفاده کنید. از جمله برنامه های قابل اعتماد و موثر برای این منظور می توان به موارد زیر اشاره کرد.

روی برنامه اسکنر کلیک کنید

برای تبدیل PDF به word روی برنامه اسکنر کلیک کنید

این اپلیکیشن قابلیت تبدیل فایل های پی دی اف و تصاویر را به متن دارد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان اسکن اسناد و تصاویر اشاره کرد که پس از آن می توان تصاویر اسکن شده را به فایل های متنی تبدیل کرد. لازم به ذکر است که با اپلیکیشن Tap Scanner می توانید فایل های PDF را نیز ویرایش کنید.

برای کار با این برنامه پس از نصب و باز کردن برنامه بر روی گوشی خود، روی گزینه All Tools کلیک کرده و با انتخاب گزینه Import PDF فایل PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می توانید تمام صفحات PDF یا برخی از صفحات را برای تبدیل به Word انتخاب کنید. پس از انتخاب صفحات لازم است بر روی گزینه Img to txt کلیک کنید تا فرآیند تبدیل کامل شود. توجه به این نکته ضروری است که اگر قصد دارید از عملکرد OCR استفاده کنید، یعنی برای تبدیل تصاویر به متن، باید VPN خود را روشن کنید تا فرآیند به درستی انجام شود. هنگامی که فرآیند تبدیل PDF یا تصویر به متن کامل شد، می توانید گزینه اشتراک گذاری و ذخیره فایل مورد نظر را در ورد، تلگرام یا هر جای دیگری انتخاب کنید.

کاربرد در فلت

نرم افزار در تبدیل pdf به word

از دیگر برنامه هایی که می توان برای تبدیل فایل های PDF به Word استفاده کرد، می توان به Vflat اشاره کرد که قابلیت تبدیل تصاویر و فایل های PDF به Word را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار از زبان فارسی نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

آیا آماده تبدیل PDF به Word هستید؟ | پیدا می شود PDF به کلمه

یکی از رایج ترین فرمت های فایل های متنی PDF است. زیرا در این فرمت امکان ویرایش یا تغییر در متن وجود ندارد و در صورت باز شدن فایل بر روی سیستم های مختلف و یا اشتراک گذاری، تغییر یا آشفتگی در محتوای فایل ایجاد نمی شود. با این حال، در برخی موارد، کاربران برای ویرایش فایل های PDF خود مجبورند این فایل ها را به فایل های Word تبدیل کنند. روش های مختلفی برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد وجود دارد، اما این روش ها تنها در صورتی قابل استفاده هستند که تصویر اصلی یا فایل PDF کیفیت خوبی داشته باشد و ابزارهای تبدیل دارای فناوری تشخیص کاراکتر نوری (OCR) و پشتیبانی از زبان فارسی باشند.

چقدر برای تبدیل PDF به Word نیاز دارید تا کار خود را انجام دهید؟ به نظر شما بهترین راه برای تبدیل Word به PDF چیست؟ آیا ترفندی برای انجام این کار می دانید که ما به آن اشاره نکردیم؟ حتماً چالش ها و تجربیات خود را برای ما بنویسید و اگر این مقاله برای شما مفید بود، حتماً آن را برای دوستان خود فوروارد کنید تا آنها نیز با این روش ها آشنا شوند.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا