بهترین های آرایشی

راهنمای خرید بهترین ژل بهداشتی زنانه

فقط با نام و تایید خود در آبان تتر در قرعه کشی سفر به مالدیو، پژو 206، آیفون و صدها جایزه دیگر شرکت کنید.

از آنجایی که ناحیه تناسلی انسان ها به خصوص خانم ها مستعد آلودگی و حساسیت بالایی است، باید در تمیزی آن بسیار دقت کنیم.
محیط اسیدی ناحیه بیرونی واژن محل مناسبی برای تکثیر باکتری ها و ایجاد عفونت، قارچ و بوی بد است. به دلیل مخلوط شدن باکتری با ترشحات اطراف واژن، بوی نامطبوعی تولید می کند که برای انسان آزاردهنده است. برای رفع و جلوگیری از این مشکل، استفاده کنید بهترین ژل بهداشتی برای خانم ها توصیه می شود علاوه بر حفظ پوست ناحیه خارجی واژن، باعث از بین رفتن باکتری های مضر نیز شود.

یکی از نکات مهمی که نباید فراموش کرد این است که استفاده مداوم و روزانه از این محصولات باعث تغییر PH در ناحیه تناسلی می شود و این امر می تواند باعث رشد باکتری ها و قارچ ها شود و به همین دلیل پزشکان معتقدند استفاده از ژل ها دو بار در روز هفته

  • استفاده صحیح از ژل شستشو باعث کاهش ترشحات واژن و کاهش احتمال قارچ و عفونت می شود.
  • این ژل ها را می توانید قبل و بعد از رابطه جنسی، بعد از قاعدگی و بعد از شنا استفاده کنید.
  • ژل شستشو رطوبت طبیعی ناحیه تناسلی را حفظ می کند و خاصیت نرم کنندگی، ضد حساسیت و ضد التهابی دارد.

روش استفاده از این ژل ها به این صورت است که ابتدا باید دست های خود را بشویید و مقداری ژل را به ناحیه مرطوب تناسلی بزنید و 30 تا 60 ثانیه صبر کنید تا اثر کند و سپس آن را کاملا با آب بشویید. محل را بشویید و به آرامی با حوله خشک کنید.

1- ژل شستشوی زنانه هیدرودرم سری Quadra Action

ژل شستشوی زنانه از سری Quadra Action محصول تولید شده توسط این شرکتهیدرودرمبرای شستشوی روزانه مناسب است. این ژل بهداشتی حاوی گلیسیرین و عصاره بابونه با خاصیت ایجاد اثر ضد التهابی بر روی پوست است که از تغییر و خشکی پوست در ناحیه خارجی دستگاه تناسلی زنان جلوگیری می کند.

این محصول فاقد مواد حساسیت زا بوده و با پوست اکثر خانم ها سازگاری دارد.

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره بابونه
جزئیات دیگر نرم کننده موکوس و تامین کننده رطوبت
علائم و عوارض ناشی از آلرژی، تحریک و خارش را درمان می کند
سازگار با باکتری های مفید
دئودورانت

2- ژل پاک کننده ملایم بادی نیچر برای بانوان

ژل مراقبت زنانه

ژل سلامتی معمولیشستشوی ملایم“یک محصول با نام تجاری”بادهای طبیعت»(ماهیت بدن) و خصوصی شستن ناحیه تناسلی استفاده از این ژل محافظت از ناحیه واژن را در برابر آلودگی های محیطی تضمین می کند و تمیزی این ناحیه را هر روز حفظ می کند. این ژل که برای تمیز کردن محل و جلوگیری از آلودگی آن است از بروز قارچ و عفونت جلوگیری می کند. ژل بدن طبیعی فاقد صابون و مواد نگهدارنده است و ترکیبات آن به لطافت و لطافت ناحیه آسیبی نمی رساند و PH آن با پوست این ناحیه سازگار است. این ژل سرشار از اسید لاکتیک است که یک ماده طبیعی در فلور واژن است و در نتیجه به بهبود وضعیت واژن کمک می کند. این ژل باعث طراوت، مرطوب کنندگی و خوشبو کننده منطقه می شود. قبل از استفاده از این ژل، بهتر است محل مورد نظر شسته شود و پس از استفاده به آرامی با آب شسته شود.

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره ندارد
جزئیات دیگر سرشار از اسید لاکتیک (ماده ای طبیعی در فلور واژن)
محافظت از ناحیه واژن در برابر آلودگی
PH طبیعی ناحیه را حفظ کنید
مناسب برای بهداشت روزانه
بدون صابون و مواد نگهدارنده
پاک کننده ملایم
حاوی اسید لاکتیک است
تقویت دفاع طبیعی بدن
احیای محله
مرطوب کننده و صاف کننده
رایحه سبک

3- مدل ژل پاک کننده ناحیه تناسلی زنانه

ژل مراقبت زنانه

ژل بهداشتی زنانه لاوار مدل 1 مناسب برای خانم های باکره و قبل از یائسگی و حاوی عصاره بابونه، مالو، آلوئه ورا، بیولین، اسید لاکتیک، فاباسابولول و پلی کواترنیوم 10 است که به پیشگیری از عفونت های قارچی و میکروبی واژن کمک می کند. عطر ناحیه تناسلی حفظ می شود، رطوبت طبیعی مخاط واژن حفظ می شود، عصاره های گیاهی به کار رفته در این محصول باعث تنظیم PH ناحیه تناسلی، افزایش فعالیت باکتری های مفید، رفع التهاب، سوزش، خارش و حساسیت می شود. محصولات تخصصی لافارر با پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و با بهره گیری از دانش روز اروپا و توان علمی متخصصان این حوزه در پاییز 1387 در شرکت Dr. آزمایشگاه های تحقیقاتی و پس از گذراندن مراحل مختلف و تست های کیفی، معاینات بالینی نیز برای رفع مشکلات و نیازهای مصرف کنندگان ارائه شد.

این محصول حاوی فرم مخصوص زنان یائسه نیز می باشد

ژل شستشوی بهداشتی زنانه لاواریر مناسب برای دوران یائسگی حاوی عصاره های گل همیشه بهار، بابونه، مالو، آلوئه ورا، پروتئین سویا، بیولین، اسید لاکتیک، وابیزابولول و پلی کواترنیوم 10 است که به پیشگیری از عفونت های میکروبی واژن و کاهش علائم یائسگی کمک می کند. از ناحیه تناسلی و رفع خشکی و آتروفی ناحیه تناسلی عصاره های گیاهی به کار رفته در این محصول باعث تنظیم PH در ناحیه تناسلی، افزایش فعالیت باکتری های مفید و رفع التهاب، سوزش، خارش و حساسیت می شود.

خرید ژل سلامت لافرر مدل 2

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره بابونه، مالو و آلوئه ورا
جزئیات دیگر کمک به پیشگیری از عفونت های قارچی
مناسب برای شستشوی روزانه بانوان و دختران
ضد التهاب، سوزش، خارش و حساسیت
پاک کننده و سفید کننده پوست
التیام بخش و افزایش درخشندگی پوست
فعالیت باکتری های مفید را افزایش می دهد
PH ناحیه تناسلی را تنظیم کنید

4- ژل بهداشتی زنانه اوریاژ ژین فی

ژل مراقبت زنانه

ژل سلامت “Gyn-Phy” از برند فرانسوی “Uriage” یکی از محصولات بسیار خوب برای سلامتی این منطقه است. ژل پاک کننده بهداشتی Xin-Fei برای استفاده روزانه خانم ها در تمام سنین و حتی دختران بالای 4 سال. این ژل حاوی مواد پاک کننده ملایم و معطر است و برای ناحیه تناسلی مناسب است. این ژل بدون ایجاد خشکی و سوزش ناحیه را از باکتری ها و قارچ ها پاک و ایمن می کند. این ژل PH متعادلی دارد و برای آن ناحیه مناسب است و ناحیه را خشک نمی کند. ترکیبات آن فاقد صابون بوده و هیچ گونه واکنش آلرژیکی ایجاد نخواهد کرد. این ژل در لوله 200 میلی لیتری یکی از جدیدترین محصولات اوریاژ می باشد.

در استفاده کافی است آن را با آب بمالید و اندام تناسلی و خارجی را با آن بشویید و خوب آبکشی کنید.

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره ندارد
جزئیات دیگر برای استفاده روزانه توسط زنان، نوجوانان و همه دختران بالای 4 سال
حاوی مواد پاک کننده ملایم
معطر شده
مناسب برای ناحیه تناسلی
بدون ایجاد خشکی و سوزش
حاوی آب معدنی اوریگ است و از خواص فوق العاده آن بهره می برد
PH = 5.5
بدون صابون و پارابن

5- ژل بهداشت فردی زنانه فیروز مدل ژل صمیمی

ژل مراقبت زنانه

ژل بهداشتی فیروزه ای برای شستن ناحیه بیرونی واژن خانم ها یکی از بهترین گزینه هاست. این ژل سالم که به تازگی توسط گروه فیروز تولید شده است حاوی عصاره بابونه می باشد. این ژل با حفظ PH فیزیولوژیکی واژن با اسید لاکتیک، ظرفیت سیستم های دفاعی خود را افزایش می دهد. ژل فیروزه حاوی خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است. این به این دلیل است که افزایش اسیدیته در ناحیه بیرونی واژن، احتمال افزایش میزان باکتری‌هایی را که می‌توانند باعث بیماری یا بوی بد شوند، افزایش می‌دهد.

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره او آن را دریافت کرد
جزئیات دیگر حفظ تعادل فلور طبیعی واژن
پیشگیری از عفونت های تناسلی
حفظ رطوبت طبیعی پوست ناحیه تناسلی
خاصیت ضد التهابی دارد
برای استفاده روزانه
فقط برای شستشوی ناحیه تناسلی خارجی

6- ژل بهداشتی بادی نیچر برای بانوان

ژل مراقبت زنانه

. ژل بهداشتی زنانه “بادی ناتور” در حجم 200 میلی لیتر موجود است، بسیار مقرون به صرفه بوده و فرد را برای مدت طولانی در برابر بیماری های زنانه مصون می دارد. این محصول یک پاک کننده تسکین دهنده و ضد التهابی برای ناحیه تناسلی است. استفاده از این پاک کننده به خصوص در مواردی مانند خارش، قرمزی یا سوزش ناشی از آن، برای رفع هر چه سریعتر این مشکل و آرامش است. از جمله مواد موثره این ژل می توان به اسید لاکتیک و عصاره مریم گلی اشاره کرد. این دو گونه دارای خواص تسکین دهنده، ضد باکتریایی و ضد التهابی هستند. این محصول یک پاک کننده ملایم است و برای ناحیه واژن مناسب است، زیرا از بروز عفونت و قارچ در ناحیه واژن جلوگیری می کند، به حفظ PH کمک می کند و از بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره ندارد
جزئیات دیگر برای شستشوی ناحیه تناسلی
سرشار از اسید لاکتیک
احساس شادابی و شادابی
متعادل کردن مخاط واژن و کمک به تقویت دفاع طبیعی بدن
اثرات پاک کنندگی، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد
حفظ و بهبود بهداشت دستگاه تناسلی

7- ژل بهداشتی زنانه فیروز

ژل مراقبت زنانه

این ژل با حفظ PH فیزیولوژیکی واژن با اسید لاکتیک، ظرفیت سیستم های دفاعی خود را افزایش می دهد. ژل فیروزه حاوی خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است. این به این دلیل است که افزایش اسیدیته در ناحیه بیرونی واژن، احتمال افزایش میزان باکتری‌هایی را که می‌توانند باعث بیماری یا بوی بد شوند، افزایش می‌دهد. به دلیل مخلوط شدن باکتری ها با ترشحات اطراف واژن، بوی نامطبوعی تولید می شود که می تواند برای انسان آزاردهنده باشد. این ژل حاوی ماده فعال عصاره آلفا بیزابولول بابونه است که به دلیل خاصیت ضد التهابی از تغییر و خشک شدن سطح رطوبت طبیعی پوست در ناحیه خارجی تناسلی جلوگیری کرده و خارش و سوزش را برطرف می کند. این ژل به دلیل PH ملایمی که دارد، می تواند روزانه و بعد از استفاده از استخر استفاده شود. فیروز سابقه درخشانی در زمینه تولید محصولات بهداشتی دارد که توانسته پاسخگوی نیاز مادر و کودک باشد. ژل بهداشتی زنانه فیروزه 60 میلی لیتری، رطوبت طبیعی ناحیه تناسلی را حفظ می کند و بسته به شرایط آب و هوایی برای بسیاری از افراد، می توان آن را به صورت روزانه یا فقط در مواقع ضروری استفاده کرد.

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره بابونه
جزئیات دیگر حاوی اسید لاکتیک است
PH آن 4.5 است
حاوی D-Panthenol با خاصیت نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و ترمیم کننده آسیب های پوستی است
حاوی بیزابولول با خواص ضد حساسیت و ضد التهابی است
بوی خوب و ملایمی داره
پیشگیری از عفونت های تناسلی
مناسب برای شستشوی روزانه ناحیه تناسلی خارجی

8- ژل بهداشتی زنانه سروینا مدل تناسلی

ژل مراقبت زنانه

محصول بعدی ژل مراقبت زنانه سروینا است. شرکت سروش طراوت طیت (Servena) یک شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه عصاره های گیاهی است و به دلیل نداشتن لایه شاخی و پوست محافظ، ناحیه تناسلی مستعد رشد و تکثیر انواع باکتری ها و باکتری ها است. قارچ ها و استفاده از شوینده های نامناسب می تواند باعث اختلال در سطح PH طبیعی پوست شود که منجر به رشد و تکثیر هر چه بیشتر قارچ ها می شود. PH طبیعی واژن نیز از عفونت های قارچی و باکتریایی جلوگیری می کند.

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره بید – آویشن سفید
جزئیات دیگر PH طبیعی واژن را تنظیم کنید
دئودورانت
بدون صابون و ترکیبات مضر، پیشگیری از عفونت
ضد التهاب و احساس سوزش
ترکیبی از عصاره های گیاهی
ضد عفونی کننده و ضد قارچ
دئودورانت
باکتری های مضر را از بین می برد

9- فوم بهداشتی زنانه Sigol Body PRO

ژل مراقبت زنانه

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره ندارد
جزئیات دیگر بوی نامطبوع ناحیه تناسلی را از بین می برد
حفظ رطوبت ناحیه مخاطی
ضد خارش و ضد التهاب
سازگار با باکتری های مفید
PH آن 4.2 است

10- ژل بهداشتی زنانه سینره مدل ارکیده

ژل مراقبت زنانه

مشخصات عمومی

ضد حساسیت آره
آنتی باکتریال آره
عصاره گل ارکیده، گل انار، گل زنبق و گل یاس
جزئیات دیگر یک پاک کننده ملایم با تنظیم pH برای ناحیه خارجی واژن
از عفونت قارچی در ناحیه جلوگیری کنید
تسکین دهنده و ضد التهاب
حاوی عصاره ارکیده، لیلیوم و یاس
حاوی عصاره انار با خواص آنتی اکسیدانی، قابض و روشن کننده پوست است
رایحه ای ملایم و مطبوع دارد
بدون پارابن، صابون و الکل
برای استفاده خارجی

شما چی فکر میکنید؟ تا به حال از چه مدل ژل یا فوم بهداشتی استفاده کرده اید؟ نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین کاندوم ساده و کلاسیک
بهترین کاندوم لاتکس
بهترین کاندوم شیاردار و شیاردار بهترین کاندوم فوق نازک
بهترین کاندوم تنگ کننده واژن
بهترین کاندوم ضد حساسیت و ضد باکتری

امتیاز شما برای این مقاله

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا