بهترین ها

ساخت اپل آیدی چگونه اپل آیدی بسازیم؟

افرادی که از آیفون و سایر دستگاه های اپل با سیستم عامل iOS استفاده می کنند، می دانند که برای بهره مندی از تمامی ویژگی های این دستگاه ها باید یک اپل آیدی ایجاد کنند. Apple ID شناسه کاربری است که اپل با آن کاربر خود را شناسایی می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، برای استفاده از تمامی دستگاه های اپل از جمله آیفون، آیپد، آی پاد و مک بوک، نیاز به ایجاد و استفاده از Bridge ID است. Apple ID شامل یک رمز عبور و یک آدرس ایمیل است که برای ورود به سیستم استفاده می شود. برای ساخت اپ آی دی یا ساخت اپل آیدی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اپلیکیشن های اپل آیدی

همانطور که قبلا ذکر شد، دسترسی به ویژگی های مختلف دستگاه های اپل از طریق اپل آیدی امکان پذیر است. اهمیت اپل آیدی در این است که در صورت فراموشی، کاربران بسیاری از ویژگی های دستگاه خود را از دست می دهند و حتی نمی توانند به روز رسانی ها را دریافت کنند. از جمله مهمترین کاربردهای اپل آیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

با استفاده از iTunes

یکی از محبوب ترین برنامه های اپل iTunes است که برای دانلود فیلم و موسیقی استفاده می شود. برای استفاده از iTunes، باید از Apple ID استفاده کنید. پس از وارد کردن اپل آیدی در این نرم افزار، کاربران می توانند به لیست بزرگی از موسیقی، فیلم، کتاب، نرم افزار و … دسترسی داشته باشند و از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

به اپ استور دسترسی پیدا کنید

اولین و مهمترین استفاده از Apple ID شما دسترسی به اپ استور است. App Store برنامه ای برای دانلود و نصب نرم افزار است که فقط برای iOS طراحی شده است. با اپل آیدی، کاربران می توانند از نرم افزارهای موجود در این اپلیکیشن استفاده کنند که دارای بالاترین سطح امنیت، محتوا و حریم خصوصی است.

از iCloud استفاده کنید

فضای ذخیره سازی اطلاعات ارائه شده توسط اپل به عنوان iCloud شناخته می شود. برای استفاده از این فضای ذخیره سازی، اپل آیدی لازم است. از این سرویس می توان برای ذخیره هر نوع اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، اسناد، اسناد و … استفاده کرد و به این ترتیب در هر شرایطی می توان به اطلاعات دسترسی داشت.

از زمان چهره استفاده کنید

FaceTime یکی دیگر از سرویس های محبوب اپل است که برای برقراری تماس های تصویری و صوتی استفاده می شود. استفاده از این سرویس به Apple ID نیاز دارد.

از سرویس Handoff استفاده کنید

Handoff برنامه‌ای است که از طریق آن کاربران دستگاه اپل می‌توانند فرآیندی را با استفاده از یک دستگاه شروع کرده و آن را در دستگاه دیگری اپل ادامه دهند. به عنوان مثال، هنگام پاسخ دادن به ایمیل ها، می توانید پاسخ دادن را در آیفون خود شروع کنید و سپس آن را در مک بوک خود پایان دهید. استفاده از این سرویس به Apple ID نیاز دارد.

چگونه اپل آیدی بسازیم اپل آیدی بسازیم

برای ایجاد اپل آیدی رایگان، یک ایمیل معتبر لازم است و پس از آن کاربران می توانند با یا بدون شماره مجازی، اپل آیدی بسازند. برای ساخت اپل آیدی می توان از چهار روش مختلف استفاده کرد در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها می پردازیم.

چگونه با استفاده از گوشی خود اپل آیدی بسازید شناسه اپل بسازیم

ساده ترین راه برای ساخت اپل آیدی استفاده از تلفن همراه است. بنابراین مراحل زیر کافی است.

1. فیلتر برش گوشی خود را روشن کنید.

2. وارد تنظیمات گوشی خود شده و گزینه ورود به آیفون خود را انتخاب کنید.

3. سپس از بین گزینه های موجود گزینه Don’t have or Forgot Apple ID را انتخاب کنید و سپس در کادر باز شده Create Apple ID را بزنید.

4. اطلاعات مربوطه را در صفحه باز شده وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد است.

5. سپس ایمیل خود را در کادر ورود ایمیل وارد کرده و Next را انتخاب کنید. در این مرحله، اگر نمی خواهید از اپل اخبار ارسال کنید، گزینه Apple News & Announcements را غیرفعال کنید.

6. سپس پسوردی متشکل از حروف و اعداد انگلیسی انتخاب کنید و پس از تکرار مجدد بر روی گزینه Next کلیک کنید.

7. در مرحله بعد به تعدادی از سوالات امنیتی پاسخ دهید تا در صورت فراموشی رمز عبور بتوانید حساب خود را بازیابی کنید.

8. در مرحله بعد زمانی که باید اطلاعات بانکی و پستی را وارد کنید، روی گزینه None کلیک کنید و سپس com یا fake-it.ws را به عنوان اطلاعات پستی انتخاب کنید. برای کشور، ایالات متحده را انتخاب کنید.

9. پس از آن باید شماره تلفن آمریکا را وارد کنید تا کد فعال سازی برای شما ارسال شود. در این مرحله می توانید انتخاب کنید که کد فعال سازی از طریق پیامک برای شما ارسال شود یا از طریق تماس صوتی. پس از آن بر روی گزینه Next کلیک کنید.

10. وقتی کد فعال سازی را دریافت کردید، کد را در قسمت کد تایید وارد کنید و روی Next کلیک کنید.

11. سپس ایمیل خود را تأیید کنید و روی «موافق» در صفحه «شرایط و شرایط» که ظاهر می‌شود کلیک کنید.

با استفاده از Apple Music Apple ID بسازید Apple ID بسازید

با اپل موزیک، می‌توانید بدون نیاز به شماره مجازی، یک اپل آیدی رایگان بسازید. برای این کار کافیست پس از دانلود و نصب Apple Music بر روی گوشی اندرویدی خود مراحل زیر را دنبال کنید.

1. ابتدا Apple Music را اجرا کنید و با کلیک بر روی سه نقطه واقع در سمت راست بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شوید.

2. در صفحه باز شده گزینه Sign in را انتخاب کنید.

3. در صفحه بعد ایمیل مربوطه را وارد کنید و رمز عبور خود را در دو کادر زیر وارد کنید و دوباره تکرار کنید.

4. پس از انجام این مراحل، گزینه موافقت با شرایط و ضوابط را تیک بزنید و سپس گزینه Next را بزنید.

5. در صفحه باز شده اطلاعات شخصی خود شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد کرده و به سوالات امنیتی ارائه شده پاسخ دهید. بعد از آن Next را انتخاب کنید.

اپل آیدی بسازید

6. سپس شماره جعلی که از سایت های مربوطه دریافت کرده اید را به همراه آدرس جعلی آمریکا انتخاب و وارد کنید و گزینه بعدی را بزنید.

7. در نهایت در صفحه باز شده کد ارسال شده به ایمیل را در کادر مربوطه وارد کرده و روی گزینه next کلیک کنید تا مراحل ساخت اپل آیدی به پایان برسد.

با استفاده از iTunes How to یک Apple ID بسازید شناسه اپل بسازیم

برای استفاده از iTunes برای ایجاد Apple ID، باید از لپ تاپ یا مک بوک استفاده کنید. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید.

1. فایروال خود را روشن کرده و IP خود را روی US قرار دهید.

2. پس از نصب آیتونز، آن را اجرا کرده و در نوار منوی آن بر روی گزینه Account کلیک کنید.

3. در صفحه باز شده گزینه Sign in را انتخاب کنید.

4. در ادامه در پنجره باز شده بر روی گزینه Create a new Apple ID کلیک کنید. پس از نمایش صفحه Welcome iTunes، Enter را فشار دهید تا وارد صفحه Create Apple ID شوید.

5. در صفحه باز شده ایمیل مربوطه را وارد کرده و رمز عبور را انتخاب کنید. در کادر مربوطه رمز عبور را تکرار کرده و در نهایت آمریکا را به عنوان کشور خود انتخاب کنید.

6. در نهایت گزینه Terms and Conditions را انتخاب کرده و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

چگونه اپل آیدی بسازیم

7. در صفحه باز شده اطلاعات لازم شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد کرده و به سوالات امنیتی ارائه شده پاسخ دهید.

8. اگر نمی خواهید از اپل ایمیل برای شما ارسال شود، تیک اشتراک ایمیل های اپل را بردارید و Continue را انتخاب کنید.

9. در صفحه باز شده برای نحوه پرداخت، روی گزینه None کلیک کنید و آدرس پستی خود را که از یکی از سایت های fake-it.ws یا com دریافت کرده اید با انتخاب کشور آمریکا وارد کنید.

10. پس از آن بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا به صفحه جدید هدایت شوید.

11. در صفحه بعد کد 6 رقمی ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و Apple ID خود را تایید کنید. سپس روی گزینه Continue کلیک کنید تا مراحل تکمیل شود.

از طریق وب سایت Create an Apple ID یک Apple ID ایجاد کنید

همچنین می توانید مستقیماً از وب سایت اپل برای ایجاد Apple ID استفاده کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

1. آدرس را در مرورگر خود وارد کنید و گزینه Create your Apple ID را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.

2. در صفحه ای که باز می شود، داده های خود شامل نام و نام خانوادگی، کشور آمریکا، تاریخ تولد، ایمیل، رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد کنید.

3. سپس در همان صفحه شماره تلفن آمریکایی خود را وارد کرده و روش ارسال کد تایید را انتخاب کنید. در صورتی که تمایلی به ارسال ایمیل اطلاعاتی از سوی اپل ندارید، چک آبی را از سه گزینه موجود در صفحه حذف کرده و پس از وارد کردن عبارت امنیتی، روی گزینه Continue کلیک کنید.

4. پس از آن کدهای تایید ارسال شده به شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و پس از تایید آنها بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

5. در صفحه باز شده روی گزینه Payment and Shipping کلیک کنید و گزینه Edit و سپس گزینه None را از گزینه های موجود انتخاب کنید.

6. پس از آن به یکی از سایت های جعلی fake-it.ws یا com رفته و آدرس و مشخصات سایت جعلی آمریکایی را دریافت کرده و در سایت اپل وارد کنید.

اگر صاحب آیفون هستید و در عین حال به عکاسی با موبایل علاقه دارید، توصیه می کنیم مقاله هک های حرفه ای عکاسی آیفون را در مجله Spectator مطالعه کنید.

آیا آماده ایجاد یک اپل آیدی رایگان هستید؟

Apple ID یک کد احراز هویت برای کاربران دستگاه های اپل است که برای استفاده از بسیاری از ویژگی های این دستگاه ها لازم است. برای دریافت اپل آیدی فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید و می توانید از راه های مختلفی برای ایجاد آن با شماره مجازی یا بدون آن استفاده کنید. ساخت اپل آیدی شامل مراحلی است که در این آموزش به آنها اشاره کرده ایم.

چه روش هایی را برای ایجاد اپل آیدی می شناسید؟ به نظر شما بهترین راه برای ایجاد اکانت اپل به صورت رایگان چیست؟ آیا تا به حال روش های فوق را امتحان کرده اید؟ آیا شما از آن دسته افرادی بودید که برای ایجاد حساب کاربری اپل هزینه زیادی پرداختید؟ از تجربیات و دانسته های اخیر خود برای ما و سایر خوانندگان این مقاله بنویسید و اگر این مقاله برای شما مفید بود، آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا