بهترین ها

فعال سازی را در دایرکت اینستاگرام برای آیفون و اندروید راه اندازی مجدد کنید

اینستاگرام را می توان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در ایران و جهان دانست که روزانه هزاران کاربر جدید را به خود جذب می کند. برنامه اینستاگرام مزایای زیادی دارد اما در کنار این مزایا تا چندی پیش کاربران نقطه ضعف قابل توجه آن را نیز در نظر می گرفتند که عدم امکان کپی پیام در دایرکت اینستاگرام بود. بنابراین طراحان اینستاگرام سعی کردند این مشکل را حل کنند. متا اینستاگرام و مسنجر را با ایجاد یک میان افزار و افزودن ویژگی هایی به پیام دایرکت اینستاگرام یکپارچه کرد. از جمله این قابلیت ها می توان به امکان ارسال ایموجی، امکان دانلود پیام، امکان ارسال استیکر سلفی، حالت ناپدید شدن، افکت های انیمیشن برای پیام ها و خلاصه پخش مجدد اینستاگرام اشاره کرد. از بین تمامی این ویژگی ها، قابلیت کپی پیام ها در اینستاگرام کارآمدترین آنهاست.

در این مقاله نحوه فعال سازی اینستاگرام Replay برای گوشی های آیفون و اندروید را به شما آموزش می دهیم. بنابراین اگر شما هم به پاسخ اینستاگرام توجه ویژه ای دارید پیشنهاد می کنیم در این متن با ما همراه باشید.

فعال سازی راه اندازی مجدد در دایرکت اینستاگرام برای آیفون و اندروید

روش فعال سازی replay در اینستاگرام دایرکت برای گوشی های اندروید و IOS کاملا شبیه به یکدیگر است. برای فعال کردن پاسخ در اینستاگرام، کاربران می توانند از روش اتصال اینستاگرام به فیس بوک و فعال کردن پاسخ سریع استفاده کنند. در زیر به بررسی این روش می پردازیم.

با پیوند اینستاگرام به فیسبوک، پخش مجدد اینستاگرام را فعال کنید

کاربرانی که دارای اکانت فیس بوک هستند می توانند با پیوند دادن اکانت اینستاگرام خود به فیس بوک، علاوه بر افزایش احتمال دیده شدن محتوای خود و همچنین امکان ارسال پست ها و استوری های خود به فیس بوک، پاسخ را در اینستاگرام فعال کنند. اگر می خواهید با استفاده از این روش پاسخ مستقیم در اینستاگرام را فعال کنید، ابتدا باید یک حساب کاربری فیس بوک ایجاد کنید. پس از آن کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

پاسخ اینستاگرام

پاسخ اینستاگرام پاسخ اینستاگرام

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و پروفایل خود را باز کنید.
  • در سمت راست بالای صفحه روی گزینه سه خط کلیک کنید و از بین گزینه های موجود وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • در قسمت تنظیمات اینستاگرام روی گزینه Accounts ضربه بزنید و گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد لیستی از برنامه هایی که می توانند به اینستاگرام متصل شوند به شما نشان داده می شود. در این قسمت بر روی آیکون فیس بوک کلیک کنید.
  • از منوی باز شده، “Connect” را انتخاب کنید تا اینستاگرام خود را به فیس بوک متصل کنید.

با فعال کردن پاسخ سریع، پاسخ را در اینستاگرام فعال کنید

هنگامی که اتصال فیس بوک و اینستاگرام با موفقیت انجام شد، زمان آن رسیده است که Quick Reply را فعال کنید تا قابلیت پاسخ دادن به پیام ها را در دایرکت اینستاگرام اضافه کنید. پاسخ سریع به قابلیتی اطلاق می شود که در آن کاربران کلمات کلیدی را برای جملات از پیش تعریف شده مشخص می کنند و در هنگام پاسخ دادن به این جملات، فقط با استفاده از کلمه کلیدی می توانند گفتگو را سریعتر پیش ببرند. برای اینکه کاربران بتوانند از پاسخ سریع استفاده کنند، ابتدا باید حساب کاربری خود را به حالت تجاری تغییر دهند. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

پاسخ اینستاگرام

اینستاگرام جواب داد پاسخ اینستاگرام اینستاگرام جواب داد

  1. وارد اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.
  2. سپس از سمت راست بالای صفحه گزینه سه خط را انتخاب کرده و از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.
  3. در قسمت تنظیمات بر روی گزینه Business Setup ضربه بزنید و از گزینه های باز گزینه Quick Replies را انتخاب کنید.
  4. در صفحه باز شده می توانید پاسخ های سریع داده شده را مشاهده کنید و اگر هنوز از قابلیت پاسخ سریع استفاده نکرده اید با صفحه خالی روبرو می شوید.
  5. برای ایجاد یک پاسخ سریع، روی نماد + در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و کلمات کلیدی مورد نظر را در قسمت Shortcuts وارد کنید.
  6. سپس در قسمت Messages پیامی را که می خواهید برای مخاطب خود با استفاده از میانبر ارسال کنید تایپ کنید.
  7. سپس روی گزینه Save در بالای صفحه کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.
  8. پس از آن امکان استفاده از قابلیت Goik Replay در چت های لایو اینستاگرام وجود خواهد داشت.
نصب قبلی در اینستاگرام

بیشتر بخوانید: اکانت قبلی من در اینستاگرام را نصب کنید اینستاگرام را مجددا نصب کنید

نحوه استفاده از تابع پاسخ پیام اینستاگرام

هنگامی که عملکرد پخش مجدد اینستاگرام برای شما فعال شد، برای استفاده از آن، کافی است وارد اینستاگرام خود شوید و مخاطب مورد نظر خود را از قسمت لایو انتخاب کنید. سپس پیامی را که می‌خواهید بین مکالمه‌ها به آن پاسخ دهید پیدا کنید و آن را به سمت راست بکشید تا نماد فلش در کنار پیام ظاهر شود. وقتی روی نماد فلش ضربه می زنید و متن خود را تایپ می کنید، پیام و پاسخ شما در زیر یکدیگر قرار می گیرند، به این ترتیب مشخص می شود که به کدام پیام پاسخ می دهید.

به همین ترتیب می توانید به پیام های خصوصی خود نیز پاسخ دهید. تنها تفاوت این است که شما باید پیام خود را به سمت چپ بکشید. البته علاوه بر این روش می توانید دست خود را روی پیام مورد نظر نگه دارید تا پس از چند ثانیه صفحه برای شما باز شود. پاسخی را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید و پاسخ خود را تایپ کنید.

عملکرد پخش مجدد را در نسخه وب اینستاگرام فعال کنید

اینستاگرام جواب داد

اینستاگرام جواب داد اینستاگرام جواب داد اینستاگرام جواب داد اینستاگرام جواب داد

علاوه بر کاربران گوشی های اندروید و IOS، افرادی که از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنند نیز می توانند از قابلیت پخش مجدد استفاده کنند. برای این کار لازم است از طریق مرورگر خود وارد اکانت اینستاگرام خود شده و وارد قسمت لایو شوید. سپس هر یک از مخاطبین خود را که می خواهید با آن صحبت کنید انتخاب کنید و وارد صفحه چت شوید. سپس پیامی را که می خواهید به آن پاسخ دهید پیدا کنید. در صورت مشاهده نماد سه نقطه در کنار پیام، با کلیک بر روی آن می توانید به گزینه پاسخ دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این روش می توانید از طریق آیکون پاسخ که به صورت فلش در کنار پیام مورد نظر است، پیام ها را تکرار کنید. استفاده از این روش شبیه حلقه زدن در نسخه موبایل اینستاگرام است.

اینستاگرام قطع شد

بیشتر بخوانید: اینستاگرام غیرفعال است چگونه اینستاگرام را غیرفعال کنیم

عوامل موثر برای فعال نشدن قابلیت پخش مجدد در اینستاگرام

پس از انجام مراحل فوق، کاربران گوشی های آیفون و اندروید می توانند از قابلیت پخش مجدد در اینستاگرام بهره مند شوند. با این حال، در برخی موارد، این ویژگی ممکن است برای کاربران فعال نباشد. چندین عامل می تواند باعث شود که قابلیت پخش مجدد اینستاگرام کار نکند. به عنوان مثال، محدودیت‌ها در منطقه جغرافیایی ما ممکن است این ویژگی را برای برخی از کاربران غیرفعال کند یا زمان انتشار آن را به تاخیر بیندازد. همچنین در برخی موارد، به روز نشدن نرم افزار اینستاگرام یا مشکلی وجود دارد که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در راه اندازی مجدد اینستاگرام شود.

رفع مشکل فعال نشدن قابلیت پخش مجدد در اینستاگرام

همانطور که قبلا ذکر شد، برخی از عوامل مانند موقعیت جغرافیایی، عدم به روز رسانی اینستاگرام و خطاها ممکن است فعال کردن قابلیت پخش مجدد را دشوار کند. برای حل این مشکل بهتر است عواملی که از بروز آن جلوگیری می کنند حذف کنید. از جمله راه های حل مشکل تکرار نشدن اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربران اندروید باید وارد گوگل پلی شده و از آپدیت شدن نسخه اینستاگرام خود مطمئن شوند. کاربران iOS نیز باید اینستاگرام خود را از طریق اپ استور آپدیت کنند.
  • اگر اینستاگرام شما آپدیت شده است و مشکل پاسخ ندادن به پیام ها به دلیل اشکال در نرم افزار اینستاگرام است، می توانید به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و از قسمت Applications نرم افزار اینستاگرام را پیدا کنید. سپس در صفحه ای که باز می شود، کش اینستاگرام را پاک کنید.
  • در صورتی که با دو روش قبلی مشکل فعال سازی Replay اینستاگرام برطرف نشد و دلیل فعال نشدن Replay محدود به محدوده جغرافیایی باشد می توانید از برنامه های تغییر IP استفاده کنید.
حذف اکانت اینستاگرام

بیشتر بخوانید: لینک مستقیم حذف اکانت اینستاگرام حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت و دائم در گوشی

چگونه به پیام های اینستاگرام پاسخ می دهید؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی و شبکه های پیام رسانی در سراسر جهان است که میلیون ها کاربر را به خود جذب کرده است. افزایش تعداد کاربرانی که از این برنامه استفاده می کنند و همچنین افزایش تقاضا برای افزودن برخی امکانات به آن، متا را بر آن داشت تا این برنامه را به روز کند و امکانات بیشتری را به آن اضافه کند. از جمله امکاناتی که اخیرا به برنامه اینستاگرام اضافه شده است می توان به قابلیت پخش مجدد پیام ها در دایرکت اشاره کرد که البته برای فعال سازی آن نیاز به گذراندن مراحلی است.

کدام روش را برای پاسخ دادن به اینستاگرام انتخاب کردید؟ آیا در انجام این مراحل موفق شدید؟ به نظر شما امکان پاسخگویی به پیام ها در این برنامه چقدر مفید و ضروری است؟ آیا راهی برای پاسخ به پیامی غیر از مواردی که ذکر کردیم می شناسید؟ از تجربیات و چالش های خود برای ما بنویسید و این متن را برای دوستان خود ارسال کنید تا آنها نیز از امکانات این نرم افزار محبوب مطلع شوند.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام

بیشتر بخوانید: برنامه جایگزین برای اینستاگرام برنامه ای شبیه اینستاگرام است

دسته بندی ها:

  • فن آوری ها

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا