بهترین ها

ژست عروس و داماد در استودیو، پرتره عروس

عکاسی عروسی هنری است که متاثر از مهارت و تجربه عکاس، کیفیت تجهیزات عکاسی مانند دوربین و نور و همچنین ظرافت و مهارت سوژه است. به عبارت دیگر، موضوع عکاسی باید جنبه های زیبایی شناختی را نیز در نظر بگیرد تا این عوامل در کنار مهارت و تجربه عکاس و کیفیت تجهیزات، خروجی ایده آلی را به سوژه ارائه دهد. از جنبه های زیبایی شناختی که موضوع باید به آن توجه کند می توان به انتخاب لباس، انتخاب مکان و در نهایت انتخاب موقعیت عروس و داماد اشاره کرد.

در این مقاله در مورد ژست های عکاسی عروس و داماد برای استفاده در آتلیه صحبت خواهیم کرد. عکاسی را می توان یکی از مهم ترین مراحل عروسی، ثبت شیرین ترین لحظات زندگی هر فرد دانست. از آنجایی که عملکرد افراد، عمدتاً در عکاسی عروس و داماد، از نظر کیفیت لباس و موقعیت مکانی خوب است، عکاسی ژست می تواند مکمل این ترکیب جذاب باشد و عکس های فراموش نشدنی و باکیفیتی از عروس و داماد به ارمغان بیاورد. قبل از اینکه به جدیدترین ژست های عروس و داماد آتلیه بپردازیم، بهتر است چند تکنیک ژست گرفتن را یاد بگیریم و ایده های ژست گرفتن را بررسی کنیم. برای این مقاله کاربردی با ما همراه باشید.

تکنیک های ژست گرفتن ژست عروس و داماد

شرایط دارای اصولی است که در صورت رعایت این اصول می تواند تا حد امکان بر کیفیت و جذابیت تصاویر به دست آمده تاثیر بگذارد. در عکاسی عروس و داماد، ژست ها می توانند حال و هوای خوب عروس و داماد را به مخاطب منتقل کنند و سال ها بعد خاطره خوش روز عروسی را برای آن ها تداعی کنند. از جمله تکنیک هایی که می تواند به عروس های تازه ازدواج کرده کمک کند تا عکس های خود را بهتر و طبیعی تر کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

با عکاس احساس راحتی کنید

جدیدترین ژست عروس و داماد در آتلیه

بهتر است عروس و داماد در وهله اول با عکاس احساس راحتی کنند تا بتوانند تمام احساسات خود را در چهره و ژست های خود نشان دهند. راحت بودن با عکاس، حال و هوا و ژست ها را کاملا واقعی می کند و عکس ها را مصنوعی جلوه نمی دهد.

همیشه لبخند می زد

همانطور که اشاره کردیم روز عروسی را می توان یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فردی دانست. پس اگر می خواهید سال ها بعد روز عروسی تان را به یاد بیاورید، بهتر است چهره ای خندان در عکس ها داشته باشید. نکته مهم این است که تا حد امکان خنده طبیعی داشته باشید و از مصنوعی بودن عکس ها جلوگیری کنید. در واقع هنگام فیلمبرداری بهتر است جلوی دوربین راحت باشید و با لبخند با دوربین ارتباط برقرار کنید.

توجه به استایل اندام تصویر عروس

عکس عروس

سعی کنید در حین ژست ها تا حد امکان انعطاف پذیر باشید و از ژست های خشک و مصنوعی خودداری کنید. هنگام عکس گرفتن به فرم سر و بدن و گرد بودن کمرتان توجه کنید تا عکس ها حس طبیعی و مناسبی داشته باشند. اگر بتوانید ژست های خلاقانه و راحت ایجاد کنید، به طبیعی تر شدن عکس ها نیز کمک می کند.

از شر اضطراب و استرس خلاص شوید

ژست عروس و داماد

در طول جلسه عکاسی سعی کنید به خاطرات خوب فکر کنید و از فکر کردن به شرایط اقتصادی یا تنش هایی که ممکن است در روز عروسی برای عروس و داماد وجود داشته باشد خودداری کنید. همچنین بهتر است شب قبل از عکاسی به اندازه کافی استراحت کنید تا چهره شما شاداب شود و بتوانید ژست های طبیعی نشان دهید.

ایده آتلیه عکاسی عروس و داماد عروس و داماد را به تصویر می کشد

به دلیل شرایط نامساعد جوی یا کمبود وقت، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از مراسم عروسی به جای مکان های باز مانند پارک ها، در آتلیه های عکاسی عکاسی کنند. بنابراین، آنها ممکن است محدودیت هایی در مورد فضای عکاسی و تنوع تصویر داشته باشند. در چنین شرایطی آنچه می تواند به خلق تصاویر جدید و جذاب کمک کند ژست عروس و داماد و البته حال و هوای چهره آنهاست. اگر بخواهیم به چند مورد از ناب ترین ایده های عکاسی آتلیه ای عروس و داماد اشاره کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

روی یک نیمکت یا صندلی بنشینید

ژست عروس و داماد

یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین ژست های عکاسی عروس و داماد که در آتلیه های عکاسی قابل استفاده است، ژست نشسته است. در چنین حالت هایی، عروس و داماد می توانند روی نیمکت یا صندلی بنشینند و با یکدیگر صحبت کنند. در چنین حالتی تصاویر حالت طبیعی به خود می گیرند و حس خوبی به مخاطب منتقل می شود. همچنین در صورت وجود راه پله در استودیو می توان از آن برای نشستن تیراندازی استفاده کرد.

عکس غافلگیر کننده

ژست عروس و داماد

یکی از خلاقانه ترین، زیباترین و طبیعی ترین ژست های عکاسی عکس هایی هستند که لحظات شگفت انگیز عروس و داماد را ثبت می کنند. برای ثبت چنین لحظاتی کافی است عروس و داماد حس خوب بودن را با مخاطب به اشتراک بگذارند تا عکاس فرصت را غنیمت شمرده و از خنده، قهقهه یا در آغوش گرفتن عروس و داماد عکس های ناب و طبیعی بگیرد. .

عکاسی از دسته گل عروس عکس عروس

عکس عروس

یکی از تصاویری که می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی آلبوم عروسی عروس و داماد داشته باشد دسته گل عروس است. دسته گل عروس را می توان به راحتی در آتلیه های عکاسی عکاسی کرد. برای این کار کافی است دسته گل عروس در مقابل پس زمینه ای زیبا قرار گیرد و یا در حالی که دسته گل را به زیبایی در دست عروس گرفته است عکس بگیرید.

عکاسی از انگشتر عروس و داماد

جدیدترین ژست عروس و داماد در آتلیه

یکی دیگر از عکس های مهمی که باید در روز عروسی گرفت، عکس حلقه های عروس و داماد است. روش های مختلفی برای شلیک حلقه عروس و داماد در آتلیه وجود دارد. عکاسان می توانند حلقه ها را در مقابل یک پس زمینه زیبا قرار دهند و عکس بگیرند. همچنین می توان از انگشترها در انگشتان عروس و داماد عکس گرفت. ژست های مختلفی برای عکاسی از دست ها و حلقه های عروس و داماد وجود دارد.

عکاسی از تاریخ عروسی

عکس دیگری که می تواند در زیباتر شدن آلبوم عروسی موثر باشد، نشان دادن تاریخ عروسی در عکس است. به همین دلیل است که عکاسان می توانند نقاشی ها یا کارت های زیبایی را در آتلیه خود قرار دهند که تاریخ عروسی روی آنها نوشته شده است. پس از آن عروس و داماد می توانند در کنار این میز ژست های مختلفی بگیرند و عکاس می تواند این لحظه زیبا را به سبک های مختلف ثبت کند.

یک ژست برای عروس و داماد

عکس عروس

یکی دیگر از عکس های زیبا برای گرفتن در روز عروسی، تک عکس عروس و داماد است. برای این کار حرکات مختلفی وجود دارد. برای گرفتن یک عکس از داماد در آتلیه، داماد می تواند از لوازم جانبی خود مانند کراوات، دکمه سرآستین، ساعت یا انگشتر برای گرفتن عکس استفاده کند. به عنوان مثال، عکاس می تواند از داماد در حال تعمیر دکمه سرآستین فیلم بگیرد یا لحظه ای را که داماد کراوات خود را بسته است، ضبط کند.

با استفاده از لوازم مختلف می توان یک تصویر از عروس را نیز ثبت کرد. مثلاً عکاس می تواند از عروس با گوشواره عکس بگیرد یا با دسته گل عروس از عروس عکس بگیرد. همچنین تک عکس عروس با تور بسیار جذاب است.

جدیدترین ژست های عروس و داماد در استودیو

اکنون که ایده های ژست عروس و داماد را می شناسیم، وقت آن است که برخی از جدیدترین ژست های عروس و داماد خود را با شما به اشتراک بگذاریم. پیشنهاد می کنیم اگر قصد عکاسی از عروسی را دارید یا می خواهید تاریخ این روز را به خاطر بسپارید، مقاله بهترین آتلیه عکاسی و آتلیه عروسی را در مجله دین نگر مطالعه کنید.

جدیدترین ژست عروس و داماد در آتلیه

عروس و داماد چه موقعیتی را ترجیح می دهند؟

روز عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین روزهای زندگی هر فردی است که سعی می کند به روش های مختلف آن را به یاد بیاورد. یکی از بهترین راه ها برای ثبت خاطرات عروسی، گرفتن عکس های مختلف از حال و هوای روز عروسی است. برای اینکه عکس های روز عروسی زیباترین حس را به مخاطب منتقل کند و زیباترین خاطرات را برای تازه عروسان تداعی کند، علاوه بر توجه به کیفیت وسایل و تجربه و مهارت عکاس، باید به آن نیز توجه کرد. به موقعیت عروس و داماد. زیرا ژست ها می توانند در انتقال حس خوب به مخاطب بسیار کمک کننده باشند.

آیا عروسی را تجربه کرده اید؟ به نظر شما بهترین محیط برای عروسی چیست؟ عکسبرداری در استودیو را ترجیح می دهید یا در فضای باز؟ آیا تا به حال به دلیل موقعیت های نامناسب در روز عروسی نتیجه نامطلوبی داشته اید؟ پیشنهاد شما برای جویندگان عروس و داماد چیست؟ منتظر نظرات و تجربیات سازنده شما هستیم. اگر این مقاله برای شما مفید بود، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • عکاسی پرتره
  • عکاسی مدلینگ

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا