بهترین ها

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

شلوغی و شلوغی زندگی روزمره باعث می شود بسیاری از افراد امور خود را فراموش کنند یا برنامه های خود را از دست بدهند. برخی افراد از چک لیست های کاغذی برای یادآوری امور روزانه، قرار ملاقات ها و برنامه های خود استفاده می کنند و به مرور زمان، تعداد این لیست ها منجر به سردرگمی و حواس پرتی می شود. از این رو اپلیکیشن هایی طراحی شده اند که به راحتی بر روی انواع گوشی ها و لپ تاپ ها قابل نصب بوده و برای برنامه ریزی و مدیریت امور روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. این برنامه ها قابلیت تنظیم تاریخ دقیق و قابلیت یادآوری برنامه ها را دارند که برنامه ریزی را ساده تر و کارآمدتر می کند. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه فارسی می پردازیم. البته قبل از آن بد نیست با برخی از مزایای استفاده از این اپلیکیشن ها آشنا شوید. اگر به دنبال برنامه ای برای مدیریت امور روزمره خود هستید با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

استفاده از برنامه های کاربردی برنامه ریزی مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

امکان برنامه ریزی و برنامه ریزی هدفمند

هنگامی که وظایف مختلف با استفاده از برنامه های برنامه ریزی شناسایی می شوند و زمان مورد نیاز برای انجام وظایف مشخص می شود، بهره وری افزایش می یابد. با استفاده از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه، کاربران می توانند برنامه های روزانه و هفتگی خود را انجام دهند تا از انجام امور خود غافل نشوند.

عوامل حواس پرتی را کاهش دهید

با شلوغی زندگی می توان حواس پرت شد و بعضی چیزها را فراموش کرد. با استفاده از برنامه‌های برنامه‌ریزی روزانه، کاربران می‌توانند وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های حواس‌پرتی را مسدود کنند و در نتیجه بیشتر روی امور خود تمرکز کنند. همچنین به لطف قابلیت یادآوری این اپلیکیشن ها، می توانند چیزهایی را که می خواهند در یک زمان خاص به خاطر بسپارند.

استرس را کاهش دهید

زمانی که کارها به طور منظم برنامه ریزی می شوند و زمان برای انجام کارها یا ارائه پروژه در نظر گرفته می شود، کاربران استرس مربوط به انباشتن چیزها و عقب افتادن از برنامه را تجربه نخواهند کرد.

لیست بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه فارسی

همانطور که گفته شد با توجه به اهمیت برنامه ریزی اپلیکیشن های زیادی برای برنامه ریزی روزانه و هفتگی طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن ها به دو زبان فارسی و انگلیسی هستند و بسیاری از آن ها در سیستم عامل های اندروید و iOS قابل استفاده هستند. از جمله برنامه های برنامه نویسی فارسی کاربردی برای سیستم عامل اندروید و IOS می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برنامه یادداشت برداری Google KEEP

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

Google Keep در قالب یک نوت بوک طراحی شده است که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران می توانند با استفاده از برچسب های مختلف پروژه ها و امور خود را جدا کرده و برنامه های خود را به راحتی در نرم افزار ثبت کنند. از ویژگی های کاربردی این برنامه می توان به قابلیت تنظیم یادآور برای انجام کارها اشاره کرد. Google Keep کاملا رایگان است و شامل هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای نمی شود.

ToDoist Planning App بهترین برنامه برنامه ریزی روزانه است

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

از محبوب ترین نرم افزارهای برنامه ریزی روزانه می توان به اپلیکیشن ToDoist اشاره کرد که می توان از آن برای برنامه ریزی انواع کارها از خرید روزانه گرفته تا پروژه های بزرگ استفاده کرد. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب بوده و امکان اجرا بر روی ویندوز و مک بوک نیز وجود دارد. این نرم افزار همچنین دارای افزونه اختصاصی گوگل کروم داخلی بوده و قابلیت تعامل با سرویس هایی مانند الکسا، تقویم گوگل، اسلک و … ارائه شده است. این نرم افزار رایگان است و می توان از آن برای برنامه ریزی 80 پروژه استفاده کرد. از جمله ویژگی های برنامه ToDoist می توان به قابلیت تکرار سررسید، یادداشت ها، الگوهای پروژه، یادآوری ها و موارد دیگر اشاره کرد. البته استفاده از این ویژگی ها مستلزم پرداخت درون برنامه ای و خرید نسخه پریمیوم برنامه است.

اپلیکیشن برنامه ریزی محیط کار Trello

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

Trello یک برنامه برنامه ریزی است که در اندروید و IOS قابل استفاده است و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن دارای ویژگی های بسیاری از جمله امکان تعیین وضعیت اشیا، امکان دسته بندی اشیا با استفاده از برچسب های مختلف، امکان ایجاد ستون های مختلف و … می باشد. همچنین امکان افزودن افراد یا پیوست فایل در Trello وجود دارد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن Trello بر روی اندروید 5 به بالا و iOS 10 به بالا قابل اجرا است.

Google Calendar بهترین برنامه برنامه ریزی روزانه است

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

از جمله اپلیکیشن های برنامه ریزی کاربردی در اندروید و IOS می توان به اپلیکیشن گوگل کالندر اشاره کرد. از این اپلیکیشن می توان برای انجام تمامی برنامه ریزی های روزانه استفاده کرد. اگرچه این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد، اما برخی از ایرانیان به دلیل پشتیبانی از تاریخ میلادی با آن با مشکلاتی مواجه هستند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند به امور روزمره خود دسترسی داشته باشند و یادداشت های مورد نظر و زمان مشخص را برای نمایش اعلان تنظیم کنند. با استفاده از این نرم افزار می توان برای سال آینده برنامه ریزی کرد.

برنامه دستور کار

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه که برای سیستم عامل های اندروید و IOS طراحی شده است اپلیکیشن Egenda است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی کارهای مختلف را زمان بندی کنند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند پروژه ها و امور خود را با ایجاد ستون ها و افزودن قالب هایی تحت عنوان پروژه های شخصی دسته بندی و مدیریت کنند. Egenda انتخاب مناسبی برای دانشجویانی است که با پروژه های درسی سر و کار دارند.

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی روزانه کدام است؟

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

یکی از قدیمی ترین برنامه های برنامه ریزی روزانه اپلیکیشن Any Do است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار دارای نسخه رایگان و نسخه پولی می باشد که نسخه پولی آن به دلیل اشتراک پولی امکانات ویژه تری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه در نسخه رایگان خود ویژگی های زیادی دارد که از آن جمله می توان به قابلیت کپی کردن موارد، اشتراک گذاری لیست ها، پیوست کردن فایل ها و غیره اشاره کرد. شایان ذکر است که با این نرم افزار می توانید از طریق واتس اپ یادآور ایجاد کنید و با سرویس هایی مانند Google Calander، Outlook، Alexa، Trello، Google Tasks، Office 365 و … ارتباط برقرار کنید.

لیست بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه به زبان انگلیسی

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که راحت تر با نرم افزارهای انگلیسی کار می کنند، می توانید به سراغ اپلیکیشن های زیر بروید.

برنامه جنگل

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

Forest را می توان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریتی دانست که علاوه بر افزایش تمرکز کاربر بر روی چیزها، به تکنیک Pomodoro نیز مجهز شده است. در تکنیک پومودورو پروژه های بزرگ به وظایف کوچکتر تقسیم می شوند تا با برنامه ریزی بهتر و کیفیت بالاتری اجرا شوند. عنوان سفارشی اپلیکیشن جنگل به این معناست که وقتی کاربر روی امور خود تمرکز کرده و پروژه ها را به ترتیب مشخص شده اجرا می کند، درخت مجازی حاصل از آن کار رشد کرده و به مرور یک جنگل مجازی کاشته می شود.

بدیهی است که وقتی تمرکز از کار حذف می شود، هیچ پیشرفتی دیده نمی شود و درختان مجازی می میرند. این اپلیکیشن علاوه بر نرم افزار مدیریت، یک نرم افزار سرگرم کننده نیز می باشد که می تواند راهنمای افزایش تمرکز شما باشد.

MLO بهترین برنامه برنامه ریزی روزانه است

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه

MLO مخفف My Life Organizer و نام یک برنامه کاربردی مدیریت زمان است. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند لیستی از امور خود را دریافت کرده و به درستی مدیریت کنند. استفاده از این نرم افزار تمرکز کاربر را بر روی چیزها افزایش می دهد و از آنجایی که قابلیت هدف گیری در نرم افزار وجود دارد به کاربر اجازه می دهد در مدیریت زمان عملکرد بهتری داشته باشد. با استفاده از این برنامه، می توانید پروژه های اولویت دار را علامت گذاری کنید تا کارها به موقع انجام شوند.

بهترین برنامه های برنامه ریزی روزانه از نظر شما

در دنیای پر هرج و مرج امروزی، تمرکز روی چیزها دشوارتر شده است و باعث می شود بسیاری از افراد وظایف روزانه خود را فراموش کنند یا به اندازه کافی برای انجام کارها تمرکز نکنند. همچنین در بسیاری از موارد افراد از برنامه ریزی های خود عقب می مانند و نمی توانند کار خود را به موقع انجام دهند. برای حل این مشکل می توانید از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه و هفتگی استفاده کنید تا علاوه بر تمرکز بیشتر روی کارها، پروژه ها را به خاطر بسپارید و با برنامه ریزی دقیق، آنها را طبق برنامه به اتمام برسانید. بسیاری از اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی روزانه و هفتگی طراحی شده اند و بسیاری از آنها می توانند بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS اجرا شوند. برخی از این اپلیکیشن ها فارسی و برخی انگلیسی هستند.

به نظر شما بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه کدامند؟ آیا به برنامه نویسی با چنین برنامه هایی علاقه دارید؟ تجربه کار با چه نرم افزاری را دارید؟ آیا شما کاربر اندروید هستید یا IOS؟ به نظر شما بهترین ویژگی یک اپلیکیشن برنامه ریزی حرفه ای چیست و چه مزیت هایی باید داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما بنویسید و اگر دوستانتان به دنبال برنامه ای مناسب برای مدیریت کارهای روزانه خود هستند این مطلب را برایشان ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران
  • فن آوری

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا