بهترین ها

بهترین مرکز و کلینیک کاشت ابرو در تهران

ضخامت و فرم زیبای ابروها می تواند در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر بسزایی داشته باشد. از این رو کاشت ابرو به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی در بین بانوان ایرانی شناخته می شود. استقبال چشمگیر از خدمات کاشت ابرو برای بانوان باعث شده است تا کلینیک ها و مراکز زیادی در تهران و شهرستان ها برای انجام این عمل راه اندازی شود. در این مقاله تعدادی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران را معرفی خواهیم کرد. البته قبل از آن لازم است با ماهیت کاشت ابرو آشنا شوید و از مزایای یک کلینیک خوب کاشت ابرو مطلع شوید. برای پیدا کردن بهترین ها با ما در کلینیک کاشت ابرو در تهران همراه باشید و چهره زیبای خود را به معتبرترین مرکز کاشت ابرو بسپارید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی بسیار تخصصی است که به عنوان کاشت ابرو نیز شناخته می شود. این عمل در کلینیک های تخصصی انجام می شود و حتما باید توسط متخصصین زیبایی انجام شود. طی این فرآیند موهای ریز و ابریشمی کنار گوش برداشته شده و سپس این موها در امتداد ابروها کاشته می شوند. تقاضای بانوان برای کاشت ابرو به این دلیل است که این روش کاملا طبیعی است و از رنگ و مواد شیمیایی برای پرپشت شدن ابرو استفاده نمی شود.

تشدید ابرو با کاشت ابرو کمی زمان می برد. در واقع بعد از کاشت، موهای کاشته شده بعد از حدود 3 ماه رشد می کنند و بعد از 9 ماه، ابروها به طور طبیعی رشد می کنند. از آنجایی که زیبایی و فرم ابروها تاثیر بسزایی در جذابیت چهره دارد، فرآیند کاشت باید با دقت بالا و مهارت تخصصی انجام شود تا نتیجه نهایی مناسب باشد. بنابراین لازم است برای انجام عمل کاشت ابرو به کلینیک های معتبر کاشت ابرو مراجعه کنید. در زیر تعدادی از بهترین کلینیک ها و مراکز کاشت ابرو در تهران را معرفی می کنیم. البته قبل از آن باید با ویژگی هایی آشنا شویم که این کلینیک ها را در زمره بهترین ها قرار داده است.

مزایای بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

همانطور که اشاره کردیم کاشت ابرو یک عمل بسیار تخصصی است که باید توسط متخصصین در کلینیک های تخصصی و معتبر کاشت ابرو انجام شود. یک کلینیک کاشت ابرو باید دارای ویژگی های زیر باشد تا بتواند یک کلینیک کاشت ابرو خوب محسوب شود.

کادر پزشکی ماهر و متخصص

ویژگی اصلی یک کلینیک کاشت ابرو خوب وجود کادر پزشکی مجرب و ماهر در زمینه زیبایی و کاشت ابرو می باشد. آنچه مهم است این است که این پزشکان علاوه بر تحصیلات آکادمیک باید تجربه عملی و تخصص در عمل های زیبایی نیز داشته باشند تا بتوانند با مهارت بالایی کاشت ابرو را انجام دهند.

مجوز رسمی از وزارت بهداشت کلینیک کاشت ابرو در تهران

یک کلینیک تخصصی خوب باید مجوز رسمی از وزارت بهداشت دریافت کند تا مراجعین بتوانند از دانش، مهارت و محیط سالم پزشکی کلینیک مطمئن شوند.

سلامتی

یکی از مهم ترین ویژگی های یک کلینیک کاشت ابرو خوب، رعایت پروتکل های بهداشتی است. استفاده از تجهیزات کاملاً استریل در حین کار و ضدعفونی مداوم محیط می تواند سلامت کارکنان و مشتریان را تضمین کند.

با داشتن کادری خوش برخورد کلینیک کاشت ابرو در تهران

یکی دیگر از مواردی که می تواند یک کلینیک زیبایی و مرکز کاشت ابرو را به یکی از بهترین ها تبدیل کند، برخورد مناسب و محترمانه کارکنان آن با مراجعه کنندگان است. رفتار دوستانه پرسنل پزشکی در یک کلینیک می تواند تاثیر بسزایی در رضایت مشتری داشته باشد.

مدیریت حرفه ای

یکی دیگر از عواملی که می تواند بر بهترین بودن کلینیک کاشت ابرو تأثیر بگذارد، وجود مدیریت حرفه ای است. یک مدیر حرفه ای باید بتواند محیطی مناسب برای کار کارکنان فراهم کند تا مراجعان نیز از کلینیک احساس رضایت کنند.

ارائه مشاوره در زمینه کاشت ابرو کلینیک کاشت ابرو در تهران

یکی دیگر از مزایای کلینیک تخصصی و قابل اعتماد کاشت ابرو، ارائه مشاوره کامل در خصوص این عمل زیبایی است. در واقع متخصصان باید قبل از انجام این عمل زیبایی تمامی نکات و شرایط را برای مراجعین توضیح دهند تا مراجعین بتوانند اطلاعات لازم را در مورد فرآیند کاشت ابرو به دست آورند.

وجود تجهیزات تخصصی و مدرن

از مهمترین ویژگی های کلینیک تخصصی کاشت ابرو می توان به تجهیزات مدرن و تخصصی آن اشاره کرد که علاوه بر تجربه و مهارت متخصصان می تواند کیفیت نتیجه کار و رضایت مشتری را افزایش دهد.

بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران

اکنون که با فرآیند کاشت ابرو آشنا شدیم و ویژگی های یک کلینیک کاشت ابرو خوب را بررسی کردیم، وقت آن رسیده است که تعدادی از بهترین کلینیک ها و مراکز تخصصی کاشت ابرو در تهران را به شما معرفی کنیم. از جمله این کلینیک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کلینیک تصویر جوانان (گاندی)

کلینیک کاشت ابرو در تهران

از تخصصی ترین کلینیک های پوست و مو در تهران می توان به کلینیک تصویر جوان تاسیس شده توسط دکتر محسن پیروز هاشمی اشاره کرد. این کلینیک فعالیت خود را از سال 1392 در بیمارستان گاندی آغاز کرد و خدمات زیبایی از جمله کاشت ابرو، کاشت مو، ژل پلاسما، کاشت ریش و سبیل، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، تزریق چربی، لیفت صورت با نخ و … را ارائه می دهد. کلینیک تصویر جوان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 الی 12:30 آماده خدمت رسانی به مراجعین می باشد.

کلینیک دکتر نیلفروش زاده (خیابان نلسون ماندلا) | کلینیک کاشت ابرو در تهران

کلینیک کاشت ابرو در تهران

از دیگر کلینیک های برجسته کاشت ابرو در تهران می توان به کلینیک دکتر نیلفروش زاده اشاره کرد که به عنوان اولین مرکز کاشت مو در ایران شناخته می شود. این کلینیک مجهز به تجهیزات مدرن است و از برجسته ترین و مجرب ترین متخصصان برای انجام امور زیبایی بهره می برد. این امر باعث شده تا این گروه در زمینه خدمات زیبایی پوست و مو بالاترین سطح کیفی را کسب کنند.

در کلینیک دکتر نیلفروش زاده علاوه بر کاشت ابرو خدماتی مانند کاشت مو، کاشت مو با تراکم دهلیزی، درمان های پوست و زیبایی، آب درمانی، لیفت با نخ، تزریق ژل لب، لیفت لب، تزریق بوتاکس، تزریق چربی و … ارائه می شود. . این کلینیک زیبایی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 19 و پنجشنبه ها از ساعت 8:30 الی 14 آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

کلینیک پوست و مو صدف (الفرمانیه – خیابان شریعتی)

کلینیک کاشت ابرو در تهران

از دیگر کلینیک های تخصصی پوست و مو در تهران می توان به کلینیک تخصصی پوست و مو صدف اشاره کرد که در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی اعم از جراحی پلاستیک، لیزر، تغذیه، تغذیه درمانی فعالیت می کند. این کلینیک مجهز به جدیدترین تجهیزات و امکانات بوده و از کادری مجرب برای ارائه خدمات زیبایی بهره می برد. این کلینیک تخصصی پوست و مو در زمینه ارائه خدماتی مانند سانترال لب، کاشت ابرو، کاشت مو، چربی باکال، جوانسازی، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو، لیفت صورت و … فعال است. این کلینیک دارای دو شعبه فعال در خیابان دکتر شریعتی و خیابان الفرمانیه بوده و از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 18 آماده خدمت رسانی به مراجعین می باشد.

کلینیک پوست و مو هلیا (کامرانیه شمالی) | کلینیک کاشت ابرو در تهران

کلینیک کاشت ابرو در تهران

کلینیک پوست و مو هلیا یکی از کلینیک های معروف زیبایی در تهران است که توسط دکتر حمیدرضا خراسانی که یکی از مجرب ترین پزشکان زیبایی در ایران بود تاسیس شد. دکتر الخراسانی یکی از اعضای جامعه بین المللی جراحان کاشت مو و دارای بیش از 17 سال سابقه در زمینه کاشت مو و ابرو می باشد. آنچه که کلینیک پوست و مو هلیا را به یکی از برجسته ترین کلینیک های تخصصی زیبایی تبدیل کرد این است که دکتر خراسانی مجوز انحصاری استفاده از روش میکروگرافت را برای کاشت تخصصی مو اخذ کرد و این روش جدید را از ترکیه به ایران وارد کرد.

کلینیک پوست و مو هلیا علاوه بر کاشت مو و ابرو در زمینه خدمات لاغری، رینوپلاستی، تزریق چربی، تزریق ژل، جراحی پلاستیک پلک، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و … فعالیت دارد. این کلینیک نیز از شنبه تا پنجشنبه آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

کلینیک زیبایی دکتر محمدرضا کیانی (خیابان سادات آباد – شریعتی)

کلینیک کاشت ابرو در تهران

از دیگر کلینیک های معروف زیبایی در تهران می توان به کلینیک دکتر محمدرضا کیانی اشاره کرد. دکتر محمدرضا کیانی در زمینه انجام روش های مختلف کاشت مو و ابرو فعالیت دارد و یکی از متخصصان برجسته پوست، مو و زیبایی از دانشگاه تهران می باشد. انواع خدمات جراحی پوست و ناخن در این کلینیک تخصصی با استفاده از تجهیزات تخصصی انجام می شود.

از دیگر خدمات این کلینیک علاوه بر کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو می توان به مزوتراپی پوست و مو، لیفت صورت با نخ، تزریق بوتاکس و تغییر شکل لب، بینی، چانه، گونه ها و غیره با تزریق و بدون جراحی اشاره کرد. کلینیک زیبایی دکتر محمدرضا کیانی دارای دو شعبه فعال در شریعتی و سعادت آباد بوده و از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 صبح الی 20 آماده خدمت رسانی به مراجعین می باشد.

کلینیک پوست و مو خانه سفید (خیابان آفریقا) | کلینیک کاشت ابرو در تهران

کلینیک کاشت ابرو در تهران

یکی از مجهزترین و تخصصی ترین کلینیک های پوست و مو در تهران، کلینیک پوست و مو خانه سفید است که در زمینه پاکسازی و جوانسازی پوست، کاشت مو و ابرو، لیزر موهای زائد و جراحی پلاستیک فعالیت دارد. این کلینیک تخصصی با 17 سال سابقه و دارای کادری مجرب و مجرب در تمامی زمینه ها می باشد.

این کلینیک دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشد. از دیگر خدمات ارائه شده در این کلینیک می توان به درمان بیماری های پوستی اشاره کرد. کلینیک پوست و مو خانه سفید از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 20 آماده خدمت رسانی به مراجعین می باشد.

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران را ببینید

کاشت ابرو به عنوان یکی از محبوب ترین خدمات زیبایی در سال های اخیر شناخته شده است. که بسیاری از کلینیک ها و مراکز تخصصی را بر آن داشت تا در زمینه کاشت ابرو فعالیت کنند. بسیاری از کلینیک های تخصصی پوست و مو در تهران و شهرستان ها وجود دارند که با استفاده از کادری مجرب و تجهیزات مدرن این جراحی پلاستیک را به صورت تخصصی انجام می دهند.

آیا تا به حال کاشت ابرو یا مو را انجام داده اید؟ به نظر شما کاشت ابرو و مو تا چه اندازه موثر است و چه عواملی با موفقیت کاشت مو ارتباط دارد؟ بهترین از نظر شما مرکز کاشت ابرو در تهران چیست و چه ویژگی هایی دارد که آن را خاص می کند؟ اگر تجربه ای در این زمینه دارید، حتما برای ما بنویسید و ما و سایر خوانندگان را از چالش های خود مطلع کنید. همچنین اگر دوستانتان به دنبال کاشت ابرو هستند این مطلب را برایشان ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا