بهترین خوراکی ها

بهترین و خوشبوترین ادو تویلت (10 مورد برتر)

شستن دست ها برای کاهش آلودگی ها و بیماری ها به ویژه بیماری کووید 19 که چندین ماه است در جهان وجود دارد و از زمان های قدیم با انواع صابون انجام می شده و اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است. بهترین برندهای مایع توالت فرنگی و ضد عفونی کننده های الکلی و ما آن را انجام خواهیم داد.

تولید کردن مایع شوینده سهم قابل توجهی در سلامت عمومی داشته است. استفاده از مایع توالت برای همه راحت تر و به صرفه تر بود. تمامی تولیدکنندگان صابون نیز این ماده شوینده را در اندازه های مختلف برای مصارف مختلف تولید کرده اند. مایع توالت فرنگی یکی از بهداشتی ترین وسایل شستشو است که همه افراد در هر شرایطی به راحتی می توانند آن را انجام دهند.

شستن دست ها یکی از مهم ترین کارهای روزانه برای حفظ سلامتی ماست. مایع توالت بیشتر در توالت فرنگی استفاده می شود و با تهیه حجم بیشتر می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. مقادیر زیاد این پاک کننده بیشتر برای ادارات، هتل ها، دانشگاه ها، مدارس و … مناسب است.

از آنجایی که استفاده از این پاک کننده باعث بهبود بهداشت می شود، طرفداران بیشتری دارد. به مایع لباسشویی صابون مایع نیز می گویند و این ماده شوینده توانایی زیادی در از بین بردن کثیفی، کثیفی و … دارد.

اگرچه صابون مایع یک ماده طبیعی نیست، اما قدرت پاک کنندگی آن ملایم است و به دست آسیب نمی رساند.

خواندن: راهنمای خرید بهترین برس پاک کننده پوست

انواع مایع توالت

مایع شوینده این روزها بیشتر از صابون جامد طرفدارانی پیدا می کند، زیرا کارخانه های تولید مواد شوینده با توجه به نوع پوست و استفاده افراد، انواع مختلفی از این محصول را تولید و عرضه می کنند. در اینجا دو نمونه از رایج ترین انواع مایع دستشویی آورده شده است:

کاسه توالت کف دار: این نوع مایع توالت اخیراً در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده است. با توجه به اینکه یک قطره مایع کف دار توالت داخل پمپ مخصوص به حجم زیادی فوم تبدیل می شود، مقرون به صرفه تر از مایع توالت فرنگی است و به همین دلیل در رستوران ها و ادارات طرفدار دارد. علاوه بر این فوم تهیه شده راحت تر از روی پوست شسته می شود و مشکلات و خشکی پوست را تا حد زیادی کاهش می دهد و می تواند گزینه مناسبی برای کودکان باشد.

ادو تویلت کرمی: این رایج ترین نوع مایع توالت است. این شوینده پرکاربرد حاوی مواد نرم کننده و نرم کننده است و به دلیل فرمول لطیف و ضد حساسیت، لطافت و لطافت خاصی را پس از شستشو به دست ها می بخشد. مایع دستشویی کرمی برای خانواده ها و کارکنان مراکز بهداشتی انتخاب بهتری نسبت به صابون مایع است که با استفاده مکرر می تواند چربی های سطحی پوست را از بین ببرد.

انواع رایحه های مایع توالت فرنگی

انواع مختلفی از مایعات توالت با رایحه‌های مختلف برای سلیقه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند و در عین حال که بوی خوبی به دست می‌دهند، تأثیر منفی بر سیستم تنفسی ندارند. بیشتر این محصولات با رایحه گل، گیاهان معطر و یا با رایحه میوه ها و سبزیجات مختلف در بازار موجود است.

انواع برندهای مایع توالت فرنگی

این روزها با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در صنعت شوینده ها، بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی و خارجی اقدام به ساخت انواع مایع لباسشویی کرده اند. برخی از بهترین و محبوب ترین این برندها عبارتند از: Ave، Active، Rapido، Dove، Lux، Gulrang، Rafone که مایعات توالت متفاوتی را برای انواع پوست ارائه می دهد.

مطمئناً این روزها دست های خود را زیاد می شویید و از احساس خشکی دست ها آگاه هستید. البته شستشوی درس با مواد شوینده و ضدعفونی کننده بسیار ضروری است اما با انتخاب مایع توالت مناسب می توان از احساس خشکی و زبری پوست بعد از آن جلوگیری کرد.

ضدعفونی‌کننده‌های دست شامل کرم یا مایعات کف‌دار هستند، این مواد علاوه بر پاک‌کنندگی، حاوی مرطوب‌کننده‌هایی هستند که به نرمی دست‌ها کمک می‌کنند.

خواندن: بهترین مایع شفاف

در این مقاله 10 بهترین صابون مایع، حوله کف کننده و کرم را برای شما آورده ایم.

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا