بهترین خوراکی ها

بهترین کاپوچینو بهترین کاپوچینوی سال 1401 چیست؟

کاپوچینو یک نوشیدنی ایتالیایی بر پایه اسپرسو است که از قهوه، شیر، شکر و … تهیه می شود و به دلیل طعم عالی آن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. برای تعمیر بهترین کاپوچینو آنها می توانند مشکلات خاص خود را داشته باشند، البته به لطف شرکت های سازنده کاپوچینو، می توان این نوشیدنی خوشمزه را در سریع ترین زمان ممکن سرو کرد و با نوشیدن آن خستگی روز را از بین برد.
در این مقاله به معرفی 3 برند برتر صنعت کاپوچینو پرداخته ایم.

3 بهترین کاپوچینو

1- کاپوچینو تاراپیکا

گروه صنعتی مایورا اندونزی کسب و کار پخت بیسکویت خود را در سال 1948 آغاز کرد و در سال 1977 به طور رسمی به تولید محصولات غذایی مانند بیسکویت، شیرینی، چیپس، شکلات، قهوه، غذاهای فوری، نوشیدنی ها و غلات گسترش یافت. برندهایی مانند Torabika، Kopiko، Danisa، Roma Energen و Beng Beng تحت پوشش گروه صنعتی Maiora فعالیت می کنند، جایی که این برند یکی از بهترین کاپوچینوها را تولید می کند.

کاپوچینو ترایبکا مدل کاپوچینو (با شکر)

راهنمای خرید بهترین کاپوچینو

مدل کاپوچینو ترایبکا کاپوچینو با تعداد متفاوتی کیسه (یک بسته کوچک) عرضه می شود و هر کیسه حاوی 25 گرم پودر کاپوچینو است. یک جعبه کوچک Choco Granule به هر کیسه چسبانده شده است که می توانید برای طعم بهتر آن را به کاپوچینوی خود اضافه کنید.
ارزش غذایی کاپوچینو Tribeca Cappuccino در هر 25 گرم:

انرژی 108 کالری
کاغذ شکر 10.75 گرم
چربی 5 گرم
نمک 0 گرم
اسیدهای چرب غیر اشباع 0 گرم

بدون شکر افزوده کاپوچینو ترایبکا

راهنمای خرید بهترین کاپوچینو

مدل کاپوچینو ترایبکا شکر اضافه نمی شود از آنجایی که شکر اضافه ندارد، یک کاپوچینوی رژیمی است، مناسب برای کسانی که می خواهند شیرینی کاپوچینوی خود را برای خود تعیین کنند. این محصول حاوی 12.5 گرم کاپوچینو در هر کیسه است.
ارزش غذایی کاپوچینو ترایبکا بدون شکر بدون شکر در هر 12.5 گرم:

انرژی 58 کالری
چربی 3.75 گرم
کاغذ شکر 0 گرم
نمک 0 گرم
اسیدهای چرب غیر اشباع 0 گرم

نحوه استفاده: کیسه کاپوچینو را باز کرده و پودر کاپوچینو را داخل فنجان بریزید و در 150 میلی لیتر آب جوش حل کنید و در انتها نوک های شکلاتی را روی آن بریزید و بنوشید.

2- کاپوچینو روز بخیر

راهنمای خرید بهترین کاپوچینو

برند Good Day از سال 2001 توسط PT Santos Jaya Abadi در اندونزی فعالیت می کند. این برند بهترین کاپوچینو را نیز تولید می کند.

کاپوچینو روز بخیر کاپوچینو نموذج

راهنمای خرید بهترین کاپوچینو

کاپوچینو گودی مدل کاپوچینو لذت خوردن یک کاپوچینوی بسیار خوب و خوشمزه را با کمک مواد تشکیل دهنده آن به شما پیشنهاد می کند. حجم 500 گرمی این محصول شامل 20 ساشه 25 گرمی می باشد.
ارزش غذایی کاپوچینو گودی کاپوچینو در هر 25 گرم:

انرژی 110 کالری
کاغذ شکر 15 گرم
چربی 2.5 گرم
نمک 0 گرم
اسیدهای چرب غیر اشباع 0 گرم

روش مصرف: کیسه کاپوچینو را باز کرده و پودر کاپوچینو را داخل فنجان بریزید و در 150 میلی لیتر آب جوش حل کنید. در پایان نوک های شکلاتی را روی آن ریخته و میل کنید.

3- کاپوچینو نسکافه ای

راهنمای خرید بهترین کاپوچینو

مکس مورگنتالر، متخصص قهوه نستله، برند نسکافه را در سال 1938 با کار و دم کردن موفق قهوه با آب کم و در محل ایجاد کرد. شاید برایتان جالب باشد که ترکیب دو کلمه نستله و کافه را بدانید. برند نسکافه شکل گرفت و البته باید برند نسکافه را با برند نستله که یکی از بهترین تولیدکنندگان قهوه و کاپوچینو است در نظر گرفت.

نسکافه طلایی کاپوچینو:

راهنمای خرید بهترین کاپوچینو

کاپوچینو طلایی نسکافه حاوی شکر کمی است و در دسته کاپوچینوهای رژیمی قرار می گیرد. البته این محصول به دلیل طعم نسبتا تلخی که دارد طرفداران خود را پیدا کرده است. این کاپوچینو در 10 ساشه با وزن 18.5 گرم و حجم 185 گرم موجود است.
ارزش غذایی کاپوچینوی طلایی نسکافه در هر 18.5 گرم:

انرژی 55 کالری
کاغذ شکر 4 گرم
چربی 1.8 گرم
نمک 0.18 گرم
اسیدهای چرب غیر اشباع 0 گرم

نحوه استفاده:ساشه را باز کرده و پودر کاپوچینو طلایی نسکافه را با حل کردن آن در آب جوش بنوشید.

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید:
بهترین انواع قهوه که باید بنوشید و طرز تهیه آن
بهترین اسپرسوساز خانگی
بهترین قهوه اسپرسو

شما چی فکر میکنید ؟ چه نوع کاپوچینویی می نوشید؟

4.8/5 – (26 امتیاز)

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا