بهترین فیلم و سریال

سال گودمن رک تر بود یا هایزنبرگ؟ او تماشا میکند

با پایان یافتن دنیای سینمایی Breaking Bad که شامل دو دنباله و یک فیلم جذاب بود، اکنون فرصت خوبی است تا نگاهی به دو قهرمان اصلی این مجموعه بیندازیم، دو قهرمان که البته باید آنها را «ضد» دانست. قهرمانان» و حالا قرار نیست، بگذار در ذهن فیلمسازان فراموش شوند.

سال گودمن در سریال Better Call Saul و هایزنبرگ در سریال Breaking Bad دو شخصیتی هستند که طی چندین فصل به ما معرفی شده اند و نویسندگان موفق شده اند دو شخصیت به یاد ماندنی از آنها خلق کنند. هر دوی این شخصیت ها دارای ویژگی ها و تفاوت های مشترک با یکدیگر هستند که آنها را خاص کرده است.

در این قسمت از سینمای تاپ تن به سراغ تحلیل شخصیت هر یک از این دو شخصیت رفتیم، متنی به قلم ایمان اکرمی که پیش از این مجموعه ای از تحلیل های شخصیت های معروف دنیای سینما و بازی ها را در تاپ تن نوشته و سعی دارد نگاهی تازه به دنیایی بیندازید که از یک شکست بد رنج می برد.

کدام یک از این شخصیت ها را بیشتر دوست دارید و کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ دلایل شما چیست؟ حالا که طعم دنیای بریکینگ بد هنوز در دنیای ما وجود دارد و رنگش را از دست نداده است، بیایید درباره این جهان سینمایی بی نظیر صحبت کنیم.

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا