بهترین های آرایشی

چگونه کرم پودر بزنیم؟ 5 مرحله برای استفاده حرفه ای از کرم پودر

آموزش استفاده صحیح از کرم پودر

زمان مورد نیاز: 30 دقیقه.

لوازم آرایشی که اساس یکی هستند آرایش حرفه ای ما به آن نیاز داریم و بافت های مختلفی دارد، مانند مایع، پودر، خامه و موس. محصولی مهم در این زمینه و برای ایجاد آرایش زیبا، سخاوتمندانه خواهد بود. اما چگونه از کرم پودر استفاده کنیم تا نتیجه آن چیزی باشد که می خواهیم؟ در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید:

  1. چه چیزی نیاز داریم؟

    1- کرم فونداسیون: کرم زیرسازی را با توجه به رنگ و نوع پوست خود (چرب، خشک، معمولی یا مخلوط) انتخاب کنید. استفاده از کرم پودر بر خلاف نوع پوست برای پوست های چرب می تواند باعث براق یا لکه دار شدن پوست در پوست های خشک شود.
    2- برس یا مخلوط کن زیبایی
    3- مرطوب کننده
    4- پرایمر

  2. آلودگی را پاک کنید

    ابتدا سطح پوست را از هرگونه آلودگی با تونر یا برس پاک کننده صورت پاک کنید. سپس با یک لوسیون یا کرم مرطوب کننده صورت خود را مرطوب و تازه کنید. شما به 3 تا 5 دقیقه زمان نیاز دارید تا اثر مطلوب مرطوب کننده را داشته باشید.
    نکته: پوست های چرب به دلیل ترشح بیش از حد سبوم به سختی مواد آرایشی مانند کرم پودر را روی پوست می پذیرند، اما مرطوب کننده ها به کنترل سبوم پوست کمک می کنند و آرایش شما را ماندگارتر و ماندگارتر می کنند، بنابراین مرطوب کننده ها علاوه بر پوست خشک به چربی پوست کمک می کنند. .
    بخوانید: کدام برس پاک کننده صورت را بخریم؟

  3. از پرایمر استفاده کنید

    برای انجام یک آرایش حرفه ای حتما به پرایمر نیاز دارید. پرایمر به شما کمک می کند تا پوستی شفاف و شاداب داشته باشید و برای خواباندن محصولات آرایش روی پوست بسیار مفید خواهد بود. همچنین با پرایمر می توانید بافتی یکدست را تجربه کنید و به افزایش ماندگاری آرایش خود کمک کنید.

  4. استفاده از مخلوط کن زیبایی

    با مخلوط کن زیبایی ملایم باشید و آن را به طور پیوسته و پیوسته روی صورت خود قرار ندهید. بعد از زدن کرم پودر به صورت، اسفنج را در حالت شوک خارج کنید (بمالید و بردارید). این کمک می کند کرم پودر شما روی پوست شما طبیعی تر به نظر برسد و البته با فونداسیون کمتر پوشش بیشتری خواهید داشت.
    نکته: واضح است که از لبه های تیز مخلوط کن زیبایی یا اسفنج باید برای آرایش در مناطق صعب العبور یا مکان هایی که نیاز به دقت بیشتری دارند استفاده کرد و از لبه های گرد برای آرایش استفاده کرد. قسمت هایی مانند گونه ها و پیشانی

  5. از برس استفاده کنید

    در این مرحله با استفاده از برس کرم پودر از مرکز صورت به سمت گونه و در نهایت پیشانی حرکت کنید تا نتیجه نهایی تا حد امکان طبیعی باشد.
    اشاره: برس های کرم در مدل های مختلف زاویه دار، مسطح، گرد و گنبدی موجود هستند، اما نوع گنبدی برای نتیجه بهتر توصیه می شود.

  6. از نصب کننده استفاده کنید

    از اسپری یا پودری برای ماندگاری بیشتر آرایش خود استفاده کنید. پودرها یا اسپری های ست کننده با جذب روغن و تعریق از روی پوست ماندگاری کرم پودر و سایر لوازم آرایشی را افزایش می دهند.
    اشاره: برای پوست های خشک فیکساتورهای بدون الکل حاوی مرطوب کننده ها و برای پوست های چرب فیکساتورهای بدون چربی یا بدون چربی توصیه می شود.

آموزش تصویری استفاده صحیح از کرم پودر

در نهایت در صورت تمایل سایر مطالب بخش راهنمایی خرید و لوازم آرایشی و بهداشتی بخوانید و نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

از حمایت شما متشکرم

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا