بهترین ها

بهترین مدرسه کنکور تهران

یکی از مهم ترین مقاطع زندگی یک نوجوان، سال های آخر دبیرستان و زمان آمادگی برای کنکور سراسری است. به طور کلی کنکور را می توان یکی از چالش برانگیزترین اتفاقات زندگی نوجوانان دانست که می تواند به طور مستقیم بر سرنوشت آنها تأثیر بگذارد. اهمیت کنکور در این است که بسیاری از دانش آموزان به دنبال بهترین مدرسه کنکور هستند تا هر چه بیشتر برای شرکت در این آزمون چالش برانگیز آماده شوند. همین امر باعث شده تا مدارس کنکور زیادی در سراسر ایران راه اندازی شود.

در این مقاله با بهترین مدارس کنکور تهران آشنا می شویم. البته قبل از آن بهتر است مزیت شرکت در کلاس های Conquer را بدانید و مزیت های بهترین مدارس Conquer را بدانید. پس اگر برای کنکور آماده می شوید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله و سر زدن به مدارس را از دست ندهید.

– مزیت شرکت در ترم کنکور

کلاس های کنکور در آمادگی هر چه بهتر دانش آموزان برای حضور در کنکور بسیار موثر است. شرکت در کلاس های کنکور دارای مزایایی است که از جمله مزیت های اصلی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– آشنایی با روش های مدیریت زمان بهترین آموزشگاه برای کنکور است

همانطور که می دانید زمان یک اصل بسیار مهم در کنکور است. دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه زمان خود را مدیریت کنند. یکی از مزایای کلاس های کنکور یادگیری مدیریت زمان توسط دانش آموزان است که شامل تکنیک های مختلف امتحان دادن می باشد.

برنامه ریزی دقیق را دریافت کنید

کلاس های کنکور یک مسیر مطالعه واضح و دقیق با توجه به توانایی ها و روحیه دانش آموز فراهم می کند. برنامه های ارائه شده به دانش آموزان در کلاس های کنکور توسط کارشناسان و صاحب نظران تهیه می شود و اصول تدریس و یادگیری در برنامه ها به طور کامل رعایت می شود. این همچنین به دانش آموزان اجازه می دهد تا در صورت پایبندی به برنامه، تمام موضوعات را به بهترین شکل ممکن پوشش دهند.

تدریس توسط معلمان حرفه ای بهترین مدرسه برای کنکور

شرکت در کلاس های کنکور به معنای بهره مندی از دانش اساتیدی است که در زمینه کنکور بسیار فعال هستند. این اساتید علاوه بر آموزش روش های صحیح تست زنی و نکات چالش برانگیز در سوالات، تکنیک های حل بسیاری از سوالات کنکور را به دانش آموزان آموزش می دهند.

آشنایی با روش های مطالعه

یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های شرکت در کلاس های کنکور، آموزش روش صحیح مطالعه و آشنایی با روش های مختلف آن مانند تندخوانی است. یادگیری این تمرینات به دانش آموز کمک می کند تا در زمان صرفه جویی کند و مطالب بیشتری را با کیفیت بالاتر در زمان کمتری بیاموزد.

با بهترین و سریع ترین روش های تست بهترین مدرسه کنکور آشنا شوید

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس های کنکور این است که دانش آموزان با روش های امتحانی آشنا می شوند و می توانند در پاسخ به سوالات کنکور عملکرد بهتری داشته باشند.

ویژگی های بهترین مدرسه کنکور

همانطور که گفته شد مدارس کنکور زیادی در سراسر کشور تاسیس شده است و تعداد زیاد مدارس باعث سردرگمی دانش آموزان در انتخاب مدرسه کنکور مناسب شده است. برای اینکه یک مدرسه کنکور جزو بهترین ها باشد، باید ویژگی های خاصی داشته باشد. از جمله ویژگی هایی که مدرسه را در لیست بهترین ها قرار می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

از اساتید مجرب بهره مند شوید

یک مدرسه کنکور خوب باید از اساتید مجرب و حرفه ای در زمینه کنکور استفاده کند. معلمان تسخیر باید مهارت بیان بالایی داشته باشند تا بتوانند مطالب را به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان منتقل کنند. این اساتید همچنین باید بتوانند نقاط ضعف دانشجویان را شناسایی و تقویت کنند. اساتید مجرب کنکور می توانند دوره های موجود در کنکور که شامل دوره های 4 ساله دوره متوسطه است را به بهترین شکل در مدت 8 تا 9 ماه تدریس کرده و POI و کنکور خود را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

موقعیت جغرافیایی مدرسه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می تواند در انتخاب مدرسه کنکور تاثیر بگذارد، موقعیت مکانی آن است. همانطور که گفته شد زمان یکی از حیاتی ترین عوامل برای دانش آموزان در کنکور است. بنابراین دانش آموزان باید سعی کنند مدرسه ای را انتخاب کنند که نزدیک به محل سکونت خود باشد تا هم در وقت خود صرفه جویی کنند و هم حمل و نقل آسان و بدون دردسر داشته باشند.

رویکرد مناسب

مدارس خوب برای کنکور باید برنامه های درسی دانش آموز پسندی طراحی کنند که علاوه بر رعایت آسان، باعث خستگی دانش آموزان نشود. بنابراین مدرسه باید از معلمان مجرب خود بخواهد که در تهیه برنامه درسی کمک کنند. از سوی دیگر، برنامه درسی باید با اشتیاق و با کیفیت بالا به دانش آموزان آموزش داده شود.

شهریه ها معقول است

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می تواند در انتخاب مدرسه برای کنکور موثر باشد، شهریه مدرسه است. بنابراین در انتخاب مدرسه به این نکته توجه کنید که قیمت های بیش از حد نه نشان دهنده کیفیت بالای مدرسه است و نه قیمت های پایین نشان دهنده کیفیت پایین آموزش است. بر این اساس، بهتر است یک مدرسه شهریه ای را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

پشتیبانی می کند

یکی از مهم ترین خدماتی که Conquer School باید به دانش آموزان ارائه دهد، حمایت از آنهاست. خدمات پشتیبانی شامل تهیه کتاب ها و نشریات مناسب برای تحصیل و تهیه فیلم های آموزشی برای دانش آموزان است. مشاوران همچنین باید دانش آموزان را در مورد روند مطالعه دانش آموزان آگاه کنند و به آنها کمک کنند تا برنامه درسی خود را دنبال کنند.

معرفی بهترین مدرسه کنکور تهران

اکنون که با مزایای شرکت در کلاس های کنکور و ویژگی های بهترین کلاس های کنکور آشنا شدیم، زمان آن فرا رسیده که با تعدادی از بهترین مدارس کنکور تهران آشنا شویم. از جمله این مدارس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدرسه پذیرش زهره (میدان انقلاب)

امتحان ورودی مدرسه

موسسه کنکور ونوس از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است.این آموزشگاه دارای بهترین اساتید است و بسته های آموزشی ویژه را به تمامی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان ضعیف ارائه می دهد. این آموزشگاه کلیه دروس مهم کنکور در زمینه آموزش شفاهی و دی وی دی های آموزشی را به صورت تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی کرد تا دانش آموزان را در مطالعه سریعتر و با کیفیت تر یاری کند. در این مدرسه تمامی دروس برای 4 سال دبیرستان تحت پوشش قرار می گیرد.

مدرسه کنکور کیسان (میرداماد) | بهترین مدرسه برای کنکور

امتحان ورودی مدرسه

یکی از آموزشگاه های بسیار حرفه ای کنکور در تهران، آموزشگاه کیسان است که از کادر آموزشی حرفه ای و روش های نوین آموزشی بهره می برد. در این آموزشگاه کلاس های برای تمامی رده های سنی برگزار می شود و کلاس های مختلفی از جمله کلاس تقویتی، کلاس زبان های خارجی، کلاس مهارت های نرم، کلاس کامپیوتر و مشاوره ارائه می شود. این مدرسه دارای 20 دوره گروهی و نیمه گروهی است و از اپلیکیشن ها و کتاب های درسی منحصر به فرد خود برای آماده سازی دانش آموزان برای کنکور استفاده می کند. این مدرسه همچنین برای دانش آموزان پیشرفته تدریس خصوصی می کند.

فتح مدرسه پراستو (میرداماد)

امتحان ورودی مدرسه

از جمله مدارس باسابقه در زمینه تدریس دروس کنکور می توان به مدرسه کنکور پراستو اشاره کرد. این مدرسه دارای مدیران و اساتید مجرب در زمینه کنکور و بهره مندی از مشاوران حرفه ای تحصیلی می باشد. در این آموزشگاه انواع کلاس های جامع از پایه تا کنکور برای دانش آموزان برگزار می شود و دروس تقویتی نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. از دروسی که در مدرسه پراستو برگزار می شود می توان به درس های زیست شناسی، حساب، فیزیک، هندسه گسسته، هندسه، ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی، ریاضی و … اشاره کرد.

مدرسه امتحانات قلم جی (خیابان انقلاب) | بهترین مدرسه برای کنکور

امتحان ورودی مدرسه

موسسه کنکور کلام چی که از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد، می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین، معروف ترین و بزرگترین مدارس کنکور غیردولتی تهران نام برد و در سراسر کشور شعبه های فعالی دارد. مدرسه پن چی کلاس های کنکور را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند و کلاس های آنلاین آن توسط افراد عالی کنکور سال های گذشته برگزار می شود. این آموزشگاه با بکارگیری اساتید مجرب جهت تدریس دروس تخصصی و اصلی به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه های ایران شناخته می شود.

مدرسه ماهان کنکور (میدان انقلاب)

امتحان ورودی مدرسه

از دیگر مدارس مطرح کنکور تهران می توان به مدرسه کنکور ماهان اشاره کرد که سابقه طولانی در برگزاری کلاس های کنکور دارد. این مدرسه از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و در ارائه انواع کلاس های غنی سازی ریاضی و رشته های تجربی فعال است. این مدرسه از اساتید، مشاوران علمی و اساتید حرفه ای بهره می برد.

دانشکده کنکور دکتر مخ (خیابان میرداماد) | بهترین مدرسه برای کنکور

امتحان ورودی مدرسه

یکی از معتبرترین مدارس کنکور تهران که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد، مدرسه کنکور دکتر مخ است که خدمات مختلفی را برای آموزش و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور ارائه می کند. این آموزشگاه در تمامی رشته های تحصیلی اعم از تجربی، ریاضی، انسانی و زبان کلاس های تخصصی برگزار می کند و بهترین اساتید را در آموزش خود به کار می گیرد.

مدرسه کنکور در الهشترودی (خیابان ستارخان)

امتحان ورودی مدرسه

موسسه کنکور هشترودی یکی از قدیمی ترین آموزشگاه ها در زمینه کلاس های کنکور است که 25 سال از فعالیت خود می گذرد. این آموزشگاه برای کلاس های نهم، دهم و یازدهم کلاس های تقویتی ارائه می دهد و از اساتید معتبر برای تدریس و برگزاری کلاس ها استفاده می کند. علاوه بر اساتید، مشاوران تحصیلی شاغل در این آموزشگاه نیز دارای تجربه بالایی هستند و می توانند راهنمایی های لازم را برای ارتقای کیفیت تحصیل دانشجویان ارائه دهند. این آموزشگاه برای تمامی دروس حتی کنکور فنی کلاس های تقویتی برگزار می کند و فنون تست زنی و نکات مهم کنکور به آنها آموزش داده می شود.

هدف کنکور مدرسه (خیابان ولی عصر) | بهترین مدرسه برای کنکور

امتحان ورودی مدرسه

مدرسه هدف یکی دیگر از مدارس معروف کنکور تهران است که برای تمامی رشته ها کلاس های آمادگی کنکور برگزار می کند. این آموزشگاه دوره های مختلفی را برای کلاس های نهم، ایکس و یازدهم برگزار کرده و از مجرب ترین اساتید برای تدریس دروس استفاده می کند.

مدرسه الخور (شریعت) برای امتحانات ورودی

امتحان ورودی مدرسه

یکی از مدارس کنکور با سابقه نزدیک به 15 سال در زمینه کنکور، آموزشگاه کارنامه خور می باشد که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد، این آموزشگاه دارای اساتید مجرب بوده و در برگزاری کلاس های آموزشی گروهی و خصوصی فعال است. همچنین علاوه بر کلاس های حضوری، کلاس های آنلاین نیز در این آموزشگاه برگزار می شود.

بهترین مدرسه برای کنکور از نظر شما کدام مدرسه است؟

یکی از سخت ترین شرایط زندگی یک نوجوان زمانی است که برای شرکت در کنکور سراسری آماده می شود، جایی که موفقیت می تواند سرنوشت آنها را رقم بزند. اهمیت این دوره زمانی دانش آموزان را بر آن داشت تا به دنبال کلاس های آمادگی امتحانی و مدارس امتحانی باشند. همین امر باعث شده است که بسیاری از مدارس کنکور در سراسر ایران راه اندازی شود.

به نظر شما بهترین کلاس برای کنکور در تهران کدام است؟ آیا تا به حال در کلاس های کنکور شرکت کرده اید؟ به نظر شما بهترین مدرسه برای آمادگی در آزمون سراسری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ تجربه شما از شرکت در آزمون سراسری چیست؟ چالش ها و تجربیات خود را برای ما بنویسید و این مقاله را برای دوستانی که به دنبال آموزشگاه فنی حرفه ای هستند فوروارد کنید تا آنها نیز از آن بهره مند شوند.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا