بهترین ها

بهترین مرکز پرستاری سالمندان، موسسات نگهداری از سالمندان

زندگی پرمشغله امروز ممکن است به خانواده ها زمان کافی برای مراقبت از سالمندان ندهد. از این رو خانواده ها برای اطمینان از وضعیت سلامت سالمندان و کمک به آنها در انجام کارهای روزمره دستیار استخدام می کنند که این دستیاران به پرستار سالمندان معروف هستند. انتخاب یک پرستار خوب و ماهر اولین و مهمترین قدم برای مراقبت صحیح از سالمندان است که خانواده ها را بر آن می دارد تا برای مراقبت شبانه روزی از سالمندان در منزل به مراکز پرستاری در منزل مراجعه کنند.

مراکز پرستاری سالمندان زیادی در کشور وجود دارد که خدمات مختلفی را در زمینه مراقبت از سالمندان به خانواده ها ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز پرستاری سالمندان را معرفی کنیم. البته قبل از آن بهتر است با ویژگی های یک مرکز پرستاری خوب برای سالمندان آشنا شوید و با خدمات ارائه شده توسط این مراکز و مزایای استفاده از آن ها آشنا شوید. بنابراین، اگر شما نیز در مراقبت از خانواده سالمند خود با مشکل مواجه هستید، بد نیست نگاهی به این مقاله بیندازید.

مزیت وجود پرستار سالمند در منزل

همانطور که قبلا ذکر شد، افرادی که از سالمندان در خانه مراقبت می کنند، به عنوان پرستار سالمند شناخته می شوند. حضور پرستار سالمند در منازل مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاهش نگرانی خانواده ها در مورد امنیت سالمندان

پرستار سالمند می تواند تا حد امکان از حوادثی مانند افتادن سالمندان جلوگیری کند و در صورت بروز چنین حوادثی می تواند به سرعت فرد را احیا کند یا با اورژانس تماس بگیرد.

از بین بردن تنهایی و جلوگیری از انزوا برای سالمندان

وجود پرستار سالمند در منزل می تواند باعث آرامش سالمندان شود و تا حد امکان از بیماری هایی مانند افسردگی پیشگیری کند. سالمندان می توانند پرستار خود را به عنوان یک همراه و شخصی ببینند که می توانند با آنها وقت بگذرانند، که باعث افزایش روحیه آنها می شود. این به نوبه خود از انزوای اجتماعی برای سالمندان جلوگیری می کند و باعث کاهش مقاومت بدن در برابر عفونت ها، زوال عقل، افزایش اضطراب در سالمندان و موارد دیگر می شود.

نظارت بر سوء مصرف مواد مخدر بهترین پرستار سالمند

همانطور که می دانید افراد مسن معمولا برای تقویت قوای خود و همچنین برای تسکین مقداری درد نیاز به مصرف مداوم دارو دارند. حضور پرستار سالمند در منزل، امکان مصرف دارو را در زمان مناسب و به مقدار مناسب فراهم می کند و از عوارض جانبی مضر داروها جلوگیری می کند. همچنین در صورت تمام شدن دارو، پرستار می تواند شروع به تهیه آن کند یا در صورت بروز عوارض جانبی، سریع و کامل به پزشک فرد اطلاع دهد.

توجه به رژیم غذایی سالمندان

این وظیفه پرستار سالمند است که وعده های غذایی مناسب و مقوی را در اختیار فرد قرار دهد. همچنین پرستار می تواند به افراد مسن و ناتوان در غذا خوردن کمک کند. پرستاران با توجه به تجربه ای که در زمینه بیماری های مختلف دارند، می توانند با توجه به شرایط بیمار، یک رژیم غذایی مناسب و مغذی برای او تهیه کنند.

ارائه خدمات پرستاری

وجود یک پرستار سالمند در خانه باعث می شود تا برخی از وظایف پزشکی و پرستاری به راحتی در خانه انجام شوند. وظایف پرستار ماهر در این زمینه عبارتند از: اتصال لوله معده، تحویل سرم، اتصال لوله، نمونه برداری، ارسال نمونه به آزمایشگاه، آموزش خانواده بیمار در زمینه مراقبت های لازم، پرستاری از بیماران قلبی، پانسمان عمومی. از انواع جراحات اعم از سوختگی و ذکر جراحات حاصله در مورد جراحی و زخم و مانند آن.

مزایای بهترین مراکز پرستاری برای سالمندان

برای انتخاب یک مرکز پرستاری معتبر باید عواملی را در نظر گرفت. ویژگی های یک مرکز نگهداری از سالمندان خوب عبارتند از:

اخذ مجوز رسمی و صلاحیت حرفه ای

یک مرکز پرستاری سالمندان خوب باید دارای پزشکان و پرستاران متخصص باشد تا مجوز رسمی فعالیت در این زمینه را از مراجع مربوطه دریافت کنند. در انتخاب مرکز پرستاری برای سالمندان باید به تاریخچه مرکز توجه شود.

حضور تیم کاری متخصص، مجرب و علاقه مند بهترین پرستار سالمند می باشد

یکی از مهمترین ویژگی های یک مرکز پرستاری خوب برای سالمندان وجود کادری متخصص و دلسوز است. افرادی که در خانه های سالمندان و مراکز نگهداری سالمندان در منزل به عنوان پرستار مشغول به کار هستند، علاوه بر تسلط بر رشته های مختلف مراقبتی و تسلط بر برخی امور پرستاری، باید صبر و حوصله زیادی داشته باشند تا بتوانند زمان با کیفیتی را با سالمندان سپری کنند. . پرستاران فعال در یک سازمان خوب نیز باید حس دلسوزی و مسئولیت پذیری بالایی داشته باشند. زیرا مراقبت از سالمندان و معلولان امری بسیار تخصصی است و توجه ویژه ای را می طلبد. پرستار حرفه ای نباید از انجام کارهایی که در بهبود سلامت سالمندان موثر است خودداری کند.

قیمت پرستار سالمند در منزل

یکی دیگر از مزایای یک مرکز مراقبت از سالمندان خوب، قیمت های مقرون به صرفه آن است. قیمت های اختصاصی برای اعزام پرستار سالمند باید با توجه به وظایف پرستار، وضعیت سالمند و خدمات ارائه شده تعیین شود.

خدمات ارائه شده توسط مرکز معتبر پرستاری سالمندان

همانطور که گفته شد در شهر البلاد خانه های سالمندان زیادی وجود دارد که خدمات مختلفی را به خانواده ها ارائه می دهند. از جمله خدمات ارائه شده توسط بهترین موسسات برای خانواده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رعایت بهداشت فردی و استحمام سالمندان
  • – انجام کارهای خانه مانند آشپزی، نظافت و…
  • مراقبت از وضعیت پزشکی سالمندان در منزل
  • مراقبت و نگهداری از سالمندان
  • – انجام امور اداری و مالی سالمندان
  • – انجام وظایف مراقبتی و اشغال اوقات فراغت سالمندان

ما بهترین مرکز پرستاری سالمندان را به شما پیشنهاد می کنیم

اکنون که با ویژگی های یک مرکز سالمندان خوب و مزایای استفاده از این مراکز آشنا شدیم، وقت آن رسیده است که تعدادی از بهترین مراکز سالمندان و خانه های سالمندان را معرفی کنیم.

موسسه پرستاری در بیت تابیش

پرستار سالمند

یکی از سازمان ها با سابقه 20 ساله در ارائه خدمات مراقبتی و نگهداری سالمندان در خانه، موسسه تابیش است. این موسسه دارای 3 شعبه فعال در شرق، مرکز و غرب تهران است که دسترسی مشتریان به موسسه را آسان می کند. یکی از مزیت های استفاده از خدمات موسسه تابیش این است که این موسسه خدمات ارسال پیامک به مراجعین را دارد و به این ترتیب پس از اعزام پرستار به محل می تواند از عملکرد پرستاران مطلع شود. به این ترتیب می توان اقدامات لازم را برای بهبود عملکرد کند آنها انجام داد.

مرکز پرستار ارشد زندگی برتر

پرستار سالمند

از دیگر مراکزی که خدمات پرستاری را در منزل ارائه می دهند می توان به مرکز زندگی بهتر اشاره کرد. این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان بوده و به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. کارکنان فعال در مرکز زندگی بالا متشکل از مراقبین، امدادگران و پرستاران ماهر هستند که در زمینه حرفه ای خود بسیار با تجربه هستند. برای اطمینان از ایمنی بیشتر خانواده ها، این موسسه نیروهای اعزامی خود را تحت نظارت 24 ساعته قرار می دهد. مرکز زندگی بهتر علاوه بر خدمات مراقبت از سالمندان، خدمات مراقبت از بیماران و کودکان را نیز با قیمت های متفاوت بسته به شرایط فرد نیازمند ارائه می کند.

مرکز مراقبت های بالینی خانه مهروران

پرستار سالمند

از دیگر مراکز رسمی فعال در زمینه مراقبت های بالینی در منزل می توان به مرکز خدمات بالینی مهرآوران اشاره کرد که به صورت شبانه روزی در زمینه مراقبت از کودکان، بیماران، سالمندان و مراقبت های پرستاری ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در مرکز مراقبت مهرآفران می توان به ارائه خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار، ارائه خدمات کاردرمانی و ماساژدرمانی در منزل، اعزام آمبولانس در محل در صورت نیاز و ارائه خدمات درمانی اشاره کرد. برای زخم بستر و زخم دیابت در خانه.

اولین مرکز بهداشتی درمانی 24 ساعته از سالمندان در منزل مراقبت می کند

پرستار سالمند

مرکز بهداشت اول در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات توانبخشی، درمان و مراقبت در منزل آغاز کرد. این مرکز موفق به اخذ مجوز از وزارت بهداشت و دارای دو شعبه فعال در تهران می باشد. خدمات ارائه شده توسط مرکز بهداشت یکم به صورت 24 ساعته و از کیفیت بالایی برخوردار است.

مرکز پرستاری ناجی

پرستار سالمند

مرکز پرستاری ناجی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ در زمینه مراقبت از بیماران و کودکان آغاز کرد. این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و کارکنانی با دانش و تخصص در امر نگهداری از سالمندان، بیماران و کودکان به کار گرفته است. مرکز پرستاری ناجی با هدف افزایش شکوفایی جامعه، ایجاد فرصت های شغلی برای پرستاران، توانمندسازی اعضای جامعه، کاهش هزینه های خانواده و افزایش تعهد، آگاهی و آموزش پرستاری تاسیس شد. این گروه دارای پشتیبانی 24 ساعته و ارائه مشاوره رایگان در زمینه های پزشکی می باشد.

مرکز مراقبت های بالینی سالمندان،صفیرالسلام،پرستار سالمند

پرستار سالمند

از دیگر موسسات ارائه دهنده خدمات مراقبت بالینی برای سالمندان می توان به مرکز سفیر راما اشاره کرد. این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان بوده و زیر نظر این سازمان فعالیت می کند. پرستاران و مراقبین شاغل در مرکز سفیر آرامش در زمینه فعالیت خود کاملاً حرفه ای بوده و سابقه طولانی در ارائه خدمات مراقبتی و پرستاری دارند. این مرکز در زمینه ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و توانبخشی به ویژه توانبخشی اطفال فعال است و خدمات پرستاری در آسایشگاه ها، پرستاری در منزل برای سالمندان و پرستاری برای کودکان ارائه می کند.

مرکز خدمات پرستاری ارسطو

پرستار سالمند

مرکز پرستاری ارسطو یکی از مراکزی است که خدمات مراقبتی از سالمندان و بیماران را ارائه می دهد که انواع خدمات پزشکی اعم از کاردرمانی در منزل، گفتار درمانی در منزل، ویزیت پزشک در منزل و فیزیوتراپی در منزل را تحت پوشش قرار می دهد. این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و در تامین امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران در منزل از جمله دستگاه های اکسیژن ساز فعال است. مرکز خدمات مراقبت ارسطو فعالیت خود را در سال 1387 تحت نظارت وزارت بهداشت آغاز کرد.

مرکز خدمات پرستاری در منزل عاطفه به صورت شبانه روزی از سالمندان در منزل مراقبت می کند

پرستار سالمند

از مراکز با سابقه موثر در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل می توان به مرکز پرستاری عاطف اشاره کرد. این مرکز در زمینه ارائه خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان و همچنین در زمینه ارائه خدمات پزشکی در منزل و مراقبت از کودکان و بیماران فعال است. مرکز خدمات پرستاری عاطفه دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت بوده و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت می کند.

کدام آسایشگاه و سرای سالمندان را پیشنهاد می کنید؟

افزایش سن و سالمندی به معنای افزایش نیاز به مراقبت است. در دنیای امروز که خانواده ها مشغله ها و درگیری های ذهنی و عملی زیادی را تجربه می کنند، ممکن است خانواده نتوانند به درستی از سالمندان مراقبت کنند. از این رو مراکز بسیاری از خدمات پرستاری در منزل ایجاد شده است که افرادی را برای نگهداری از سالمندان و بیماران در اختیار خانواده ها قرار می دهند. استفاده از خدمات این مراکز و کار پرستاران سالمند می تواند روحیه سالمندان را بهبود بخشد و به بهبود هر چه بیشتر رژیم غذایی و مراقبت های پزشکی آنها کمک کند.

کدام آسایشگاه و سرای سالمندان را پیشنهاد می کنید؟ آیا تا به حال تجربه استخدام پرستار برای سالمندان در خانواده خود را داشته اید؟ به نظر شما چه استفاده ای بهتر از رها کردن سالمندان در خانه سالمندان از خدمات پرستاری در منزل؟ به نظر شما بهترین مرکز پرستاری سالمندان در تهران کدام است؟ در مورد تجربیات، چالش ها و نظرات خود برای ما بنویسید و اگر کسی را می شناسید که به دنبال استخدام پرستار است، این مقاله را برای او ارسال کنید.

خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم

دسته بندی ها:

  • بهترین های ایران

برچسب ها:

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا