بهترین فیلم و سریال

مبل سلطنتی با 760 گل رز برنده جایزه نمایشگاه بین المللی مبلمان شد

دکور زیبای خانه برای همه سرگرم کننده است و برای چیدمان خانه مطابق سلیقه خود باید با دقت و تحقیق بسیار مهم ترین عنصر دکوراسیون و مبلمان را خریداری کنید.

زمانی که مهم ترین عناصر دکوراسیون منزل یعنی مبلمان، پرده، فرش و نورپردازی منزل با یکدیگر درآمیخته می شود، خانه ای گرم و زیبا ایجاد می کند و هر بار که وارد خانه می شوید حس آرامش را به شما القا می کند.

اولین قدم برای طراحی زیباترین دکوراسیون منزل، یافتن یک برند مبلمان قابل اعتماد است زیرا نقطه کانونی دکوراسیون در هر خانه، مبلمان آن خانه است.

مبل دیاکو یکی از معروف ترین برندهای مبل کلاسیک در بازار مبل تهران است که سال هاست با انواع محصولات انحصاری و به خصوص رنگ گردویی کلاسیک دیاکو که در مبلمان همتا ندارد رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. بازار و مشتق از مدل های کلاسیک فرانسوی.

رنگ مبلمان در دیاکو چه تفاوتی با سایر برندها دارد؟

رنگ مبل کلاسیک و سلطنتی دیاکو را در هیچ کجای بازار مبل تهران و ایران نمی توانید ببینید. این یک نوع نقاشی گران قیمت و منحصر به فرد است که حاصل تلاش شبانه روزی دو هنرمند نقاشی مبل در دیاکو است.

به طور کلی در هر سرویس مبلمان کلاسیک رنگ گردویی 5 تا 8 درصد قیمت مبل بسته به رنگ آن اختصاص می یابد اما در دیاکو این میزان بین 20 تا 25 درصد قیمت سرویس مبلمان است.

تفاوت بین رنگ مبلمان دیاکو با برندهای دیگر این است که از هیچ بتونه یا مواد شیمیایی برای صیقل دادن چوب استفاده نمی شود. این نوع پولیش چوب که مرحله قبل از رنگ آمیزی است سریع و ارزان انجام می دهد اما بافت چوب را از بین می برد بعد از رنگ آمیزی دیگر رگه های طبیعی زیبای چوب وجود ندارد اما در دیاکو چوب دستی است. -صیقل شده با سمباده سایر ابزارهای سنتی در طول شب و چندین روز کار می کنند تا سطح چوب یکنواخت شود و رنگ گردویی نیمه شفاف روی چوب قرار گیرد، در نهایت یک مبل کلاسیک چوبی زیبا دارید که می توانید تمام دانه های واقعی چوب را از آن ببینید. رنگ.

رنگ مبل سلطنتی گران قیمت و خشن و در عین حال خیره کننده به رنگ گردویی…

مبلمان دیاکو برنده جوایز ملی و بین المللی شده است

دیاکو تاکنون 4 بار در زمینه کیفیت و طراحی مقام اول را در نمایشگاه های بین المللی هافکس و هومکس کسب کرده است و تنها برند مبلمان در تهران است که توانسته بارها در کیفیت محصول به مقام اول دست یابد.

مبلمان دیاکو

این افتخارات و جوایز به دلیل کیفیت روکش، مواد چوب و پارچه وارداتی، نوع طراحی منحصر به فرد و منحصر به فرد مبل و همچنین خدمات پس از فروش دیاکو به مشتریان خود می باشد.

سبک مبلمان کلاسیک و سلطنتی در دیاکو

مدل های مبلمان دیاکو مدل های مبل فرانسوی اصیل قرن 18، 19 و 20 و همچنین مدل های پیشگام مبلمان ایتالیایی به سبک روکوکو هستند.

مبل ایتالیایی

مدل مبل آرمانت در دیاکو توانست دو بار در بین 400 شرکت کننده برندهای معروف مبلمان در تهران جایگاه زیباترین مبل کلاسیک سلطنتی ایران را از آن خود کند.

مبل آرمانت مدل مبل ایتالیایی با طراحی انحصاری در مبل دیاکو می باشد و این محصول را فقط در دیاکو می توانید مشاهده کنید.

همچنین مدل های مبل سلطنتی دیگری نیز در دیاکو وجود دارد مانند مدل مبل فرانسوی رزالین سلطنتی که تمامی ویژگی های یک مبل اصیل فرانسوی را دارد و یکی از زیباترین مدل های این مبل، گل های صورتی زیبای 760 است که این را می پوشاند. سبک سلطنتی نیمکت.

قیمت مبلمان در دیاکو

اگرچه دیاکو مدل های اختصاصی انحصاری دارد، اما به دلیل تنوع زیاد محصولات مبلمان، قیمت های متفاوتی نیز دارند.

قیمت مبل در دیاکو (زمستان 1401) برای هر سرویس کامل اعم از مبل و غذاخوری از 160 میلیون تومان تا 600 میلیون تومان گرانترین و مجلل ترین مدل بازار مبل سلطنتی تهران و تاکنون صادرات فراوان به اعراب کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای اسکاندیناوی نیز دارای آن هستند.

اما نکته بسیار مهم در مورد کیفیت محصولات در دیاکو این است که ارزان ترین مبل و گران ترین مبل دیاکو هر دو از یک نوع چوب (چوب راش وارداتی از گرجستان درجه A) ساخته شده و کلیه ضمانت های کیفیت در آن گنجانده شده است. فاکتور خریدار

کانال تلگرام تاپ تن

تاپ تن

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا